Maarja dan zit je nog met het probleem dat ze oneindig kunnen pre orderen... //EDIT wat wel raar is dat GCshop hier niet bij staat: http://www.xbox.com/nl-NL/halo2/halo2offers.htm
WTF, ik check heel die musicstore site enzo en hij staat onder LE verkopers (op xbox.com) terwijl ze 'm geen eens verkopen (hoorde ik na een belletje)
Nope heb net een reservering geplaatst bij FRS die 'm nog wel had was wel iets van de 6e FRS die ik had gebeld maarja
Hmm, hoe lang duurt het nog voor we weten hoeveel gc er krijgt? Er moeten 39 extra zijn, dan pas krijg ik er een. Vrij hoog getal dus ik betwijfel of ik er een krijg, maar wil nu gewoon zekerheid hebben.
Mja helemaal met je eens zit hier helemaal gespanne en gehyperd omdat ik geen zekerheid heb, heb ook geen zin om de hele dag af te wachten.
Er stond toch ergens dat elke winkel 30 stuks kreeg... Nou dat klopt wel, 25 gewone versies en 5 limited, want hoorde bij FRS dat ze 25 normale kregen. Mja, ik dacht wat duurt dat laden lang
Ik heb dat stukje geschreven en ik wou mezelf nog wel eventjes indekken Als er mensen die Halo 2 LE geannuleerd hebben toch nog hun annulatie ongedaan maken kan het zijn dat er nog net 2 mensen naast de boot vallen
Echt niet dus he, bij onze intertoys hadden ze tenminste 20 bonnen, die je meekrijgt als je halo2 LE heb besteld, elke bon vertegenwoordigd een game. Ziet er proffesioneel uit, zal zo ff kopie maken.
Nee. Ten eerste wist Roche nog niet zeker dat er nog 15 extra kwamen, ten tweede (nee niet over Alberto ) kan ik evt. nog een fout met de factuurnummers hebben gemaakt en ten derde kan het zijn dat mensen die geannuleerd hebben hun annulatie ongedaan maken.
Fardo zo klinkt het net alsof jij denkt dat ik een GCshop employee ben, ik ben ook maar gewoon een klant die het probeert uit te rekenen he
lol Hmm, kwam dastraks bij Bart smit, zei zo dat ik gebeld had.. konden ze me naam niet meer vinden. Dus ik dacht al van: heeft die doos het natuurlijk niet opgeschreven. Maar goed, ik stondt er uiteindleijk nog wel tussen.. 8ste dus niet echt veel kans. Toen ik thuis kwam en vet veel winkels gebeld en kwam op E-plaza uit, die hadden nog van die bonnetjes en als het goed is (misschien heeft ie de normale bon-versie gepakt ) ben ik zogoedals zeker verzekert van een LE.. Als dat maar goed gaat..