Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

  1. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb meteen naar het nieuws mijn order gecancelled en bij frs besteld.
    Maar omdat de LE nog steeds te bestellen is voelde ik toch wel nattigheid.
    Kreeg beetje de indruk dat er gewoon orders aangenomen worden terwijl die helemaal niet nagekomen worden.


    Dus heb ik onlangs gebeld met het frs.nl hoofdkantoor met de vraag: Hebben jullie die LE nu nog wel want hij is zo ongeveer overal uitverkocht?
    Antwoord: Ja hoor wij weten precies hoeveel we kunnen leveren en stoppen zodra we "leeg" zijn.

    Conclusie: Als ik de frs mag geloven hebben ze nog steeds LE ter beschikking op FRS.NL

    (anders heb ik zelf ook een *!^#@*% probleem)
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ook bij de FRS besteld, ik hoop dat ze inderdaad genoeg hebben. :) We weten het gauw genoeg.
     
  3. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Yes, ik krijg hem waarschijnlijk al woensdag ofzo binnen. Ik heb hem bij dvdcrave besteld, en daar is hij al verzonden. Ik snap echt niet hoe hun dat spel nu al binnenhebben?
     
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    waarschijnlijk heeft de frs hem ook al binnnen maar ze mogen hem pas verkopen (en versturen ook volgens iemand hierboven....) op de donderdag, hebben ze contract en alles voor getekent maar sommige lappen dat aan hun laars
     
  5. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Denk dat de FRS er wel genoeg heeft, als de 30 per filiaal klopt dan zijn het er een hele hoop. Wat ik wel vreemd vindt is dat bijv. de FRS op Utrecht CS de pre-order al ong. een maand heeft lopen, terwijl je hem bij de FRS in Alphen a/d Rijn pas sinds deze week kan bestellen.
     
  6. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Ik hoop echt wel dat de FRS "de regels aan hun laar lappen" :D
     
  7. FabianNL

    FabianNL Guest

    LOL, laten we het hopen ja...laten we het hopen :)

    (maar ik reken er maar niet op, kan het alleen nog maar mee vallen dan ;) )
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ik snap het niet, nog maar een paar dagen , en jullie zijn al aan het zeiken of hij niet een dag vroeger uitkomt , in jullie plaats zou ik me diep schamen |:- |:- |:-
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is het toch met al die 'Halo 2-zeikerds'?

    In elke thread kom je er wel een tegen.. "Het is maar een spelletje!" "Heb je niets beters te doen?"

    Diep schamen omdat je hoopt het spel een dag eerder te ontvangen? Wat een achterlijke opmerking..
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij vind zichzelf daar waarschijnlijk te stoer voor ofzo...
     
  11. FabianNL

    FabianNL Guest

    Als ik (en ben niet de enigste) toch gewoon super erg uitkijkt naar Halo2 mag dat toch hopelijk wel? En elke dag eerder is mooi mee genomen, ga ook echt niet liggen te huilen als ie vrijdag pas komt hoor, zo erg is het allemaal niet maar zou het gewoon super vet vinden als ie donderdag (of eerder? ;) ) al in de bus ligt.

    Maarja...back on-topic
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik had laatst een mail gesrtuurt naar microsoft (in het nederlands) krijg ik dit vanmorgen terug:

    Dus, nu heb ik een mail gestuurt in het engels ;)
     
  13. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat deze aktie geen zin meer hebben vind je ook niet....
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    idd, ben ik het wel mee eens. Microsoft heeft z'n excuses aangeboden en daarmee is de zaak eigenlijk gewoon af. Er zijn nog steeds plaatsen waar je de LE kan bestellen dus dat moet eigenlijk ook geen probleem meer zijn, alleen ben je wel nog 10 euro duurder uit, maar die krijg je met de mailtjes ook niet meer terug. MS/GCshop hebben hun fouten nu ook echt wel ingezien dus zulke problemen zullen ook niet meer voorkomen ook neem ik aan.
     
  15. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Yes ik krijg de limeted edition als nog! maar wel jammeer voor de mensen die hem niet hebben meer kunnen krijgen! :mad:
     
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook, ondanks ik em eigenlijk al had geannuleerd....
    ik ben wel blij dat ik er toch nog 1 ontvang :)
     
  17. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel leuk zo'n Limited Edition, maar zo'n dvd kijk je hooguit 1 keer. Het gaat om de game, en niet om de bonus dvd.

    Over 1,5 week biedt men die dvd voor een paar euro aan op 2e handse sites.

    Ik wacht wel totdat de game uit is, ik weet zeker dat er genoeg plaatsen zijn waar ze die LE gewoon hebben liggen. Zo exclusief is ie niet, ik zie het als een extraatje. Als ze die niet hebben, is de gewone versie ook goed. Het doosje boeit mij nooit, het gaat om het spel dat in de Xbox gaat.
     
  18. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Het gaat mij deels ook om de uitvoering. Als het alleen om de game zou gaan, zou het aanschaffen (behalve de morele overweging) niet heel veel nut hebben. Doosjes, covers, boekjes. Toch erg belangrijk voor me. Dus ik moet en zal de LE hebben. Lukt het me niet om die te regelen, dan heeft 't niet zo mogen zijn en koop ik de normale wel.
     
  19. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    idd ook al kijk je die dvd maar 1x maar je hebt wel de Halo 2 limeted edition daar kan je straks nog veel geld voor vangen! en die dvd zal ik denk veel meer kijken van 1x ;) maar mij gaat het me ook om het hoesje! want Halo 2 ben ik toch al van verzekerd voor mijn nieuwe xbox donderdag en nu die limeted edition er bij voelt gewoon heerlijk 1 die ik kapot ken spelen 1 die ik als collectors edition hou :D
     
  20. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS bericht terug gekregen:
     

Deel Deze Pagina