Ik win ook nooit wat dus hoop ik dat ik dit wel win Heb btw wel eens een keer iets bij DD gewonnen lucky me
volgens mij kan je hem wel kopen, in het boekje dat o.a. bij intertoys kan halen en bij de pu kreeg stond, en ik citeer: 'nog voordat deze speciale aanbieding in de winkel ligt kan je hem al winnen'
een limited edition kan toch ook in de winkel komen, alleen dat er maar 500 ofzo in nl beschikbaar komen? en waarom zou het anders in het boekje staan?
"Limited Edition" zegt geen kloot. Ken je die Bacardi Limited Edition? Die verkopen ze over tien jaar nog. Het is gewoon iets om mensen te trekken.
De xbox limited word maar in een beperkt aantal gemaakt en er zijn dus niet superveel van te koop dus je hebt toch wel wat speciaals
Ik denk dat je deze over een jaar-half jaar al kan kopen in de winkel, omdat er ookal gekleurde controllers komen! Dus is het denk ik alleen een kwestie van afwachten!
hoe wil je met een memort card de data van cm naar de andere xbox over zetten een save gamer bestaad bij mij uit 8000 ik heb 7 save games er van..!!!!
waar slaat dit nou weer op???? ergens verkeerd op geklikt??? ik vind die limited ook nie mooi, hij is enkel "exclusief" ik hoop echt niet dat microsoft nu met verschillende kleuren gaat afkomen (zoals bij de cube) want dan verliest de Xbox een deel van zijn "karakter" Zwart, donkergroen, gifgroen en that's it!!! anders zou ik het niet willen!!!!!
Die limited is wel gaaf, even winnen en dan gewoon verkopen, want daar graag je vast meer geld voor , gna gna.
hmm.. denk niet dat je er meer voor krijgt hoor.. of je moet net zo'n die-hard fan-boy tegenkomen die geld teveel heeft
Bij dimplus is ie ook te preorderen en op Engelse internetwinkels heb ik hem ook al gezien. Dus hij is gewoon te koop.