Ja, sorry jongens, maar ik speel hem al een dagje eerder, met een lekker drankje op de kosten van de heer F. van Dijk. Als er nog meer mensen zijn die dit ook willen, luister dan morgen ochten naar id&t tussen 7 en 9. En wie weet zie ik je daar!
Dat event in Cineac te amsterdam. Daar waar de premiere op woensdag 10 november is. Daar kan je kaarten voor winnen bij id&t. Dat heb ik vanochtend ook gedaan. En F van Dijk zal er ook wel zijn.
Ik speel liever thuis op de bank, daar heb ik geen F. van Dijk voor nodig. Maar ik ga niet de normale versie kopen, zonde van m'n geld.
Dat doen we de elfde natuurlijk weer Maar eerst drankjes drinken op kosten van MS, om de 10€ die ik nu meer moet betalen te compenseren.
jippie, ik heb ook een mailtje ontvangen. Heb ik iig niet voor niets zo voreg gepre-ordert in de zomervakantie
Ik ben ook 1 van de gelukkigen . Ik ben echt blij . krijg ik em alsnog. Snel pre-orderen heeft z'n voordelen . Nu alleen nog morgen kijken of me status van me order weer veranderd is, want ik ben altijd bang dat me antwoord mailtje niet aankomt ofzo......echt irri gedachte.
Ja... heb ook een mailtje ontvangen. Echt blij ben ik. Hoef ik niet meer om 9 uur sochtends voor de deur van de Bart te staan
Yess ik ben de een na laatste en ik had hem geannulleerd, maar ik heb nu hoogstperoonlijk van Thijs een email gehad dat ik hem alsnog kan bestellen. Dat maakt mij weer erg .
Ik zit er ook bij *) Ik ben wel blij maar aan de andere kant baal ik wel voor de mensen die nu hun LE mislopen. Ik keur het nog steeds niet goed wat microsoft heeft gedaan, maar er zijn in ieder geval excuses aangeboden en we hebben media aandacht gehad. Zo zie je maar weer dat de xbox community niet zomaar over zich heen laat lopen. Dus wil ik hierbij even de mensen bedanken die in opstand zijn gekomen en ervoor hebben gezorgd dat er nog een aantal mensen hun LE's krijgen.
heeft trouwens iemand z'n geld al terug gekregen van wie hem geanulleerd had? kan ik opzich wel gebruiken namelijk
Ik denk dat je flink wat geduld moet hebben, er zijn letterlijk honderden anderen die in de zelfde positie zitten