1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Links 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 27 nov 2003.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer kunnen degene die aan beginner tournament meedoen spelen??
     
  2. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Is gebeurt mensen :)

    Let the games begin:)

    Succes iedereen!
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mooi Weirdo!
    Zullen proberen van de week een avondje te pakken om vast een rondje te doen? Als voorstel doe ik zondagavond rond een uur of 20.00 ?
     
  4. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Fine by me.

    Als de rest die dag ook goed vindt,ben ik online op zondag 20.00 uur
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmmm,
    ik heb zondag een half uur ingelogd gestaan... Waar waren jullie ? :)
    Enne Angelo, al happy daddy ?
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Was volgens mij wel online? Heb iig het forum na vrijdag niet meer gezien (was down toen ik het in het weekend probeerde), de afspraak was dan ook niet echt helder voor me...

    Aanstaande donderdag ga ik de rondjes lopen (rond een uur of acht 's-avonds), kijk wel ff of 1 van jullie online is.

    @dialogical je kan gewoon je rondjes lopen, individueel of met meerdere. Noteer naam toernooi, password en settings van de ronden en voer dit in bij het XSN menu'tje. De rest wijst zich denk ik vanzelf
     
  7. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de afspraak ook niet meer zien staan ivm het down zijn van de server. Ik zal proberen er donderdag rond 8 uur te zijn, is bij ons meestal wel net etenstijd
     
  8. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Whaha,vandaag dinsdag 27 april 2004 zijn wij de trotse ouders van
    Eline Joanne Boom geworden :)

    Het is echt een pracht van een meissie,en we zijn zo,n ernstig blij dat het eruit is gekomen zeg.

    De bevalling duurde in totaal ongeveer 26 uur aan weeen,dus je kan je wel voorstellen dat het niet niks is.
    Het begon al op maandag om 08.00,en ze is vanochtend geboren om 09.49.

    De persweeen begonnen om 6.30 vanmorgen,maar om 8.30 was er nog niks.
    Het hoofdje bleek een klein beetje gedraaid tezitten,waardoor het gewoon niet door die opening kon.Janet perste zich helemaal kapot,maar dit hielp dus voor geen meter.
    Ook hielp het natuurlijk niet mee dat de weeen op dat moment al een kleine 4 uur elke 4 minuten aankwamen,en dit breek een mens echt heb ik ervaren.

    Om 8.50 zijn we naar het ziekenhuis gereden,waar meteen een team van 8 man/vrouw voor ons klaar stond.
    (Je moet namelijk binnen een paar uur bevallen,anders nemen de persweeen af en ben je fuckt up:) )
    Ik schrok wel een beetje van het grote aantal mensen,maar stuk voor stuk waren ze echt relax en hielpen je met alles wat er kon.

    Uiteindelijk hebben ze Janetje een beetje ingeknipt,en met een vacuumding
    op ons kindje dr hoofdje geprobeerd het eruit tetrekken.
    Janet gaf alles wat ze had,en na ongeveer 40 minuten werd onze dochter ineens op Janet dr buik gegooid.

    Ik schrok ervan want was zo erg bezig met janet steunen,dat ik het gewoon niet meer in de gaten had.

    Dit moment beste lezers is zo gruwelijk mooi,en zal ik never van mn leven vergeten.Daar opeens lag ze,verwikkeld in slijm,maar haar oogjes waren open:)
    Je gedachten staan op nul,en je begint gewoo helemaal tetrillen van geluk.
    Als een paar seconden later dan ook het huilen begint,is het echt heel erg moeilijk gaan traan telaten vallen.

    We moesten snel de navelstreng doorknippen,want ze wouden het kindje meteen overal op controleren.
    2 minuten daarna bleek alles gewoon helemaal perfect tezijn,en genoten we beiden van het werk dat we verricht hadden.

    Daarna moest alleen de placente(de nageboorte) ook nog uitgeperst worden.
    Dit deed mijn meissie echt voortreffelijk,en na 1 heftige perswee,kwam er me toch maar een zooi uit joh :)

    Dit is me toch maar een smerige bedoeling zeg,damn!

    Hierna was het tijd om Janet tehechten,en zat ik met mn meissie in mn armen op een krukje.

    Pure kippenvel heb je op zo,n moment zeg:)

    Hier heb je zo lang voor gevochten,en door al die honderden weeen heengevochten.

