1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik citeer m'n eigen quote, probleem ? :)
    Weet iemand hier nu eigenlijk antwoord op? Want ik zou graag Halo 2 in m'n bus hebben de 10de/12de (11de alles dicht in België namelijk, tja we betalen hem dan ook duurder (grappig die prijsverschillen tussen frs.nl en frs.be)

Is iedereen nu eigenlijk onzeker over zijn exemplaar?

2. FabianNL

FabianNL Guest

geen idee hoe het kan, voorlopig heb ik alleen maar een mailtje gehad dat ie besteld was dus ik ga er maar vanuit dat het allemaal nog klopt, misschien hebben frs.nl gewoon niet zo veel pre-orders binnen (wat ik me niet kan voorstellen) of misschien had MS een gulle bui. Ik weet hiet niet, maarja, maak er gewoon maar mooi gebruik van dus ;)

3. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar dat zegt bij de frs niet veel. Ik heb wel eens een game dat 3 maanden in bestelling is geweest bij hun leverancier. Ik heb het idee dat de preorder bij hun niet perse betekent dat je hem op de releasedatum ontvangt maar dat zij er misschien vanuit gaan dat er nog wel een 2e of 3e run komt. Ze laten bestellingen in ieder geval erg makkelijk open staan.

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk verklaart dat (doch simpele) uitlegje van je alles :9
    Dit kan het zijn. Maar ja, als je hem de week erna nog niet hebt, terwijl ie in de winkel ligt... klaag je, en probeer je hem te cancellen.
    Ik hoop dat ik hem bij de release krijg, en dat hopen jullie allemaal ook }:]

Heb ik er overgekeken, of is er nu eigenlijk al meer nieuws over hoeveel GCshop er bijheeft? (Het is... nou jah, was toch maandag)

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  5. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat FRS straks hetzelfde probleem heeft dan..

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

dat hoop ik niet (ik heb em dan wel ook nog bij een intertoys besteld maar die vertrouw ik helemaal niet) Had (heb) m'n hoop dus een beetje op de FRS gevestigd...

7. FabianNL

FabianNL Guest

ja, Securer, dat was nou niet echt een reactie waar ik op hoopte :)

maar we zullen wel zien hoe het loopt dan, zal iig elke avond ff bidden :p

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Woon zelf niet in belgie hoor, maar misschien bij je lokale Carrefour als extra?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hmmm... ik hoop dat gcshop vandaag met wat meer info komt :eek:

10. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij wordt het de komende dagen helemaal spannend... Ik heb ordernummer 04077738...

11. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al besteld bij FRS, en de dichtsbijzijnde Carrefour (niet eens dichtbij) ligt denk ik in Brussel, waar alles frans is.... Et je ne pas goed en francais he (ik kan wel beter frans als dat, geen zorgen :9)
    Ik kan altijd eens gaan kijken als FRS hem niet levert.

*wacht nu op de bevestiging van gcshop, voor de anulatie - creditcard betaald, dus niet met het formulier*

Nog 8 dagen, Fable krijgt het moeilijk met zijn meester nog bezig te houden...

12. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat gcshop zegt :D YES we krijgen nog 50 examplare ;)

En ik kreeg net een bevesteging van proxis.be
    XBOX HALO 2 SPECIAL ED.TIN 62.95 EUR In bestelling 1

13. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Aghja ik bel gewoon elke dag de FRS voor een bevestiging zolang ik het nog niet weet van GCshop 8)

«EDIT» Net gebeld en bevestiging gekregen en prijs gevraagd gewoon normale FRS prijs en krijg ook zo'n reserverings bewijs _O_

Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  14. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met Creditcard gepreordered bij FRS, kan je ook zo'n bewijs vragen? (zo ja -> info@freerecordshop.be ?)

15. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik neem aan als je pre-orderd dat je dan bij een filiaal hebt afgesproken waar je 'm krijgt en dan moet je die filiaal even bellen of je die dan bij je Halo 2 LE krijgt, voor telefoonnummers check deze site.

16. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met creditcard gepreordered, via frs.be, en ik krijg hem in m'n bus, ik ga hem niet afhalen, dusja...

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

ben je ook te weten gekomen of je em ook echt de 11e in huis hebt?? dan ga ik ook ff bellen zo

18. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Mja ik wordt gebeld als ze 'm hebben maarja ik ga gewoon later op de dag bellen :9 anders blijf ik ze lastig vallen O-)

19. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em net bij de bart besteld.. was ongeveer nr 10.
    Dus is er dan grote kans dit ik hem krijg? elke winkel kreeg er tog 15?
    Zij kon namelijk niet vertellen hoeveel ze er binnenkreeg

20. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Eerder 5 per filiaal, voor zover ik weet.

Deel Deze Pagina