Je kan sowieso 'actie' blijven voeren, want zelfs krijgt GC er meer zullen het er maar een handjevol zijn.
Die 7000 is waar, dit heb ik namelijk ook vernomen van een bron uit MicroSoft. Microsoft had ook gebeld naar GCshop om te melden dat ze nooit zoveel konden krijgen. Dat GCshop dan toch doorgaat met de LE verkoop is niet de schuld van MS. Het lijkt erop dat GCshop inplaats van zelf de schuld of zich te nemen deze afschuift op MS, wat in mijn ogen totaal onterecht is.
Het probleem was dat elke winkel er 30 zou krijgen ofzo en dat gcshop er geen 1 kreeg. Nu krijgt GC er 10 en misschien nog wat meer maar goed... Je zegt wel dat elke winkel er dan ongeveer 7 kreeg maar kijk, dan bedoel je 1 vestiging. Het draagvlak van die vestiging is alleen de stad waar die in staat en gc's draagvlak is heel nederland.
Ik ben het deels met je eens, gcshop had sowieso een groot deel van de mensen die een LE hadden besteld moeten teleurstellen. Maar Microsoft heeft zelf toegegeven dat gcshop minder krijgt dan 'normaal'. MS kwam pas op het laatste moment met die tien exemplaren over de boeg (door het hele gedoe in de community misschien, maar waarschijnlijk het vooruitzicht van een onderzoek van de NMa), gcshop had waarschijnlijk niets vervangen of als alles normaal was verlopen (en MS dus geen punt zo maken om de prijs) dan hadden ze waarschijnlijk een redelijk aantal meer gehad.
Okay dan gaan we door ... het lijkt me een goed idee om het advies van MS op te volgen en de klantendesk te bellen ... vanavond maar bellen
Nou ik neem aan dat Microsoft en GCshop even aan de tafel hebben gezeten van hoe het verder moet en Microsoft van daar uit een berekening heeft gemaakt, als het er echt 7000 LE's in Nederland komen dan weet ik wel zeker dat GCshop er nog meer krijgt vanwege dat er anders een paar blijven rondhangen en dan misschien nog een LE ergens in een winkel ligt over een maand.
Klantenservice bellen schiet dus ook niet op Zo, ik heb eens gedaan wat je zei maar dat heeft geen enkel nut. De klantenservice geeft alleen technische ondersteuning op bijvoorbeeld de xbox zelf en xbox live en geeft informatie (pre-sale info) over Microsoft Xbox producten. Ze hebben me wel een Duits fax nummer gegeven en een e-mail adres waar ik mijn klacht heensturen kan. En een call nummer konden ze me ook niet meegeven aangezien ze de klacht niet zelf afhandelen. Ik denk ook niet dat het zin heeft die gasten hiermee lastig te vallen. Die vinden het ook lullig voor de mensen die nu hun LE moeten missen maar ze kunnen er toch niets aan doen. Ik neem aan dat de fout gewoon ligt bij Microsoft distributie of bij GC shop (hebben zij de regels die MS heeft gemaakt omtrent de verdeling van de LE's wel nageleefd?? Dat is namelijk volgens mij ook niet helemaal het geval he)
Maakt niet uit ... we leggen we de helpdesk plat. Ik ga dan in iedergeval het nummer vragen voor klachten, want in de mailing van microsft staat dat we dat nummer moeten bellen ... Anders moeten we weer een plan van aanpak maken ... want als iedereen tegelijkertijd belt ...blast je de helpdesk Hmmm.. wat is het e-mail adres
Misschien houden ze wel veel LE. achter om deze later in een pakket.(x-box controller+ Halo II LE.) te stoppen. Leuk voor om deze van sinterklaas/kerstman te krijgen.!!
Nee dat is niet het geval (dat pakket bestaad wel trouwens) ... maar lees de geschiedenis maar eens door ... waarom MS gcshop boycot
Microsoft wordt niet rijker omdat jij 12 euro meer betaald bij de Free hoor. Alle winkels doen hun bestelling via de groothandel. Ze betalen ook de groothandel, die het vervolgens weer allemaal met Microsoft regelt. Die Limited Edition's zijn toch al verkocht dus dat zal ze bij MS vast wel een rotzorg zijn. Is hetzelfde als wanneer ik autohandelaar zou zijn en jou een Ford verkoop voor 10.000 euro terwijl die normaal 5.000 euro kost. Daar merkt Ford verder niets van, die krijgen gewoon hun aandeel van die 5.000 euro. Die andere 5.000 euro verdwijnen in mijn beurs (of in dit geval de beurs van Meneer Free)
Hier dit is het faxnummer wat ze me gaven: 0049 23193 21531 En dit is het e-mail adres: supxbxen@microsoft.com Leef je uit zou ik zeggen haha
event is in Amsterdam "Cineac" ... als ik vanavond geen goed bericht krijg zet ik mijn order ook om ... maar ik ben nog niet blij
Hmmm ik krijg er waarschijnlijk ook een deze nummers kregen er al een 1. 04077710 2. 04077712 3. 04077713 4. 04077715 5. 04077716 6. 04077717 7. 04077720 8. 04077722 9. 04077723 10. 04077724 er komen er nog maximaal 15 bij: als iedereen een L.E. heeft besteld dan kom je uit op: 04077739 Mijn order nummer is 04077733 ...Maar goed wil nog best een lans breken