Gelukkig krijg ik de LE maar nu zie ik in het krantje van de bart smit halo 2 met een headset staan.... had ik toch liever gehad.
WTF? dat is een gewone starterskit van 3 maanden xbox live. niks speciaals.. Als je die speciale headset bedoelt, die is gewoon te koop voor 50 euro ofzo, check www.gcshop.nl
Ik heb de LE bij Gameorder besteld, weet iemand of dat nog doorgaat ofzo?? Ik heb er verder niks meer over gehoord van hun. btw. ik verkoop hem straks ook weer door, dus als iemand belang heeft....hoogste bieder
Het volgende kwam per mail binnen: Beste Halo-fan! Soms zit het mee en soms zit het tegen. Soms zit het ook mee, dan tegen en dan toch weer mee! Zoals nu; wij hebben de hand weten te leggen op een extra aantal Halo 2 LIMITED Edition. Aangezien je een gewaardeerde klant bent en wij beloofd hebben dat je als eerste in aanmerking zou komen voor deze speciale en zeer gelimiteerde uitgave bieden we je deze nu alsnog aan. Halo 2 Limited Collector's Edition wordt geleverd in een stijlvolle metalen box met een hoop extra's en uiteraard Halo 2. Dit mag je verwachten in de box: # Special Content Disc + Game (2 Discs) # Behind the Scenes: The Making of Halo 2 # Making the Game: Six Video Featurettes # Visualizing the Story (Concept Art, Early Level Design, From Script to Game, Narrated Storyboards, Character Tests. # (Trailers from Halo 1&2, Cut scenes, Commentaries, Inside Bungie, A Bungie history, Before Halo, The Making of Halo 1, Gameographies) Deze Limited Edition kan zoals eerder vermeld alleen onder vooruitbetaling worden besteld (of in onze winkel worden opgehaald uiteraard, maar dus niet onder rembours). U kunt het bedrag à € 67.24 (64.99 + 2.25 verzendkosten) overmaken op een van onderstaande rekeningen: Postbank: 6990438 Bank: 33.51.52.449 Ten name van: Dimension Plus Groningen Onder vermelding van: Klantnummer: xxxxxxxxxxxxxxx Het vermelden van klantnummer + HALO 2 is van essentieel belang voor een snelle afhandeling, dus vergeet dat niet! Zodra het bedrag op onze rekening staat, wordt uw bestelling verzonden en kunt u het meestal de volgende dag al ontvangen. Wij wensen u alvast veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst vaker van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Dimension Plus Petje af voor deze winkel. Ik ben gelukkig mens....................
Krijg ik vanavond om 21:50 dit berichtje: Geachte klant, Door een lager aantal uitgeleverde Halo 2 Limited editions moeten wij u helaas teleurstellen, wij kunnen u uw Halo 2 Limited niet leveren. Het aantal dat wij hebben ontvangen hebben wij op een eerlijke manier verdeeld onder onze klanten die reeds betaald hadden. Middels deze weg willen wij u voorstellen om het aanschaf bedrag te retourneren, wanneer u zo vriendelijk wilt zijn om uw Banknaam en Rekening nummer door te mailen naar info@gameorder.nl met als subject HALO 2LIMITED, dan zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten. Wilt u het reeds betaalde bedrag voor een andere titel uit onze catalogus gebruiken dan kan dit ook en zal een eventueel prijs verschil verrekend worden, wanneer u in uw bericht aangeeft welke titel u graag wilt hebben zullen wij dit handmatig voor u aanpassen. Bij deze onze welgemeneende excusses. Wel een beetje een kut streek dat ze dat nu pas doorgeven. Had dan gezorgd dat iedereen dat een week eerder wist...Nou ja, nu krijg ik wel me geld terug. Halo 2 krijg ik toch wel alleen niet de LE, das wel jammer....
geduld jongens! Kijk maar om een uur of 3 - 4 bij je bestellingen en dan zal je zien dat er verzonden staat..keep it cool
Ik heb gister een mail gekregen dat mijn "in bestelling bij onze leveranciers" is. Gelukkig heb ik hem ook nog bij gcshop gepre-ordered.
Dit staat op het forum van gcshop! Ze zijn dus al verzonden, maar worden pas aan het eind allemaal op verzonden gezet!
Nja normaal staat het om deze tijd op verzonden en als je er dan zo lang op wacht en nu niet op verzonden staat dan wordt je wel wat wanhopig hoor...