Ik ben zo net gebeld door Frank van dijk....noujah "ik" niet..me moeder nam op want ik was ff boodschappen doen..vanavond belt ie weer. Moet ik nog speciale dingen aan hem vragen?
Of Microsoft nog van plan is wat aan de situatie te doen (meer LE's beschikbaar maken voor gcshop).. Kun je me PM-en met wat hij te zeggen heeft, ben vandaag weg en ben bang dat ik dit mis. Tegen de tijd dat ik terug kom is deze thread weer xx aantal pagina's rijker.
Ja, vraag hem of 10 niet erg weinig is? want gcshop.nl zou toch net zoveel als andere winkels krijgen? En zeur even door totdat gcshop.nl er bijv. 15 krijgt (dan ben ik weer blij)
Ik hou jullie op de hoogte jongens. kreeg net dit bericht in me mailbox: Warning: message 1CMt00-00066K-Pz delayed 24 hours The message identifier is: 1CMt00-00066K-Pz The subject of the message is: Dank U wel!!! The date of the message is: Wed, 27 Oct 2004 20:58:19 +0200 The address to which the message has not yet been delivered is: fvandijk@microsoft.nl
@hayate - vermeld hem ook even dat hij een paar mensen voor de deur kan verwachten tijdens het feestje ... met spandoeken
Ik bedoel maar _0/ . En ik ben wel blij dat we zo GCshop in het goede daglicht hebben kunnen zetten, want dat verdienen ze wel! _0/
ff een vraagje over de omzetten naar de normale halo 2, wanneer is de laatste dag dat je hem nog kan overzetten en dat je hem nog steeds op 11 november krijgt...
Zet hem maar gewoon om, als er meer LE's blijken te zijn dan verwacht dan krijgt men hem op factuur # volgorde.. ook als je hem naar een normale versie hebt omgezet. Maar, hayate2002, waarom wil hij je spreken? Wat heb je in godsnaam geschreven?
Nog erger: Ik heb hem gebeld heel simpel eigenlijk 1.U belt Microsoft. 2.Kiest optie om een speciaal persoon te spreken. 3.Vraagt of de heer Van Dijk aanwezig is. Heel simpel
Het Rotterdams Dagblad viel net door de bus. er stond ook een klein stukje in over dit onderwerp [plaatje]http://img99.exs.cx/img99/6956/RD-gcshop.jpg[/plaatje] kan misschien ook wel bij de eerste post.
Mwa, ik maak me niet meer druk. Kreeg zoiezo halo 2 (Crystal xbox pack) dus dat was het probleem niet. heb inmiddels bestelt bij een ander bedrijf. hopenlijk leveren die wel. Ben wel benieuwt of die gast nog terug belt.
Gcshop wordt door deze media aandacht nog bekend ook edit: een kennis van mij werkt bij de mediamarkt en hij zegt dat ze er 14 krijgen (1 filiaal).