Kunnen we in het vervolg niet gewoon die € 65,- (in dit voorbeeld) betalen en dan via GCshop, wegens goed betalingsgedrag weer € 10,- of € 15,- euro terug ontvangen ? Op die manier houdt GCshop zich aan de monopoly afspraak met M$ en hebben wij het voordeel van de kortingen, maar dan op een andere manier verrekend.
hier hebben we over nagedacht, of om goodies erbij te stoppen met een waarde van 10 euro ofzo, maar vanaf gezien.
Jezus C. , dat filmpje over de uitzending van Editie NL is echt erg...."GC shop(op de engelse manier uitgesproken, neem toch aan dat dit echt zo niet is)", "Halo two" en je ziet vreselijke buttonbashers op hun controller tekeergaan(met de trigger). Ook zie je Halo 1 . Maarja , los daarvan, ik vind het aan de ene kant belachelijk dat MS zich met zoiets bemoeit terwijl GCshop zelf moet weten dat het games voor een lagere prijs verkoopt. Aan de andere kant is het zo dat MS de baas is en zelf mag beslissen...hier in nadeel van veel gamers...die boos reageren, begrijpelijk. Had zelf overigens niet gedacht dat er zoveel media-aandacht zou zijn. Zelf heb ik niet de LE versie besteld...ik dacht bij mezelf waar ik nou écht die extra's voor nodig had naast het spel zelf. Dan ga ik liever even het spel spelen dan ik die extra's ga bekijken ofzo.
Lol die "buttonbasher" is wel WCG-kampioen King Tuur, tenminste als je het over degene met die crystalcontroller hebt. EDIT: Ja je hebt het over Tuur aangezien hij met die trigger bezig was
OMFG IK WIST HET GVD!!!! Mijn factuur nr. is 04077725 ben dus peepzooi degene die pcies niks krijgt hehe Ik hoop dat ze er nog 1tje extra krijgen want dan ben ik dus wel de eerste
Dit kan nog al gevraagd zijn, maar vind het niet (ik kan er gewoon over hebben gekeken)... hoe weet je hoeveelste je staat in de volgorde?
negatieve reclame is ook reclame ... Dit geld ook voor microsoft die heeft halo 2 nu wel weer ene stukje bekender
maar gelukkig wordt alles nu geregeld. We hopen en smeken nog steed dat we de LE's krijgen (lucky dat ik nogal vroeg heb besteld).
Ik heb em net maar bij de free besteld 12.00 euro meer Microsoft word weer 12 ero riojker,en hebben er weer 1 ontevrede klant bij!
Bij de FRS kan het geloof ik ook nog hoor. Daar heb ik hem zojuist besteld (hopelijk kan de FRS hem wel gewoon leveren)
Zoasl ik al zei in het vorige forum. Er klopt niks van de getallen. Ben vandaag bij Intertoys geweest. En die hebben kaartjes. Minmaal zo'n stuk of 20. Voor elk kaartje zouden zij een halo2 le game krijgen. Dus.... 10 voor GCshop is erg weinig.