Kom net bij de FRS vandaan... Heb Halo 2 nog gereserveert was nog 1 reservering plaats over Ik ben blij *) .
ik heb het dus omgezet, die LE in normaal, toen bleek dat gcshop er nul kreeg, nu blijken het dus 10 a 100 te zijn en ik vraag me dus af hoe ik dit kan regelen aangezien ik er snel bij was met die LE...
mailen naar GCshop. Je kan ook gewoon dubbel preorderen, GCshop heeft geen haast wat cancellen betreft, als ze het voor de elfde maar weten. En deze week komt uitsluitsel. Nu dus naar FRS/Dixons/BS etc rushen en de laatste CEs reserveren (FRS Sneek kun je overslaan, daar heb ik de laatste CE weten te bemachtigen.)
MS heeft die 10 titels alleen aan GCshop geleverd omdat ze anders de NMa op hun dak zouden krijgen. Dikke kans dus dat het er ook niet méér worden.
ALS er zoveel komen dat jij er 1 zou krijgen, dan kun je je order weer gewoon terugzetten. (je krijgt dan een e-mail)
Hmm, heb nu bij 3 winkels de LE versie gepreorderd met 99% kans op bart smit. kost helaas wel 64 euro ofzo maar ja het is niet anders...
Ik heb hem bij de Toys R'us (?) gepre-ordered, ik krijg korting van een vriend dus dan is €55,25, maar ik kreeg zo'n normaal kaartje waar dus niet Limited Edition op stond. Hij heeft er toen LE opgeschreven. Ik vroeg of het niet uitmaakte(volgens hem niet). Ik heb daarna nog gebeld, om het te checken, en toen zeiden ze dat het niet uitmaakte. Maar ik ben er nog steeds niet gerust op. Ik dacht namelijk dat het aantal LE kaartjes dat ze binnen kregen het aantal LE's dat ze binnen krijgen is dus hoe zit dat noe. Dupeer ik daarmee een andere als ik eerder ben, en als ik te laat ben heb ik er geen een. Ik had al gebeld en toen zeiden ze dat het niet uitmaakt. Maar ik ben er nog niet gerust op, dus vraag ik het hier.
Lijkt me niet dat dat de bedoeling is. Ik zou maar snel erheen racen zodra het daar open gaat voor iemand met je LE ervandoor gaat
Ik woon in Ureterp Woon naast Drachten en daar heb ik hem gereserveerd... En ik heb ook zo'n kaartje gekregen en ik moest met LE er op, ze zijden dit is de laatse(daar dus) En ik moest 2,50 reserverings kosten betalen En ze moesten m'n Telefoon Nr hebben enz Ze bellen me op denk ik als ie er is...
Mij bellen ze ook bij bart smit, denk dat ik proxis afzeg en gewoon niet betaal.... Ben dan wel wat meer kwijt maar goed dat is dan maar jammer.. Ga maandag eerst ff naar dat filliaal want die doos (= mevrouw) snapte het volgens mij niet echt aan de telefoon.. ....reserveren
Ik heb vanochtend 3 filialen van de FRS afgebeld. Bij de laatste waren nog geen reserveringen geplaatst
Ik kwam gister terug van een driedaagse excursie, check de site en lees het nieuws. (me moeder had al een mail gehad maar nog niet verteld, ik was nog zo moe) Ze is vanmiddag gelijk naar intertoys gegaan en daar hadden ze er nog een paar. Nu heb ik zo'n mooi kaarte. Moest wel wat meer betalen, maarja, dat maakt niet uit anders had ik niet genoeg gehad. Blijheid Wel laag trouwens van Microsoft, 14 dagen vantevoren en voor veel mensen geen alternatieven.
Waarom is bij bijna niemand het in de stad uitverkocht en hier wel Was net in berkel, had daar eigenlijk ff moeten kijken, niet meer aan gedacht Naja ik hoop maar dat GC er wat meer dan 10 krijgt en dan krijg ik er nog 1...