1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

1. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Door deze hele kwestie krijg ik dus geen Le editie van halo2. Ik vind dat ms op de blaren moet gaan zitten en dat zei ons een compensatie bedrag aanbieden!!!
    Ik wil gratis halo 2 in op me deurmat zien vallen van ms, deze emotionele schade is onherstelbaar en zonder compensatie zal ik juridische stappen nemen!!!!

So thats the spitit!!!!!!!

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    LOL pwnge netjes opgezet mensen.

3. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ok, overzetten lukte nog steeds niet (krijg een melding dat ik met een CC heb betaalt enzo terwijl dat niet zo is) dus ik heb maar ff een mailtje gestuurt.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoi allemaal, thanks voor de ondersteuning.

However, ik moet jullie vragen niet meer de e-mail adressen van personen te posten. Hiermee komen wij in de problemen aangezien we wel vaker dan alleen met deze actie met hun te maken hebben. Ik weet zeker dat zij hier kijken en alle commotie zien, het is niet nodig hun e-mail adressen te publiceren. Je weet namelijk niet welke gek deze te pakken krijgt en misbruikt voor iets anders dan een beleefte e-mail waarin je je teleurstelling laat blijken.

Ik kijk momenteel of ik een algemeen adres of kan zetten waar Microsoft kan lezen wat jullie bezig houdt.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Is goed ik heb mijn e-mail adressen al weg gehaald

@Kobold gaat Microsoft nog een officiele reactie geven op XBW ... want jullie hebben immers ook de pre-order georganisseerd :)

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ik heb trouwens nog een plan kunnen we de helpdesk niet gaan plat leggen ... gratis nummer ;) ... en daar onze klacht neerleggen, omdat we allemaal de standaard e-mail terug krijgen.

en daar in verzoeken ze ons te bellen!

Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  7. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net de heer Van Dijk aan de telefoon gehad.

1.Ik heb vertelt dat de community door blijft gaan met "strijden".
    - Hij kon dit wel begrijpen,maar hij wil toch graag zijn E-mail accounts kunnen gebruiken.

2.Dat er zelfs mensen zijn die 10 November willen Protesteren.
    - als mensen dat echt willen mogen ze dat doen,maar heeft het nut?

3.Of de 10 Limited Editions 100 Percent geleverd worden aan Gcshop.
    - 100 % Zeker

4.Of er meer Limited Editions geleverd worden.
    - Wou hij niet echt een uitspraak over doen,maar er is een kleine kans dat er meer aantallen komen..maar reken niet op 100 exemplaren ALS er meer exemplaren komen.Dit probleem word MAANDAG besproken.
    Nogmaal ALS.

EDIT:

ik was even vergeten te zeggen dat GCshop niet de enige webwinkel is die Microsoft teleur moet stellen I.V.M te weinig exemplaren.

ik hoop jullie voldoende info gegeven te hebben.

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    heel erg bedankt hayate, jammer dat hij nog niet verteld of er meer LE's worden geleverd.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nice ... ik heb ook begrip voor de positie van de heer Van Dijk ... we gaan van af dit weekend de helpdesk plat gooien ;) ... van hoe laat tot hoe laat?

10. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit is het onderwerp van radar in de volgende aflevering (1-11)

zouden ze dit dan niet goed op dat moment kunnen bespreken (ook al ligt het niet aan GCshop)?

11. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    *zet operatie mailbomb door 8)

12. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kobold doet toch een gewoon verzoek? Lijkt me verstandig om dit even te honoreren en even maandag af te wachten wat er verder gaat gebeuren. ik moet zeggen dat het me verbaasd dat hij inderdaad contact opgenomen heeft met hayate2002, daar spreekt toch wel weer enige klasse uit eerlijk gezegd.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja mailen is passe ... nu gaan we de helpdesk van Microsoft bellen om daar een klacht in te dienen .... :D

De tekst word:

Mijn naam is .....
    Ik wil een klacht indienen
    Het betreft het volgende :
    Ik heb halo 2 op (datum) besteld bij GCshop. Dit was een gezamelijke pre-order actie met XBW. Ik krijg nu net te horen dat ik geen L.E. krijg. Ik wil van u een call nr. zodat ik kan zien of aan mijn klacht gewerkt word.

al vast bedankt

14. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Doed was niet serieus 8) Ik begrijp toch dat die het niet leuk vind om tig mailtjes te krijgen, zou ik ook niet blij mee zijn...
    Natuurlijk wacht ik af, ik hoop gewoon nog steeds dat ik bij GCshop een LE krijg tot dan maar een backup bij Proxis en FRS ;)

15. Securer

Securer Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha...jij moet je wel vervelen ofzo ;)

lol ok...lastig om cynisme/sarcasme te lezen want dat zit vaak in een ondertoon verstopt die je met gescheven tekst nog wel eens over het hoofd wil zien, bij deze dus :+

Als er 30 komen heb ik geluk bij gcshop maar voor de zekerheid ook maar een exemplaar (laatste) gereserveerd bij de Gameshop hier in Den Haag.

16. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens het is niet te geloven, ik ben 1 van de 10 gelukkigen die hem wel krijgt _O_ *) . Toch doe ik er uiteraard ook alles aan om microsoft te belagen.

17. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    sturen ze mailtjes naar degene die ze wel krijge?

kheb mijne nog steeds openstaan :) met FRS als back-up :D

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Tis ongelooflijk man :+

19. Project_Sharky

Project_Sharky Huh!

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ze sturen mailtjes hier een voorbeeld van zo een mailje

Hallo,

Vandaag hebben te horen gekregen dat we sowieso 10 exemplaren van de Limited Edition van Halo 2 krijgen. Je behoort tot de gelukkigen die in aanmerking komt voor een exemplaar, dus de vorige mailtjes over annuleren e.d. kan je als ongeschreven beschouwen.

Met vriendelijke groet,

Ik hoor bij die 10 maar natuurlijk strijd ik mee met dit gevecht, hier komt M$ niet zomaar vanaf :)

20. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    lol, ja ik kreeg net

Onlangs heb je je bestelling gewijzigd naar de normale versie van Halo 2 omdat de Limited Edition er niet meer aan zou komen. Vandaag hebben we te horen gekregen dat we 10 stuks zouden krijgen en aangezien jij als een van de eersten hebt besteld kom je in aanmerking voor deze versie. Als je je bestelling dus terug om wilt zetten kan dat. Het is natuurlijk ook mogelijk om gewoon de normale versie te houden als je hem al ergens anders hebt besteld. Laat me maar even weten waarvoor je kiest.

Met vriendelijke groet,

Thijs Hoogstraten

thijs@gcshop.nl

www.gcshop.nl | www.gamecom.nl

zoo |:- daar is iemand me hard voor en dat terwijl het er maar 10 kunnen zijn :eek:

Deel Deze Pagina