Zit echt vast aan GCShop maar grote kans dat ik daar alsnog krijg, Media Markt zit helaas niet in Zoetermeer .
Ik heb ook 4 van die coole bonnen. Bij de Replay kregen ze per filiaal 100 LM editions waarvan ik er 4 krijg
hoe maak ik me order ongedaan, ik heb namelijk me LE omgezet in een normale editie, omdat ik dus hoorde, gcshop krijgt er 0. Nu blijkt dat ik orderstatus eindigend op 747 heb en ik zou er ook een kunnen verwachtten. Hoe zet ik die normale nu weer om in een LE?
Die had ik vandaag gebeld maar die weten het niet zeker, zeiden ze @ Masster Chief, waar heb jij die gekregen? welke winkel?
http://www.eplaza.nl/ProductDetail.asp?s_product_name=Halo 2&product_id=32227 Hier kun je Halo 2 LE nog bestelen ik heb het zojuist gedaan kost wel 70 euro in totaal maar geeft niks Edit: Laat maar ook geen voorraad meer!!!!! Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat wij geen nieuwe bestellingen meer kunnen aannemen voor het spel Halo 2 (limited edition). Door de uiterrst beperkte oplage zijn alle exemplaren al vergeven. Wij zullen het spel van onze site halen. Mocht u inmiddels al hebben betaald, dan zullen wij zodra wij die hebben ontvangen weer terugstorten. Wij vertrouwen u met dit bericht van dienst te zijn geweest en hopen u een volgende keer wel van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Inge Hamburg ePlaza BV
Ik heb gecanceled bij GCshop, en hem bij Free Record Shop besteld. Weet iemand nu al het antwoord op het raadsel (hier komt het) Hoe komt het dat Free Record Shop maar blijft Pre-orders aannemen?
Leuk is dat ik vind geen enkele game shop in de benelux waar ik nog Halo 2 LE ken bestelen!!! dus Play.com en gcshop is mijn laatste hoop als GC nou een reageerd met het aantal wat ze nog kunnen winnen!
(Ik heb em nu gepreorderd bij 3 zaken maar denk dat ik weet bij 2 zaken 50% zeker hem /daar/ niet te krijgen. Het hangt bij mij van E-plaza af. Waarom de fuck moest het dna ook limited worden. waarom niet gewoon special edition en normall edition .
heb hem bij de FRS bestelt en kreeg net een mailtje over de nieuwe order status: article number artist title items ordered order status 870234 XBox Halo 2 (limited edition) 1 in bestelling bij onze leveranciers nouja, opmaak is beetje vern**kt maar ja, hij is dus in bestelling bij de leverancier, gaat voorlopig nog allemaal goed dus
ik was daar een week geleden en toen kon je hem in den haag gewoon bestellen. Het zijn gewoon rare mensen die daar werken.