1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

1. FabianNL

FabianNL Guest

ik neem aan van wel...

wilde het nummer ff aan je geven maar zie nu dat op de site van frs.be precies hetzelfde nummer staat als op frs.nl (alleen natuurlijk wel +31 ervoor :) ) dus zal gewoon waarschijnlijk precies hetzelfde verhaaltje te horen krijgen, maar iig:
    +31 10-2844770
    en als je belt, laat ff weten aub wat ze zeggen, ben wel zo nieuwsgierig :9 (en na gcshop.nl "incident" vertrouw ik ook nix meer :{ )

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Heb hem zojuist bij de FRS besteld. :cool:

3. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    de officiele release datum voor Belgie is toch 10 November, of ben ik in de war met een ander land

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, maar vertrouw je hier 100% op?
    En ten tweede, als ze wat later zijn met de post, de 11de werken ze niet, dus is het al meteen de 12de

@FabianNL: ik zal morgen eens bellen (is al laat)

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat kun je altijd zeggen ''als ze wat later zijn met de post''. Hier kan het ook zijn dat de TPG weer eens lui is en het pakje 3 dagen later aflevert. Ze leveren het zo snel mogelijk af. Als ze het spel de dag voor wapenstilstand versturen moet je idd wachten, maar ik denk dat ze het nog een dag of 2 eerder versturen.

6. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Laat het mij zo stellen :+ ik heb al een paar keer gehad dat de post erg laat is. En ik heb nu eenmaal vaak pech, dusja... :+

7. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Ik heb gewoon 3 filialen afgebeld. Bij de derde had nog niemand geserveerd (filiaal in een niet al te groot dorp). Ik hoef niet eens dat limited edition kaartje op te halen. Ik moet gewoon 11 nov naar de winkel komen en dan kan ik hem daar afrekenen. Dan weet ik tenminste ook zker dat ik hem de 11e heb. Tot nu toe heb ik namelijk vooral slechte ervaringen gehad met de verzending van de FRS.

8. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen bestelt nu bij FRS. En ik heb zo'n vermoeden dat dat ook de reden is geweest van Microsoft (in samenwerking met of onder druk van FRS?) om de bekende (beruchte) maatregelen tegenover GCshop te nemen...

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Iedereen (inderdaad) bestelt nu bij de FRS, ik bij E-plaza.
    Door dit ''geintje'' zijn we dus wel allemaal 10 euro duurder uit..
    mwa, het zal hopenlijk wel waard zijn.

Ik weet al precies wat ik 11 november ga doen ;) (tenzij ie eerder komt)
    Ga zo in een pauze (9:45 of 11:45) naar E-plaza koop dat ding, ga terug naar school. moet dan om 1 uur ofzo naar ziekenhuis. ben daar 15 minuten bezig, en hoppa_O_.

10. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Maar het is zeker dat de FRS er genoeg krijgt om iedereen die besteld heeft van een exemplaar te voorzien? Misschien bel ik morgen maar eventjes voor de zekerheid.

11. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0
    ach ik hoef de limeted edition niet meer, En als je em nog wilt hebben ken je hem van van uit amerika laten komen. Want in de USA is hij niet limeted dus als je hem echt alleeen wilt als colectors item ken je het beste dit doen en ik ga dit doen met de kerst!

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is nog maar een week en ik heb de limited edition order nog altijd open laten staan, ik ben namenlijk 15e in de lijst. Ik wil nu wel weten of ze er meerdere krijgen, want anders krijg ik niks op de 11 november.

13. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar dan heb je wel een NTSC xbox nodig om hem te kunnen spelen.

14. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Daar om zei hij ook "als collectors item". :)

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb zo`n bonnetje, als je die ook hebt ben je echt 90% verzekert van een LE.
    Die gast van E-plaza zei, ik krijg evenveel spellen als dat ik bonnetjes heb.
    Maar er waren echt iets van 50 - 100 bonnetjes. zeker.

16. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat indd ook (ben nummer 12) maar ik laat hem zo lang mogelijk open staan en anders neem ik de "gewone" versie. (weet iemand daar nog de pre-order prijs van, want ik wil hem uiteraard voor de pre-order prijs niet voor wat hij nu kost...is ook nog niet duur weet ik, maar het gaat om het principe)

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb ik vorige week al contact over gehad met Thijs van de GCshop.

Mensen die eerst de LE hadden besteld en hem daarna hadden omgezet naar een normale versie worden gewoon benaderd door de GCshop of ze alsnog de LE versie willen hebben.

18. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd, want ik was eerst nr 9 maar toen kregen die mensen alsnog de kans om LE te nemen (groot gelijk hebben ze) dus nu ben ik nummer 12 (volgens factuurnummer) Maar hoe duur was Halo 2 normaal in Pre-order?

19. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk 47,wat

Ik hoop dat FRS hem op tijd levert... Wel jammer dat ik de dag na Halo 2 een grote herhalingstoets heb van Chemie, waar ik nu al met m'n punten onder de 5 zit, en een herhalingstoets van Informatica (niet dat dat zo moeilijk is :+) Zal ik allemaal ff op voorhand proberen te leren O-)

20. FabianNL

FabianNL Guest

heb volgende week proefwerk week...helemaal fijn, gelukkig heb ik donderdag wel vrij dus kan ik dan mooi die ochtend voor de vrijdag leren en de hele middag verder spelen, van leren zal namelijk dan weinig meer komen ;)

maar dan moet ik hem natuurlijk wel al de 11de krijgen en dat denk ik niet echt om eerlijk te zijn (kreeg fable ook pas 2 dagen later)

Deel Deze Pagina