1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Links 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 27 nov 2003.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Snik :mad: Die eerste slechte ronde heeft me genekt ...

    Enne, ik doe graag mee met tournooitjes. Intermediate level en verder vind ik alles best :)

    Bestaat er ook niet de mogelijkheid om een seizoen (tour) te doen ??? Dat zou wel cool zijn, gewoon een halfjaar ofzo wedstrijdjes afwerken en dan een uiteindelijke winnaar op basis van winnings/money...
     
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  2. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag je een nieuw tournooi starten hoor, de vorige gemist door het uitvallen van XSN.

    Intermediate lijkt me een mooi nivo, wat baan betreft maakt niet zoveel uit.
     
  3. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Even deze thread uppen hoor:)

    Ik ben nogsteeds bezig met dit spelletje,en met mn maarliefst 32 skillpoints word ik beter en beter :p

    Vooral het chippen lukt me nu stukken beter dan voorheen,en heb er net even 3 ingeknald.

    Naast Gakkie,kom ik maar weinig nederlanders tegen rond een uurtje of 1 snachts :p
    Speel jij dus snachts online,en hebbie zin een relax potje golf?

    Voeg me dan ff toe ok?

    Is namelijk altijd wel lache.

    Oja,en dat toernooitje zie ik uiteraard ook wel weer zitten:)

    Foooooouuuuuuuuurrrrrr
     
  4. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Jep, speel nog steeds. Dit weekend heb ik eindelijk weer een weekend voor mezelf. Zal wel een toernooi aanmaken, met wat andere instellingen.

    Ik speel bijna alleen nog maar op beginner niveau (sta net binnen of buiten de top100). De andere settings is het gewoon veel te rustig op live, advanced wordt maar door een 500 man gespeeld oid, die dan ook voor het grootste deel in de VS zitten en op tijden spelen dat ik andere dingen doe.

    Weet niet welke settings jullie nu spelen, dus als je interesse hebt in het toernooi, plaats je nick (als die niet naast je forumnaam staat) en op welk niveau je wilt spelen en je krijgt dit weekend een uitnodiging voor een toernooitje :)
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel ook alleen nog beginner, komt vooral omdat ik moeite heb met het inschatten van de slagkracht.
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil meedoen

    moeilijkheidsgraad: Beginner
    gamertag: BLOODY APRON
     
  7. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ok toernooi aangemaakt en 7 uitnodigingen verzonden.

    Het is een gesloten toernooi op Ocean Mill. Geen cut, gewoon alle rondjes spelen :).

    Toernooi start aanstaande vrijdag en duurt 7 dagen precies. Gegevens:

    naam: XBW invite
    pass: 7468886
    deelnemers: max 16

    /edit wil je meedoen? Meldt je aan of plaats een reaktie in deze draad
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm,

    heb gejoined. Maar begrijp dat ie op easy is ?
    Heb ik geen poppetje op. Zal eens kijken of ik daar wel eentje voor aanmaak. Aan de andere kant, easy is ook niet echt leuk ....
     
  9. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja klopt, beginner. Maar met een punt of 15 moet je redelijk kunnen scoren. Vind zelf ook intermediate wat leuker, maar ook met beginner is het met veel wind en regen wel lastig (ronde 3 en 4).

    Kijk maar of je meedoet.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mja, ik vind de singleplayer op intermediate al saai (vandaar dat ik al eeuwen op 40 skillpunten zit) en ik zie het dan ook niet zitten om voor een tournooitje een poppetje te maken wat ik verder niet ga gebruiken.

    Als er op intermediate wat georganiseerd wordt dan ben ik der bij ...
     
  11. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe ook niet mee,en eigenlijk om diezelfde reden als Gakkie.

    Ik heb nog wel een beginner poppetje,maar vind het spelen als beginner erg saai eigenlijk.

    Mocht er op Intermidiate iets gemaakt worden,ben ik natuurlijk graag van de partij.

    Angelo
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    We hebben nu drie voor intermediate (reken ik mezelf mee), nog 1 en ik organiseer een toernooi voor 4. Dus wie o wie?
     
  13. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel een poging wagen op intermediate
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Das mooi, hebben we er 4 :)
    Ik heb gelijk maar ffkes een tournooitje opgezet. 4 rondjes met verschillende settings, die we binnen een tijdsbestek van 2 weken (start vrijdag 23/4) moeten afronden.

    Zou natuurlijk leuk zijn als we met zijn 4-en de rondjes spelen :)

    Als het goed is hebben jullie een invite gehad. Anders PM me maar!
     
  15. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Cole, bedankt voor je invite, ik heb alleen geen poppetje op beginners. Ik speel nu het tournooi van Gakkie op intermediate
     
  16. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Zie ik je daar :). Wat Gakkie voorstelt lijkt mij wel leuk, met z'n allen (of een paar) de rondes lopen. Ik ben zaterdag aanstaande en zondag wel in de gelegenheid om de baantjes te lopen.

    Jullie zin om mee te lopen? Mijn voorstel is zaterdag om 15:00 online.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    zaterdag kan ik dus niet, maar zondag heb ik alle tijd. Verder is vrijdagavond ook goed voor mij!
     
  18. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Natuurlijk doe ik mee,alleen kan ik me niet niet inschrijven want Xbox live en Xsn zijn down:)

    Ik heb echter een errug gevarieerde baan,dus de ene keer heb ik nachtdienst,en de andere ochtend.
    Deze week heb ik al de hele week ochtend gehad,dus dat zal ook wel zo blijven deze week.

    Volgende week is echter nog een raadsel:)

    Verder is mn meissie zwanger wat sommige weten,en was ze afgelopen zodag uitgerekend.
    Dit betekend dat er gewoon op elk moment een baby aan zit tekomen,en als die komt heb ik natuurlijk even geen tijd om tespelen denk ik.

    Dit begrijpen jullie wel neem ik aan.

    Mocht ik dus een game missen,dan weten jullie de oorzaak:)
     
  19. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag gaat mij ook niet lukken (of pas later in de avond/nacht), maar vrijdagavond zou moeten lukken al kan ik nu nog niet helemaal met zekerheid zeggen hoe het weekend verloopt. Als ik online ben zie je het vanzelf, stuur dan maar een invite.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Omdat weirdo nog niet heeft gejoined heb ik de start date ff 'extended'. Geeft hem nog 2 dagen de tijd om te joinen.

    Graag ff doen op tijd Weirdo, dat betekent nog niet dat je gelijk moet spelen (kan nl ook solo), maar als je niet tijdig inschrijft vervalt de hele competitie nl ....
     

Deel Deze Pagina