@ Martini: Nee, maar kun je dat nieuwsberichten gedeelte helemaal quoten, dus met tags erbij? /link Xiroke toegevoegd.
HAHAHa HEY MENSUH lees dit ": reactie op mn mail naar microsoft -> sry maar je mail is neit ontvangen omdat de server overbelast is hahahhaa
Hoe bedoel je? //EDIT als een mod nou mijn post een paar posts omhoog kicked zodat die onder die van rutger komt.
Ze leveren in elk geval 10 voor de gcshop prijs, de mensen die hem sowieso ontvangen hebben al een email. Ze krijgen er misschien nog een paar, maar veel zal het niet zijn.
Hehe die beelden komen uit mijn broers gamekamer. Tuur was namelijk eerder die week ook al op editie nl met een item over pro gaming.
Kwaad is dan al geschiet. Ik heb mijn bestelling gecanceld en de LE gepre ordered bij de enigste winkel waar het nog kon www.play.com
Laat maar. Ik heb de krantenberichten in links gezet, want mensen met een langzamere pc/verbinding moeten anders een stuk langer laden (ik oa...)
Uit andere gesloten thread: Onzin. Zonder Microsoft was Halo op de mac verschenen. Om die laatste reden moeten we Microsoft aanbidden? Als je zulke dingen doet zijn er gevolgen, hopelijk begrijpen ze dat bij Microsoft nu.
Vergeet vooral mijn naam te noemen in de opening Vandaag zijn er weinig reacties van MS gekomen, vind ik erg jammer!
Zonder Halo was de xbox nu misschien een vroege dood gestorven. Microsoft heeft Halo (2) nodig, en wij een (LE) edition daarvan. , zet Rinus erbij, sorry
Heb nog meer links, moment mijn eerste post alvast ge-edit //EDIT zet ook ff die klacht brief er weer erbij bij je post Fardo
Iedereen mailt die Frank van Dijk, maar de desbetreffende personen voor Halo 2 van MS (Nederland) zijn de heren: Robert Dekker & Thijs van Doorn
De mailadressen natuurlijk: Robert Dekker ( rdekker@microsoft.com ) Thijs van Doorn ( thijsvan@microsoft.com ) _0/ Zij regelen alles op marketings gebied voor Halo 2 (Nederland)