Limited Edition Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door rdfoxy, 25 mrt 2003.

  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeugd sentiment ... net eentje terug gestuurd :'-(
     
  2. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer is die uitslag van msn.nl
     
  3. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Edit:/ zelfde vraag als hierboven.
     
  4. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    In Nijmegen bij de (ex-discovery) ik weet niet hoe die winkel nu heet. kun je em ook pre-orderen voor 229 euro dan krijg je 1 xbox en 2 controllers maar geen spellen dat vind ik wel jammer. Maar misschien verkoop ik mijne en dan kan ik mooi voor wat extra geld de special edition xbox kopen.
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem nog, Als het goed is moet ik hem deze week terug
    sturen!
     
  6. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de gewone veel mooier, en veel strakker. hij past ook nog enigzins in het interieur van mn kamer. dat doet die limited edition zeker weten niet:p
     
  7. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach...als je al een xbox hebt is het denk ik niet de moeilte waard om nog een L.E. aan te schaffen ( tenzij iemand je xbox voor veel geld wil kopen :cool: ) maar voor personen die de xbox nog niet hebben is het denk ik wel grappig dat je een L.E. hebt!

    Ookal ziet ie er volgens sommigen niet uit ;)
     
  8. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    voor de next-gen console verzameler misschien een leuk speeltje ofzo:p. maar doormiddel van casemodding kan je toch veel mooiere xbox'en krijgen dan deze limited edition.
     
  9. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt 2 mei in de winkels te liggen voor een adviesprijs van €229,99 iets duurder dan de normale Xbox dus, maar je hebt dan ook iets aparts :p. Hier trouwens een paar screenshots... Klik klik.
     
  10. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    er zitten twee controllers bij als ik het goed heb dus je bent niet duurder uit, eerder goedkoper, en dan heb je ook nog een te vette xbox
     
  11. Supreme

    Supreme Code 47

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup! En daarom koop ik hem ook op 2 mei ! :)
     
  12. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nog geen xbox hebt zou ik het wel doen, maar als je er al een hebt vind ik het een beetje nutteloos.......
     
  13. XeR

    XeR Xbox L.E.

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag al gehaald bij dixons :9 . Hij ziet er erg goed uit. En de controllers liggen ook wat beter in de hand als de originele.
     
  14. Elite_Force

    Elite_Force ...

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook die groene Limited Edition vandaag gehaald bij de FRS... Ze hadden er maar 2 binnen gekregen...

    Hij is echt heel mooi, smaken verschillen natuurlijk... Zwart is ook cool natuurlijk, maar die heb ik nu aan familie verkocht... Ik vind de groene doorzichtige Xbox gewoon mooier...

    Maar goed, ik ben eigenlijk 50% overstag gegaan vanwege die mooie groene kleur, maar ook 50% overstag gegaan omdat er 2 van die speciale Xbox S-controllers bij zitten... Die wilde ik gewoon hebben, omdat ze nog lekkerder in de hand liggen dan de gewone controllers... En die S-controllers van de LE zijn natuurlijk ook groen en doorzichtig... Als ik S-controllers apart had moeten kopen, was ik voor 2 van die dingen al minimaal € 80,00 kwijt geweest... Nu heb ik een gloednieuwe coole Xbox en mijn neefje is ook weer blij, want die heeft nu mijn zwarte monster in bezit...
     
  15. Frozen

    Frozen With a hart of Ice !

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook maar gehaald. En ik ben blij dat ik er zo lang mee heb gewacht. 'K heb lange tijd langs de zijlijn staan kijken hoe iedereen volop aan het genieten was van z'n xbox, maar voor mij is die tijd nu ook aangebroken. Hij is echt vet mooi, ik denk wel net zo mooi als het orgineel.

    Gehaalt bij Nedgame trouwens, voor 219 euro lijkt me dat geen slecht deal!!
     
  16. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is tegenwoordig zeker goedkoop. Ik kan me nog herrineren dat ik hem heb geimporteerd voor 600 euro :{ Ach, dat was al bijna anderhalf jaar geleden. Ik heb er ook van genoten ;)
     

Deel Deze Pagina