1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lijst met woonplaats?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door da_master_chief, 26 okt 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat ondersteund vBulletin sowieso niet, en het is verder niet interessant om die memberlijst openbaar te maken.
     
  2. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week heb ik met mvdstam en Fardo nog over een update van de gamertag lijst en spellen die men speelt gehad. mvdstam zou die lijst bij gaan werken. Wat is de status hiervan en waar is die nu te vinden? De oude lijst was echt zeer onoverzichtelijk geworden namelijk!

    Op dit moment is het gewoon zo dat de mods hier geen zin / tijd hebben en het gewoon erg bewerkelijk is. Laten we inderdaad hopen dat die 3.0 versie dit makkelijk maakt: m.a.w. selfservice en zoiets als gamertag met meer info. Waarom naar 5 verschillende sites gaan als 1 site het gerichter en beter zou kunnen doen?

    mvdstam.... hoever ben je??? O-)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2003
  3. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dan gaat het niet door........?
    Ik vind dit echt geen reden om het niet te doen. Niet interessant om de lijst openbaar te maken? Kijk eens wat iedereen er tot nu toe van vind. Jij bent de enige tot nu toe die er niet voor is.
    Xboxworld is een communitie, hierdoor kom je in contact met andere mensen met dezelfde hobbie. Zou dit dan niet juist goed erbij passen?

    En Fireballs_nl, je zegt dat de mods er geen zin/tijd voor hebben. Maar er zijn zeker genoeg leden die best mee willen helpen om een lijst te onderhouden, als ze maar de hulp en info krijgen hiervoor.
     
  4. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vindt dit ook een erg goed idee.....

    Altijd handig....
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ach ja... al onze ideeen wordt opeens de grond in gestampt :{
    Met de thread over een eventuele shop van wat ik gister opende was iedereen er ook enthousiast over totdat opeens .... en was dat ook weer afgelopen. :mad:
     
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook wel goed, kan geen kwaad, en als je neit wil dat dat bekend wordt, vul je je woonplaats toch niet in?
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Gaat er juist om, om met dat mensen uit jouw eigen dorp/stad/regio te vinden om is in echt mee te gaan linken/gamen die ook een Xbox hebben.
     
  8. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel, maar als je dat niet wil.
    dan vul je je woonplaats neit in, de meesten zullen het wel willen, maar hoeft dus niet
     
  9. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Daar geef ik je gelijk in. Hopen dat dit wel doorgaat... :p
     
  10. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, wel lache, ken niemand in de ''Stad'', wel een vriend van me buiten de stad, maar die heeft geen xbox
     
  11. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS je het niet wilt hoef je het niet in te vullen, maar ik zie niet in waarom je het niet doet. Het is toch hartstikke leuk om mensen te vinden met dezelfde interesse en zo nog meer plezier te halen uit je xbox.

    Ik heb echt het idee dat de mods/administraters etc niet door hebben dat het de bedoeling is dat er wat gedaan wordt met de suggesties in dit subforum. Dat is toch een van de doelen hiervan? Je krijgt hier alleen maar antwoorden zoals, komt in V3 of vinden wij niet nodig. Luister eens naar wat de members hier willen of kom eens met een echt argument waarom het niet gedaan wordt.
    Ik vind dat er wel erg weinig aandacht geschonken wordt aan de ideeen hier. Ik heb al een aantal mods op dit forum zien browsen, maar geen een heeft hier nog gepost.
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jawel WouteR poste iets, en er was hier ook een idee gepost op de x-bazar overzichterlijker te maken, en dat hielp, en snel ook.
     
  13. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja wouter. Ik reageer nog wel in mn vorige post op hem |:-. Ok, bijna geen mods dan.
    Maar aan echt 'grote' ideeen wordt niks gedaan. Dat was alleen maar een regeltje veranderen om de threadnaam anders neer te zetten als ik me goed herinner. Maar zodra er iets meer werk voor gedaan moet worden gebeurt er verder niks.
     
  14. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar er worden hier behalve deze niet erg spectaculaire ideeen gelanceerd, en ze zijn ook niet altijd haalbaar
     
  15. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik noem er even een paar. Goodies verkopen door xbw of via xbw door een winkel of iets dergelijks, xbox live toernooi subforum, morrowind subforum (eigenlijk goedgekeurd, maar door trage afhandeling opeens niet meer nodig).

    Allemaal dingen die afgewezen worden. Maar ik geloof niet dat het veel zin heeft om hier over verder te discussieren. Daar gaat deze thread niet over. Laten we maar eens wat reacties van modjes afwachten in de hoop dat dit er toch gaat komen.
     
  16. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja. zal er s 1 een pm sturen
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Duh, grote ideeen kunnen we toch niet zomaar uitvoeren? Het is tijd die we vrijwillig in XBW steken, en dan moeten wij sowieso denken dat het nuttig is dat we er tijd in steken. Vandaar dat veel dingen rondom XBW gewoon nooit aan de orde komen simpelweg omdat er geen tijd voor is en we andere prioriteiten hebben. Zo'n winkel, daar denken we al jaren aan, maar dat is voor ons gewoon niet haalbaar. Niet met maar 1 vaste medewerker die zijn handen al vol heeft aan andere coole dingen voor XBW regelen en ook niet met een franchiser, waar wij geen vat op hebben. Dit idee valt ook onder de secundaire ideeen voor binnenkort, die ik dan nu expliciet niet onder v3 laat vallen.
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    plus (denk ik) dat xbw.nl een xbox site is waar je nieuws kan kijken en kan lullen over de laatste games.
    Niet een een of andere dating site voor gevorderde xboxers...
    als je snapt wat ik bedoel, xbw is (denk ik <--) niet voor al die paspoes dingen..
     
  19. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, maar zouden een paar leden dit idee dan niet op kunnen pakken? Blokkie15 heeft al aangeboden om te helpen en ik wil hier best wat aan doen. (misschien toegang tot de memberslist zodat we gewoon een lijst kunnen maken, als jullie die lijst niet openbaar willen maken)

    Over die winkel, waarom wordt dat niet meteen in die thread gezegd? Dan had MasterChief_007 en de rest die dat een goed idee vond ten minste het idee dat er wel degelijk meegedacht wordt en dat ze niet voor niks suggesties geven. In die thread wordt er alleen een sarcastisch antwoord gegeven, maar geen een duidelijke reden.

    @ QwX, ik denk juist dat dit een onderdeel is van een communitie. Een xbox heb je ten eerste om mee te gamen, en deze site is de ideale plek om in contact te komen met anderen mensen zodat je samen over games kunt lullen, maar niet in de minste plaats ook samen kunt gamen.
    Ik denk dat xbw dit zelf ook laat zien door o.a. zelf evenementen te organiseren.
     
  20. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, en laat nou die mvdstam geen mod zijn, vandaar dat ik heel benieuwd was of zijn EIGEN initiatief al iets heeft opgeleverd... O-)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2003

Deel Deze Pagina