1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lijst met woonplaats?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door da_master_chief, 26 okt 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waaraan helpen? Je kan hier niet aan helpen, tenzij je zin hebt om 8.200 records door te lopen en alles te noteren...
     
  2. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouter, er zijn genoeg gekken op de wereld..dus waarom hier niet LOL. Blijkbaar hebben ze daar ZEKER zin in! hehe :D En...daar valt toch wel een scriptje voor te schrijven om info uit data te plukken en netjes te ordenen niet? :p Je zult nog verbaasd staan wie dit toch graag zou willen gaan doen *maakt ie in ieder geval meer kans om een starmember te worden*.

    Vrijwilligers en gekken (lees: zeer gemotiveerden) genoeg op deze aardkloot niet? O-)
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2003
  3. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je het dan sneller doen? opzich wil ik best helpen, als het zin heeft
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij wil jij dat juist, anders ga je dat niet zitten zeggen. |:-
     
  5. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand ergens een topic kan openen (geen idee in welke categorie) kan iedereen daar zn naam ~woonplaats neerzetten ofzo?
    wil ik best helpen

    b.v.

    provincie plaats (op alfabet) naam
    in mijn geval
    friesland Dokkum Tom van der Veen

    wil ik wel helpen topic bij te houden
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Er kan wel zo'n topic worden geopend ervoor, maar als een mod er niets van inziet closed die het gewoon... :{
    Ik vind het een goed idee. :)
     
  7. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar dat is wel t makkelijkst, heeft zo'n mod er ook niet echt omkijken naar
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Is inderdaad makkelijk. Maar het 2e punt is of ze het wel toestaan en open laten.
     
  9. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    1 ding: :{ Tis dat er geen GAAP icoontje bijzit... Dus nee, zo moet je het NIET opvatten... ik ga dat werk echt niet zitten doen... :+ Er zijn genoeg andere mensen die wel tijd / zin hebben... JIJ? 8)
     
  10. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    LOL :+
    Zoiets kan je denk ik pas beslissen of je het wilt of niet als ze contact met je opnemen.

    We moeten nu maar weer is ontopic gaan. :)
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat gaat niet werken, wordt ook niet zo overzichtelijk, krijg je een thread met iniedergeval 8200 posts als elke member er al in post, en dan over de off-topique nog niet gesproken ;).

    Dat gaat dus niet werken. Ik heb gezegd dat ik wel zou willen helpen mits ik op de een of andere manier toegang krijg of een lijst met de members die er zijn, want om nou alles zo te doen gaat niet werken. En om nou in de atlas van alle dorpen op te zoeken in welke provincie die liggen is ook onbegonnen werk.
    Gewoon op plaatsnaam sorteren, kan makkelijk gedaan worden met excel ofzo. _O_

    Kost zeker wel wat tijd, maar heb het wel over voor dé site van nederland O-). (Met deze actie hoef ik geen starmember te worden ofzo, ik doe het voor de lol) :)
     
  12. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    idd.
    kunnen t beste wachten totdat er een mod. voorbij vliegt, en denkt, dat kan niet doorgaan! and he close the thread....

    maar dat is vandaag nog niet gebeurd, ik sta nog steeds achter t idee en ik wil nog steeds meewerken.
    k had darkwin wel een pm gestuurd, maar die heeft ''belangrijke'' dingen te doen (neem ik aan, anders had wel wat van zich laten horen)
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb er geen problemen mee ... eigen initiatief is _O_ ... Maar het kost wel veel tijd... en het moet niet ter zielen gaan ... zie de oude gamertag thread ... dat was gewoon 1 zooitje

    Mischien kunnen jullie alleen kijken naar actieve leden ... want volgens mij zijn de 8200 niet allemaal actief op het forum en sommige willen misschien niet in een lijsjtje opgenomen worden
     
  14. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    als iemand nu een thread opent, dan post je het daar?
    en dan vragen we og het op de home pagina mag staan?
    en dan wordt de lijst gewoon ge-edit?
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25


    Idd. Zo'n thread zie ik bij voorbaat al gedoemd tot een grote onoverzichtelijke chaos, waar werkelijk waar niemand baat bij heeft. Dat is ook gelijk de reden waarom de ledenlijst hier niet openbaar is gemaakt: wat heb je aan een eindeloze lijst met meer dan 8000 entries? Nada, nakkes, niks dus.



    En dat kan dus niet. Dus tenzij je met de hand 8000 members wil gaan invoeren in een spreadsheetje...... ;)

    Tis maar wat je leuk vindt :{
     
  16. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dat per provincie doet en dan per woonplaats kan dat toch wel overzichtelijk worden?
     
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Op de homepage komt het sowieso niet te staan.


    Ik snap ook niet waarom dit zo ineens moet gebeuren... we hebben toch al toegezegd dat we hier eventueel op de langere termijn wel wat mee kunnen doen... is het zo moeilijk om daar op te wachten? Je hebt het 2 jaar zonder ledenlijst toch ook kunnen redden? Tegen de tijd dat we voor dit plan tijd en plek hebben, kunnen we het grondig aanpakken, als je het aan laat komen op een thread waarin iedereen maar zijn/haar woonplaats neer kan kwakken, dan kan ik je garanderen dat dat een puinhoop wordt, waar niemand wat aan heeft.
     
  18. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt ervaring.

    maar als dat nu in 1 post geedit wordt?
    op woonplaats/provincie ofzo?

    maar dat is net zoiets als de vertrouwenslijst, en daar staan geen 8000 mensen op, maar is wel onoverzichtelijk (als je dan iemand zou zoeken met de zelfde woonplaats).
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb is het nu ook een met DwD ... gewoon wachten ... dan kan het automatisch opgezocht worden ...
     
  20. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen beter ff wachten (of wat langer)op een overzichterlijke lijst dan nu een onoverzichterlijke, ik ben benieuwd
     

Deel Deze Pagina