1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

  1. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn GCshop heeft nog niks laten horen van hun vandaag...

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2004
  2. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd ik wil nu ook wel eens weten of ze nog extra aantallen krijgen of niet... Ik had eigenlijk wel meer support verwacht, desnoods een stukje van dat ze het nog steeds niet zeker weten maar op maandag hadden ze toch echt iets officieels van zich moeten laten horen...
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister gezien ja, hij is goed. :cool:

    Maar, het is nog steeds niet duidelijk hoeveel gcshop er krijgt? Ik dacht gister nog te lezen dat ze er 15 bij de eerdere 10 krege?
     
  4. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja tot 750 ofzo, maarja ik heb liever een definitief besluit van GCshop
     
  5. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    juist, die strip klaart de boel :9
     
  6. FabianNL

    FabianNL Guest

    LOL, strip is echt masterlijk! _O_

    maar erg vreemd dat GCshop niets van zich laat horen, netjes is anders... (al zit er hopelijk een goede rede achter)
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze weten nog steeds niets

     
  8. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm beter vogelen ze het snel uit, trouwens Fardo er stond toch ergens dat Nederland 3000 LE exemplaren kreeg en als ik die berekening er bij pak dan zitten ze er dik erboven
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat FreeRecordShop preorders blijft aanvaarden -> mijn orderstatus staat op "inbestelling bij onze leveranciers" -> verklaring
     
  10. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, vooral omdat intertoys ook best wel aardig wat heeft gehad.
     
  11. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    die strip is echt lol _O_ :+
     
  12. FabianNL

    FabianNL Guest

    ja, humorke, dat zegt niet zoveel lijkt mij want ze hebben daar helemaal nix op voorraad nu, aangezien het complete spel nog niet uit is...
    (of denk ik nou iets te hoopvol? ;) )
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben nog steeds pissig op MS ... ik ben van plan om weer een mail actie te gaan starten of een bel actie ... dan maar de service desk plat gooien :mad:
     
  14. Martini

    Martini O RLY

    Berichten:
    1.034
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja check de eerste posts voor telefoonnummers en faxnummers en email adressen ;)
    Maar er stond toch ergens dat Nederland 3000 LE's kreeg?
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het heeft helaas toch geen zin. :'-( Gewoon ergens anders kopen.
     
  16. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo.. Ik heb de Halo 2 Limeted Edition ingeruilt voor een de Halo 2 Headset heb ik teminsten nog wel 1 ding waar mee ik blij ken zijn volgende week dus Martini je bent een plaats gezakt ;)
     
  17. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je daar ook die headset kopen. Das natuurlijk ook wel vet, maar vind het een btje teveel geld. IK ben toch maar voor pro evolution soccer 4 gegaan _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  18. FabianNL

    FabianNL Guest

    weet iemand al iets meer over de frs.nl? anders ga ik strax maar ff bellen en als dat dus ook allemaal onzin blijkt kan ik leuk DB gaan rondbellen, kijken of ze nog ergens iets hebben

    edit: net de frs.nl ff gebeld en ff gevraagt hoe het zat (had gelukkig iemand aan de telefoon die niet vreemd op keek bij de woorden "preorderen" en "halo2 limited edition" ;) ) en vroeg hoe het zat met die status "ja, dat is gewoon een standaart status, met preorderen is dat helemaal niet van toepassing maar dat word automatisch neergezet" en of het dus gewoon limited edition is en of ik die gewoon krijg op 11 november "ja, is gewoon allemaal goed, wij krijgen er blijkbaar wat meer dan andere en als er geen limited edition meer is word ie ook meteen van de site af gehaald"

    dus, je kan gewoon bestellen bij de FRS.nl en krijg je netjes de limited edition van halo2, 11 november op je deurmatje _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2004
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    geld dit ook voor frs.be ? O-)
    Zo "ja" is het je geslaagd Humorke (voor een groot deel) gerust te stellen, en blij te maken... afgezien van dat het postkantoor hier niet werkt 11 November (Wapenstilstand - Jah, ik weet ook niet waarom ze op zo'n dag een shooter uitbrengen) maar misschien heb ik hem de 10de al.

    Ik had Halo 2 al in m'n droom... ik maak jullie niet erg jaloers met dit he... :9
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2004
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hmm, denk dat ik hem dan bij de FRS pre-order. Dan heb ik twee pre-orders, een bij gcshop (normal) en bij de FRS (le).. Dan moet ik er wel een van de twee op tijd krijgen en heb ik beide doosjes voor en twee games voor m'n twee Xbox-jes. :cool:

    Bedankt voor de tip, FabianNL.
     

Deel Deze Pagina