1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Links 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 27 nov 2003.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hoe werkt dat xsn precies. Want vanuit het spel kan ik alleen een spel maken lijkt het wel ?
     
  2. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had me ingeschreven, maar moet me helass even terugtrekken.

    Ik heb het spel pas woensdag of donderdag, en om ergenissen te voorkomen trek ik me dus terug.

    Ik zou alleen mijn en jullie stats vernaggelen.

    Mocht ik hem wel op tijd hebben dan zien jullie me wel.
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer joh,

    Wat mij aangaat doe je gewoon mee hoor. Er is een cut na 2 ronden, scoor je niet genoeg is dat een afval moment. Voor een toernooitje is het op zich wel leuk dat we dicht bij de 64 deelnemers krijgen. Als je verwacht erg goed te worden zou je wel je eigen statistieken omzeep kunnen helpen, maar daar heb ik (gister gemerkt) slechts een biertje of vier voor nodig :+

    Voor alle anderen die xsn nogwat wazig vinden. Je kan pas na de ingangsdatum van het toernooi aan de slag met xsn. Je maakt dan een toernooi aan (naam en password staat op de xsn site) en je voert de settings voor die ronde in (pas bekend als de ronde start). Dan kan je direkt een game aanmaken en solo spelen, je kan ook tegen elkaar. Wat je wilt.

    Als er nog meer onduidelijkheden zijn, hoor ik het graag
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik pakte vanmiddag weer eens een oude demo-disc uit de kast. En heb Tiger Woods 2003 gespeeld. Is deze game een beetje te vergelijken met Links 2004?; qua gameplay dan.
    Ik vond het een beetje vaag, echt mikken kan je niet. Alleen een marker zetten, in die richting slaat hij dan... Verder hangt de snelheid alleen maar af van de club die je neemt. Valt er qua richting en snelheid niks te regelen met de sticks?
     
  5. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Mikken lukt gewoon vrij aardig in Links hoor Biscuit.

    Je pakt een club,en die geeft aan wat de max is qua verte je kan slaan ermee.

    Je kijkt gewoon een beetje naar de windrichting en snelheid,en naar de plaats waar de bal naartoe moet.
    Moet deze bv een heuvel op,dan moet je hier rekening mee houden.
    Hetzelfde als het balletje een afdaling af moet..

    Daarnaast kan je via je linkere analoge precies aangeven hoesnel je hem wilt hebben,mits je er een beetje inzicht in hebt.

    Ook effect etc kan gewoon gegeven worden hoor.

    Tis opzich allemaal goed tedoen,maar kan ook vrij pittig zijn.
    Vooral bv putten van lange afstanden,en de bal uit het zand slaan ofzo zijn moeilijk om teleren.

    Maar zeker wel een mooi speletje hoor.

    Huur hem anders een keertje,of leen hem van iemand.

    Angelo
     
  6. RayxM

    RayxM None

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel pas maar weet iemand van jullie hoe het kan dat ik goed mik en de bal zonder wind toch een heel stuk naar links of rechts gaat? Of dat ik de linkerstick naar achteren trek tot max en dan naar voren duw en dat ik dan toch een heel zacht balletje mep van zo'n 50 mph?

    Ray
     
  7. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    als de bal zonder wind afwijkt van de rechte lijn kan dit 2 dingen inhouden:
    - je slaat scheef (blauwe of gele slag als je je stickje niet recht naar achter en/of voren beweegt)
    - je ligt niet op een rechte ondergrond. Als de bal op een helling ligt (naar links/rechts) sla je ook naar links/rechts.

    Als je de stick te lang naar achter houdt maak je ook een slechte slag. Kwestie van slaan als de controller net begint te trillen.
     
  8. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Even een vraag:

    Op het messageboard op XSN staat bij ons toernooi een message betreffende het toernooi.
    Volgens mij komt het erop neer dat ik gewoon solo kan spelen, maar doordat ik inlog via password en toernooinaam gewoon kan proberen de cut te halen.

