Hmmz erg coole auto's jammer dat ze er in de showroom een beetje brak uitzien http://www.msxbox-world.com/features.php/63 daar vind ik sommige auto's echt veels te "bol" ivt de werkelijkheid....maar ik ben dan ook wel een mierenneuker
jah die volvo ziet er idd niet uit. maar goed voor de rest de ferrari's denk ik dat we niet mogen klagen
Hmm ik denk toch vooral dat het alleen in de showroom is (ik heb de game nog niet gespeelt) maar op ingame screens zie je het niet echt...en daar gaat het om! Ps. Kheb net de review gelezen in Xbm...echt gaaf
Die clio is lelijk maar goed koop em wel edit: damn ZON LELIJKE MUSTANG HEB IK NOG NOOIT GEZIEN Okeej dat was wel genoeg afkraak
De auto's klinken daarintegen wel top hoor. Allemaal hebben ze de echte geluid dus geen virtuele geluid zodat een Porsche hetzelfde als een Ferrari klinkt. Nee nu de ECHTE sounds Dat wordt het geluid ver openzetten zodat je ouders denken dat jij boven een echte Ferrari ofzo hebt staan
ik zou ik echt graag een ferrari in m'n kamer hebben staan, dat wordt wel een beetje krap en warm Maar ik ben heel erg blij dat de F40 erin zit