1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je kan sowieso 'actie' blijven voeren, want zelfs krijgt GC er meer zullen het er maar een handjevol zijn.
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar haal jij vandaan dat er opeens 7 duizend in nl zijn?
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Die 7000 is waar, dit heb ik namelijk ook vernomen van een bron uit MicroSoft. Microsoft had ook gebeld naar GCshop om te melden dat ze nooit zoveel konden krijgen. Dat GCshop dan toch doorgaat met de LE verkoop is niet de schuld van MS. Het lijkt erop dat GCshop inplaats van zelf de schuld of zich te nemen deze afschuift op MS, wat in mijn ogen totaal onterecht is.
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het probleem was dat elke winkel er 30 zou krijgen ofzo en dat gcshop er geen 1 kreeg. Nu krijgt GC er 10 en misschien nog wat meer maar goed... Je zegt wel dat elke winkel er dan ongeveer 7 kreeg maar kijk, dan bedoel je 1 vestiging. Het draagvlak van die vestiging is alleen de stad waar die in staat en gc's draagvlak is heel nederland.
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben het deels met je eens, gcshop had sowieso een groot deel van de mensen die een LE hadden besteld moeten teleurstellen.

    Maar Microsoft heeft zelf toegegeven dat gcshop minder krijgt dan 'normaal'. MS kwam pas op het laatste moment met die tien exemplaren over de boeg (door het hele gedoe in de community misschien, maar waarschijnlijk het vooruitzicht van een onderzoek van de NMa), gcshop had waarschijnlijk niets vervangen of als alles normaal was verlopen (en MS dus geen punt zo maken om de prijs) dan hadden ze waarschijnlijk een redelijk aantal meer gehad.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Okay dan gaan we door ... het lijkt me een goed idee om het advies van MS op te volgen en de klantendesk te bellen ... vanavond maar bellen ;)
     
  7. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo op hoop van zeggen. Dat gcshop vanaaf weet hoeveel LE's ze nog kunnen ontvangen
     
  8. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik neem aan dat Microsoft en GCshop even aan de tafel hebben gezeten van hoe het verder moet en Microsoft van daar uit een berekening heeft gemaakt, als het er echt 7000 LE's in Nederland komen dan weet ik wel zeker dat GCshop er nog meer krijgt vanwege dat er anders een paar blijven rondhangen en dan misschien nog een LE ergens in een winkel ligt over een maand.
     
  9. BLOWww

    BLOWww Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Klantenservice bellen schiet dus ook niet op

    Zo, ik heb eens gedaan wat je zei maar dat heeft geen enkel nut.
    De klantenservice geeft alleen technische ondersteuning op bijvoorbeeld de xbox zelf en xbox live en geeft informatie (pre-sale info) over Microsoft Xbox producten. Ze hebben me wel een Duits fax nummer gegeven en een e-mail adres waar ik mijn klacht heensturen kan.
    En een call nummer konden ze me ook niet meegeven aangezien ze de klacht niet zelf afhandelen.

    Ik denk ook niet dat het zin heeft die gasten hiermee lastig te vallen. Die vinden het ook lullig voor de mensen die nu hun LE moeten missen maar ze kunnen er toch niets aan doen. Ik neem aan dat de fout gewoon ligt bij Microsoft distributie of bij GC shop (hebben zij de regels die MS heeft gemaakt omtrent de verdeling van de LE's wel nageleefd?? Dat is namelijk volgens mij ook niet helemaal het geval he)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Maakt niet uit ... we leggen we de helpdesk plat. Ik ga dan in iedergeval het nummer vragen voor klachten, want in de mailing van microsft staat dat we dat nummer moeten bellen ;) ... Anders moeten we weer een plan van aanpak maken ... want als iedereen tegelijkertijd belt ...blast je de helpdesk

    Hmmm.. wat is het e-mail adres :D
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  11. Widowmaker

    Widowmaker Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien houden ze wel veel LE. achter om deze later in een pakket.(x-box controller+ Halo II LE.) te stoppen. Leuk voor om deze van sinterklaas/kerstman te krijgen.!!
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat is niet het geval (dat pakket bestaad wel trouwens) ... maar lees de geschiedenis maar eens door ... waarom MS gcshop boycot
     
  13. BLOWww

    BLOWww Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft wordt niet rijker omdat jij 12 euro meer betaald bij de Free hoor. Alle winkels doen hun bestelling via de groothandel. Ze betalen ook de groothandel, die het vervolgens weer allemaal met Microsoft regelt. Die Limited Edition's zijn toch al verkocht dus dat zal ze bij MS vast wel een rotzorg zijn.

    Is hetzelfde als wanneer ik autohandelaar zou zijn en jou een Ford verkoop voor 10.000 euro terwijl die normaal 5.000 euro kost. Daar merkt Ford verder niets van, die krijgen gewoon hun aandeel van die 5.000 euro. Die andere 5.000 euro verdwijnen in mijn beurs (of in dit geval de beurs van Meneer Free)
     
  14. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    GC heeft gesproken!
     
  15. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens waar was dat "event" waar je wou gaan "staken" eigenlijk Fardo heb je daar meer info over?
     
  16. BLOWww

    BLOWww Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0

    Hier dit is het faxnummer wat ze me gaven: 0049 23193 21531
    En dit is het e-mail adres: supxbxen@microsoft.com

    Leef je uit zou ik zeggen haha ;)
     
  17. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    W00t *hoopt op goed nieuws :eek:
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    event is in Amsterdam "Cineac" ... als ik vanavond geen goed bericht krijg zet ik mijn order ook om :eek: ... maar ik ben nog niet blij
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ik krijg er waarschijnlijk ook een :eek:

    deze nummers kregen er al een

    1. 04077710
    2. 04077712
    3. 04077713
    4. 04077715
    5. 04077716
    6. 04077717
    7. 04077720
    8. 04077722
    9. 04077723
    10. 04077724

    er komen er nog maximaal 15 bij:

    als iedereen een L.E. heeft besteld dan kom je uit op:

    04077739

    Mijn order nummer is 04077733 ...Maar goed wil nog best een lans breken ;)
     
  20. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had gekeken op hun site maar er stond niks in hun agenda :confused:
     

Deel Deze Pagina