DOE ES RUSTIG MAN! Kalmeer eens .. rustig ... jaah ... goed zo ... complete rust .... mzzl Munch and Abe
Hahaha, wie weet, ik zal wel gewoon heel dom zijn ofzo , maar ik snap jullie punt. Laten we maar niet verder discussieren want dat heeft toch geen nut
wat valt er nou verder over te discussieren jij zegt van als je hem online bij de frs besteld kan je beter in de winkel net zo goed de originele kopen maar dat slaat toch nergens op.
ok ok ok, ik ben weer rustig ppffffffffff ja.......zo.......aaaaahhhhhh......heerlijk gwoon die complete rust
Ga gewoon naar een computerwinkel en vraag een utp cross-kabel. Deze is volgens mij echt wel goedkoper als €10.
| HUB | |Switch| ------------------------------------------------ | | | | | | | | XBOX1 XBOX2 XBOX3 XBOX4 Dit zou de opstelling moeten zijn. De xboxen worden met bijv. CAT5 kabels verbonden met de HUB. Deze zijn per meter te koop bij de lokale computerwinkel. Suc6 Edit: kan niet met spaties werken Sorry dan voor dit rare tekeningetje
Even voor zekerheid: bij gebruik van een hub GEEN crosslink kabels of "official link kabels" gebruiken, maar standaard utp kabels, anders gaat ie het niet doen. Dus: Bij linken 2 xboxen met elkaar: UTP crosskabel ertussen Totale kosten, euro of 5 (die systemlink van microsoft is ECHT oplichterij) bij linken X aantal Xboxen via hub: Standaard utpkabel van elke xbox naar hub Euro of 5 per kabel denk ik, en een hubje kost ook niets meer tegenwoordig volgens mij. (kan alles via werk krijgen/lenen dus precies weet ik het niet)
Juist eindelijk iemand die mijn vermoedens bevestigd, geen cross-kabels gebruiken in combinatie met een hub.
FLOOD : Om 4 xboxen te linken : Simpel : ---> Koop : Hub 4-poorts 20-30 Euro ofzo 4 normale netwerkkabels (geen crossover) (niet zo duur als crossover kabels) KLAAR .... HUB---> XBOX1,Xbox2,Xbox3,Xbox4 LAN FESTIJN EDIT : HAd post van Tigger niet gelezen , solly EDIT .
2 Xboxen: Xbox <- cross-over netwerkkabel -> Xbox 2+ Xboxen: Xbox <- gewone netwerkkabel -> Hub <- gewone netwerkkabel -> Xbox Heb je b.v. een 8 poorts hub, kun je er 8 Xboxen op aansluiten.. Meeste Xbox systemlink games ondersteunen geloof ik maar maximaal 4 Xboxen, dus aan een 4 poorts hub heb je genoeg (meestal 5 poorts als er een uplink opzit, dit is om meerdere hubs met elkaar te verbinden).. Dus crossoverkabels zijn alleen geschikt voor direct van apparaat naar apparaat (Xbox of PC), en een gewone netwerkkabel gebruik je als je werkt met hubs of routers.. Dat is het enige wat je moet onthouden.. P.s. neem wel altijd categorie 5 netwerkkabels, da's de beste kwaliteit..
he ik heb al een hub voor mijn netwerk, kan ik deze dan gewoon gebruiken voor xbox-linken? dit is mijn hub: TP-link HUB 10BaseT HP8M 8 poorts, deze kost €40. volgens mij moet dit werken, want het werkt in ons netwerkje ook (PC <HUB> PC) volgens het principe van het xbox linken. website van hub hij werkt perfect, er zitten 8 poorten voor een rj45-connector op (gewoon van een utp-netwerkkabel dus). utp-netwerkkabel erbij van €5,- en je zit op €45,- !!!! dan moet je natuurlijk wel ff iets van 8 rj45 connectortjes erbij kopen, maar goed het is een goeie oplossing.
nee elke hub werkt behalve die, NATUURLIJK werkt die hub ook, het is toch niet zo heel moeilijk mensen je neemt gewoon 2 of zoveel als nodig directe utp netwerkkabels (maakt niet uit wat voor) en EEN hub het maakt niet uit welke.