LPU is 1 van hun offciele websites waar je geloof ik voor moet betalen, en ik had niet meningen ovel LP gevraagt maar of iemand er iets meer over wist.
Lijkt me ook niks, persoonlijk lijkt me het wel leuk om in de multiplayer met warthogs aan te vallen en dan muziek draaien uit de radio. A la Battlefield Vietnam
Volgens mij is één van die 'grote' bazen van Bungie gewoon fan van LP. Ik zou ook the Red Hot Chili Peppers uitnodigen als ik bij Bungie werkte Terug naar het onderwerp: Linkin Park vind ik goed maar het past niet echt bij Halo(2).
Jullie zijn echt zielig, Linkin Park heeft ook een liedje speciaal voor The Matrix gemaakt (hij stond dan ook wel op het album) waarbij ze inspiratie op hebben gedaan aan de beelden die ze kregen van de film. De sfeer paste perfect bij de film. Ik weet zeker dat ALS Linkin Park muziek voor HALO2 mag componeren, het precies bij het spel past. Zelf heb ik liever dat Marty gewoon weer de muziek maakt. LPU= Linkin Park Underground
ik denk dat we ons geen zorgen moeten maken. Wie de muziek bij Halo 2 ook verzorgt, klinken zal het. Ik denk zelf dan ook dat LP gewoon op bezoek is geweest bij Bungie, aan de hand van een uitnodiging.