    Maargoed,ff een einde eraan breien want tis een links thread he:)

    Ze weegt 6.5 pond en is 49 CM lang.

    Een pracht van een meisje.

    Ik hoop dat alle foto's die ik gemaakt heb gewoon gelukt zijn,en dan plaats ik binnenkort de eerste al online.

    Ik zal zo snel mogelijk de games proberen tespelen via XSN mensen,dus dit zal ook wel goed komen denk ik.
    Heb alweer 52 skillpoints ghehehe.

    EAT THAT GAKKIE :)
     
  9. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    graag ontopic blijven ;)

    grapje. van harte gefeliciteerd met je dochter. sterkte met je vrouwtj om te herstellen van de zware bevalling.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Fantastisch! Echt leuk voor jullie! gefeliciteerd :cool:
    En zeg nu maar dag tegen je nachtrust ;) O-)

    Jajaja, hmmmmmm, damn, ik heb er slechts 3 bij weten te spelen en sta nu op 43. Zal voor donderdag ook nog eens wat gaan doen.

    Ik zal donderdagavond om 20.00 uur online komen en dan kan ik wel een of meer rondjes spelen.

    @rocky: Ik heb jou wel in mijn friendslist, maar zie je eigenlijk nooit online. Zie je mij wel eens online dan ?
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Van harte Vaag! En feliciteer Janet ook, zij heeft de echte prestatie geleverd (hoewel als je niet ko bent gegaan, ik daar ook respect voor heb :))

    @Gakkie Je staat nog niet echt lang in mijn lijst. Zaterdag even online, maar private (online niet zichtbaar). Zondag was ik wel redelijk lang online. Gister de hele avond?

    @andere linksers. Ben door een stommi..(onhandigheid is beter) van mijn vriendin veel gamertags kwijt. Zal vanavond/van de week ff nieuwe friendrequest zenden...
     
  12. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    wist ik...maar ik dacht kan leuk zijn als we het met meerdere tegelijk konden doen
    ik heb nu 2 rondes gedaan. was niet echt in vorm, maar ik hoop het goed te maken in de laatste 2

    @ Vaag: gefeliciteerd :)
     
  13. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey mensen.

    Ik heb gisteren even de eerste baan gespeeld,en kwam uit op een -12 score.
    Het had nog wel een -15 ofzo kunnen worden,maar ik ben tevree hoor :)

    Ik probeer de volgende wel samen met iemand anders tespelen,maar even kijken hoe het met vrijetijd zit hierro :)

    Angelo
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ik zag je invite, maar moest nog ff potje SC afmaken. Toen ik eindelijk in links zat was je al begonnen :mad:

    Eens kijken of er vanavond een aantal online komen :) Ik zal rond 20.00 ingelogd zijn
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heb gisteravond met Weirdo ff de 2e ronde gespeeld (na eerst zelf nog ff ronde 1 te hebben gedaan). Ging niet geweldig, maar Weirdo zat het echt niet mee :mad:

    @gandalf, zag dat je een incomplete hebt op de 3e ronde ?? What happened ?
     
  16. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ghehe,ja het blijft een kut baan hoor :)

    Maar letop,de volgende 2 gaan weer stukken beter:)
     
  17. Gandwarf

    Gandwarf Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest helaas mijn potje afbreken, had gehoopt dat ik 'm later af zou kunnen maken maar dat is blijkbaar niet mogelijk.

    Balen, maar niks meer aan te doen. Ik hou me aanbevolen voor een vervolg.
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @ Weirdo: Ik zal vanavond wel online komen kijken of je er bent om de laatste twee rondjes te spelen. Ergens tegen 2200.

    Nog een beetje geslapen afgelopen nachten ?
     
  19. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Ow shit,ik lees dit nu pas anders had ik wel even gekomen net man.

    Ik was heel ff online,maar zag een gassie die ik al een behoorlijke tijd niet had gesproken,en dus ging ik ff een spelletje met hem spelen.

    Ik ben het weekend vrij,dus zorg ervoor dat in elk geval voor zondagavond er weer gespeeld is.

    Angelo
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hey, ja zag je gisteren online in mm3, stuurde je een invite... ben na een tijdje de laatste 2 rondjes maar gaan spelen :)

    Zie je wellicht het weekend nog wel op 'de baan' ;)
     

Deel Deze Pagina