1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Limited Edition: Conflict Gcshop - Microsoft

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ruttyx, 29 okt 2004.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Tip: probeer de kleinere zaken van de FRS, bijvoorbeeld op de station-FRS's. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat de FRS maar een bepaalde hoeveelheid limited editions te vergeven heeft. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt zeg maar :)
     
  2. FabianNL

    FabianNL Guest

    bestel gewoon online via de FRS, probleem ook opgelost... :)
     
  3. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij de FRS moet ik 76,95 gaan betalen..

    Maar dat heb ik er wel voor over :cool:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wtf 76 euro :eek:
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  5. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de frs is het 67,95 ;).
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    In de game mania 64.95
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ach ja, ik koop het Halo 2 pack, misschien dat ik nog naar de bart smit/andere winkel ga en probeer om het hoesje van de LE te krijgen. Je weet wel, het 'this is not for sale' hoesje.
     
  8. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Weetje ik hebb dan nu wel bij de FRS een LE besteld maar is het waar dat er in nl maar 1000 le's zijn? Lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk.. ik denk eerder 5.000
     
  9. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk eerder 30000, volgens mij boycotten ze gcshop nu nog gewoon maar is hij nog 8 jaar in de winkels te krijgen ( de le editie )
     
  10. TheGreatMo

    TheGreatMo www.thegreatmo.tk

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, dat limited moet je met een flinke korrelzout nemen.
    Maarja, persoonlijk wil ik dat niet helemaal op gokken, ik wil gewoon die LE op 11 november a.s.
    Maandag of dinsdag ga ik ff naar Bart Smit of ze mijn bestelling wel 'echt' hebben opgenomen. (bestelt via telefoon)
     
  12. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf LE bij FRS.nl besteld maar krijg een beetje de indruk dat daar geen eind aan komt.
    Het bestaat gewoon niet dat je die nu nog kan bestellen.
    Ik had ze tot voor kort ook bij de gcshop besteld maar nu gecanceld.
    Je kan nu nog steeds bestellen bij frs heb de indruk dat ze gewoon maar orders binnen halen en wel zien waar het schip strand.
    Heb voor alle zekerheid bij de dixons een normale besteld,gewoon aan de balie met een bewijs van reservering...
    Weet iemand of frs.nl er zo veel krijgt of zo ???
     
  13. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig was ik te laat voor mijn le pre-order, nu krijg ik wel voor 47,5 euri de gewone versie! Wel is het jammer voor diegene die nu door ms geen le meer kunnen krijgen!

    greetz wooly
     
  14. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo gelukkig was je te laat? Ik heb hem nu bij Gcshop gecancelled en bij intertoys besteld, dus ik heb hem gelukkig wel of dat het nu bij GCshop doorgaat of niet.
     
  15. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had halo 2 gelukkig al bij Bartsmit besteld. Hopelijk krijgen ze er genoeg binnen. :{
     
  16. *Multikiller*

    *Multikiller* !360!

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel gereserveerd |:-
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus al een paar dagen geleden te horen gekregen dat ik één van de 10 gelukkigen was die de LE ontvangt:).
     
  18. Justixe

    Justixe DeLorean DMC-12

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb wrs. 3 LE's dus bied er twee te koop aan.

    Zie mn thread.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2004
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jongens even weer back on-topic ... Deze thread gaat over het conflict gcshop niet over je eigen handel of dat je hem elders hebt gekocht. Dus leuk dat je er 1 hebt of 3, maar daar gaat het in deze thread niet over... 10 mensen krijgen nu een exemplaar terwijl er nog honderden gedupeerd worden ... MS mag van mij zijn L.E. straks persoonlijk deze ergens in stoppen :mad:

    Het is maandag en vandaag krijgen we dan eindelijk een reactie van MS! Gaan we door met actie voeren als blijkt dat MS er maar 10 exemplaren geeft aan gcshop of zijn we nu blij?
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2004
  20. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Het zal denk ik nooit maar dan ook nooit lukken om al die honderden pre orders van GC shop aan een LE exemplaar te krijgen.
    Er zijn 7000 LE's in Nederland vrijgegeven die verdeeld werden over ongeveer 1000 winkels, reken maar uit. Dat zijn er ongeveer 7 per winkel. In de drukke gebieden meer, in de minder drukke gebieden minder.

    Als je logisch nadenkt, dan is het ook wel logisch dat Microsoft die LE's niet kan leveren, als je er zo veel zou leveren, wat is daar dan nog een LE aan?
    Volgens mij had GCschop die pre order van de LE helemaal niet moeten beginnen. Microsoft heeft namelijk ook gewoon gezegt tegen GC dat ze niet wisten hoeveel ze konden leveren, en als je dan gewoon door gaat met de pre order. Tja, dan is het volgens je eigenfout als je er achterkomt dat er lang niet zoveel LE's geleverd konden worden.
     

Deel Deze Pagina