    Weet iemand dit, en zo ja hoe moet dat.
     
  9. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ik alleen mee kan doen met een intermediate mannetje? Ik heb namelijk alleen een advanced gemaakt
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk niet dat je dan mee kan doen
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan alleen met intermediate meedoen. Leek me niet echt handig met mensen die net beginnen gelijk de moeilijkste moeilijkheidsgraad te nemen.

    Algemeen XSN: Op de dag dat het toernooi start worden de settings van ronde 1 vrijgegeven. Wil je solo spelen? Doe het volgende:

    Links starten> Live kiezen > XSN (bovenste optie) kiezen > naam toernooi invoeren > password invoeren > settings invoeren.

    Nu heb je de ronde geselecteerd die gespeeld wordt. Nu kan je een sologame starten (gewoon create game en doorklikken) of je kan met meerdere spelen (gewoon create game en iemand uitnodigen oid).

    Hoop dat het een beetje duidelijk is?

    De deadlines wanneer je je ronde moet hebben gelopen staan op de xsn site, 2 dagen per ronde.
     
  12. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ok ik denk dat ik het wel een beetje snap.

    Krijg net tehoren dat mn laatste 2 werkdagen van deze week ook in de avonddienst zijn(vandaag en morgen nog),dus dit betekent gewoon zaterdag en zondag lekker vrij.

    Ik kan dit weekend dus gewoon spelen.

    Angelo
     
  13. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Morgen krijg ik hem, ik hoop dat ik het snel onder de knie heb, maar ik doe iig mee!!
     
  14. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Das mooi, er zijn nog maar 11 deelnemers en dat zou de cut op 5/6 leggen. Beetje weinig. Mijn ervaring is wel dat de laatste dag wel veel inschrijvingen volgen.

    Je had op XSN gevraagd of je de banen kan spelen als je ze nog niet vrijgespeeld hebt. Dit kan. Alleen niet bij de single play. Zou me daar ook niet echt druk over maken. Snt Andrews heb ik ook nog niet vrijgespeeld, ondanks mijn 66 skillpoints (moet nog wat challenges doen) en ik heb de game sinds half december. Tijdrovend dus, alles vrijspelen.
     
  15. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje:

    Ik heb nu al 2 keer online een game gespeeld,waarbij ineens mn tegenstander verdween,en ik dus 2 onafgemaakte games heb in mn stats.

    Ik speelde deze games tegen Cole trickle(Rocky 2),en Gakkie a.k.a Gakie.

    Nu vroeg ik mij af of dit door mij komt,of door 1 van hun,en wat hun precies zagen toen dit gebeurde.

    Alvast bedankt voor de reply.

    Angelo
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, incomplete betekent dat de connectie is verloren gegaan of dat de game een vastloper heeft gehad (dat laatste gebeurde ons dacht ik).

    Als 1 van de mensen in een game de game afbreekt, verliest hij deze en wordt dat ook zo in de statistieken vastgelegd.
     
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Oh,dus hier valt gewoon niks aan tedoen.
    Ik dacht dat het door mij kwam ofzo,omdat ik dit dus nu al 2 keer meemaakte.

    Maargoed,dus niet ghehe.

    Thx man!
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hey,

    ja sorry voor gisteren. Ik kreeg de melding dat JIJ de game verliet.
    Ik dacht eerste van huh, wtf :confused: Maar toen ging links hangen en nadat ik de xbox opnieuw had opgestart kwam ik xbox live niet meer op.

    Wat bleek, mijn hele internet verbinding (@home) lag eruit. Kon niet surfen niks :mad: Dus toen ben ik maar gaan maffen.

    Gelukkig doet ie het weer :)
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk kan ik niet meedoen met XSN tourny...ben mn CC tijdje terug kwijtgeraakt en ik moet mn live abonnement nog verlengen :'-(
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, volgens mij is de pasport server beetje overbelast.
    Krijg een time-out als ik op hotmail wil inloggen en ook bij xsnsports ....
     

Deel Deze Pagina