1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ze mijn vraag nou is beantwoorden daar kan ik tenminste weer is inloggen op gc...
     
  2. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen we in het vervolg niet gewoon die € 65,- (in dit voorbeeld) betalen en dan via GCshop, wegens goed betalingsgedrag weer € 10,- of € 15,- euro terug ontvangen ?

    Op die manier houdt GCshop zich aan de monopoly afspraak met M$ en hebben wij het voordeel van de kortingen, maar dan op een andere manier verrekend.
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Veeeeel werk om dan alles weer terug te gaan lopen storten...
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    hier hebben we over nagedacht, of om goodies erbij te stoppen met een waarde van 10 euro ofzo, maar vanaf gezien.
     
  5. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus C. , dat filmpje over de uitzending van Editie NL is echt erg...."GC shop(op de engelse manier uitgesproken, neem toch aan dat dit echt zo niet is)", "Halo two" en je ziet vreselijke buttonbashers op hun controller tekeergaan(met de trigger). Ook zie je Halo 1 . Maarja , los daarvan, ik vind het aan de ene kant belachelijk dat MS zich met zoiets bemoeit terwijl GCshop zelf moet weten dat het games voor een lagere prijs verkoopt. Aan de andere kant is het zo dat MS de baas is en zelf mag beslissen...hier in nadeel van veel gamers...die boos reageren, begrijpelijk. Had zelf overigens niet gedacht dat er zoveel media-aandacht zou zijn. Zelf heb ik niet de LE versie besteld...ik dacht bij mezelf waar ik nou écht die extra's voor nodig had naast het spel zelf. Dan ga ik liever even het spel spelen dan ik die extra's ga bekijken ofzo.
     
  6. Enforcer

    Enforcer Hattrick.org .o.

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol die "buttonbasher" is wel WCG-kampioen King Tuur, tenminste als je het over degene met die crystalcontroller hebt.
    EDIT: Ja je hebt het over Tuur aangezien hij met die trigger bezig was :p
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  7. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    85 mensen hebben de petitie al getekend, go zo door! :)
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    OMFG IK WIST HET GVD!!!!

    Mijn factuur nr. is 04077725 ben dus peepzooi degene die pcies niks krijgt hehe :+ Ik hoop dat ze er nog 1tje extra krijgen want dan ben ik dus wel de eerste :)
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie gratis reclame voor GCshop :)
     
  10. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Meschien is dit wel negative reclame voor de GC shop....
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan nog al gevraagd zijn, maar vind het niet (ik kan er gewoon over hebben gekeken)... hoe weet je hoeveelste je staat in de volgorde?
     
  12. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    negatieve reclame is ook reclame ... Dit geld ook voor microsoft die heeft halo 2 nu wel weer ene stukje bekender
     
  13. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    maar gelukkig wordt alles nu geregeld. We hopen en smeken nog steed dat we de LE's krijgen (lucky dat ik nogal vroeg heb besteld).
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn factuur nr's genoemd en t/m factuur nr. 24 kreeg iedereen LE en ik heb dus 25...
     
  15. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em net maar bij de free besteld 12.00 euro meer:confused: Microsoft word weer 12 ero riojker,en hebben er weer 1 ontevrede klant bij!:mad:
     
  16. [SSS]Whisp

    [SSS]Whisp Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak je gene zorgen we stampen er wel meer uit!!! het moet gewoon!!! :mad: :mad: :mad: :mad:
     
  17. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Bij de FRS kan het geloof ik ook nog hoor.
    Daar heb ik hem zojuist besteld (hopelijk kan de FRS hem wel gewoon leveren)
     
  18. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoasl ik al zei in het vorige forum. Er klopt niks van de getallen. Ben vandaag bij Intertoys geweest. En die hebben kaartjes. Minmaal zo'n stuk of 20. Voor elk kaartje zouden zij een halo2 le game krijgen. Dus.... 10 voor GCshop is erg weinig.
     
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    dus dan moet gcshop er maaaaar 10665 hebben zodat ik er ook een krijg? -_-
     
  20. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe kom je aan dat getal?
     

Deel Deze Pagina