1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

1. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Zit er niet bij :mad:

2. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, sorry jongens, maar ik speel hem al een dagje eerder, met een lekker drankje op de kosten van de heer F. van Dijk. Als er nog meer mensen zijn die dit ook willen, luister dan morgen ochten naar id&t tussen 7 en 9. En wie weet zie ik je daar!

3. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    WTF waar heb jij het over? :confused:

4. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat event in Cineac te amsterdam. Daar waar de premiere op woensdag 10 november is. Daar kan je kaarten voor winnen bij id&t. Dat heb ik vanochtend ook gedaan. En F van Dijk zal er ook wel zijn.

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik speel liever thuis op de bank, daar heb ik geen F. van Dijk voor nodig. Maar ik ga niet de normale versie kopen, zonde van m'n geld.

6. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal met je eens twi, lekkr relaxt op me bed/bank Halo 2 spelen :D

7. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doen we de elfde natuurlijk weer :D Maar eerst drankjes drinken op kosten van MS, om de 10€ die ik nu meer moet betalen te compenseren.

8. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    jippie, ik heb ook een mailtje ontvangen. Heb ik iig niet voor niets zo voreg gepre-ordert in de zomervakantie :D

9. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook 1 van de gelukkigen :D. Ik ben echt blij :). krijg ik em alsnog. Snel pre-orderen heeft z'n voordelen ;). Nu alleen nog morgen kijken of me status van me order weer veranderd is, want ik ben altijd bang dat me antwoord mailtje niet aankomt ofzo...:p...echt irri gedachte.

10. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  11. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
  12. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je even op "Babelfish English Translation" klikken ;)

13. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry over het hoofd gezien. Zaterdag maar ff langs de intertoys 8)

Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  14. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ach, ik ga gewoon vanaf vandaag elke dag me orderstatus checken en dan zie ik hem wel verschijnen :)

15. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja... heb ook een mailtje ontvangen. Echt blij ben ik. Hoef ik niet meer om 9 uur sochtends voor de deur van de Bart te staan :+

16. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik behoor tot die mensen die nog een heeeeel klein kansje hebben met mijn nummer 749 :mad:

17. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Yess ik ben de een na laatste en ik had hem geannulleerd, maar ik heb nu hoogstperoonlijk van Thijs een email gehad dat ik hem alsnog kan bestellen. Dat maakt mij weer erg :).

18. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook bij *)
    Ik ben wel blij maar aan de andere kant baal ik wel voor de mensen die nu hun LE mislopen.

Ik keur het nog steeds niet goed wat microsoft heeft gedaan, maar er zijn in ieder geval excuses aangeboden en we hebben media aandacht gehad. Zo zie je maar weer dat de xbox community niet zomaar over zich heen laat lopen.

Dus wil ik hierbij even de mensen bedanken die in opstand zijn gekomen en ervoor hebben gezorgd dat er nog een aantal mensen hun LE's krijgen. _O_

19. FabianNL

FabianNL Guest

heeft trouwens iemand z'n geld al terug gekregen van wie hem geanulleerd had? kan ik opzich wel gebruiken namelijk ;)

20. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je flink wat geduld moet hebben, er zijn letterlijk honderden anderen die in de zelfde positie zitten

Deel Deze Pagina