1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Links 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door DutchBastard, 27 nov 2003.

  1. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor voeg me maar toe
     
  2. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    damn , ik kon het weer niet laten hoor :D , heb aantal amerikaanse forums getjekt en lees bijna alleen maar positieve reactie's over deze game ..en toen ik de beelden zag was ik verkocht , dus heb um ook maar besteld :p , op XSN sports zijn ook al aardig wat toernooien die je kunt joinen , dus het spel wordt genoeg gespeelt op LIVE dat wou ik ff weten .... voeg me maar toe ...kunnen we maybe via xsn een dutch golf toernooien houden }:] _O_ :cool:


    yup ik doe dus mee dutch bastard hehe, denk dat ik um maandag /dinsdag binnen heb
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  3. gandalf007

    gandalf007 Of niet dan!

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ziet er cool uit,
    maar ik hou niet van golf spellen dus ik koop hem niet
     
  4. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet ofk kan want heb niet veel geld momenteel en sinterklaas is ook beetje gierig dus verwacht mij niet, ik zeg wel wanneer ik wel mee doe maar verwacht me niet...sorry!
     
  5. TripleX

    TripleX The Stalker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Real-life golfen liep vandaag een beetje uit, waardoor ik het niet heb kunnen halen vandaag :mad: Ook morgen gaat het me niet lukken, aangezien de winkel waar ik hem ga halen dan dicht is. De stad in duiken is geen optie, want ik wil eerst een tegoedbon die ik nog van die andere winkel heb verpatsen...twordt dus volgende week :{
     
  6. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag gehaald. Mooi spel, wel ff wennen als je tw gewend bent. Dus dat wordt eerst flink oefenen
     
  7. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    cool pierre, waar heb je hem gehaalt?? speelt die zoals topsin dat je een speler kunt maken en sterren verdelen enz??
    en zijn er veel live games te vinden??
     
  8. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gehaald bij de gameshop (weimarstr). Live heb ik hem nog niet gedaan. Je kan een soort lichaam kiezen van een golfer en dan of je links of rechts bent, huidskleur enzo, maar niet zo uitgebreid als bij topspin. Verder kan je je poppetje sterker maken door skillpoints te kopen
     
  9. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    en de gfx zijn wel oke?? hoeveel banen heb je?
     
  10. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je begint volgens mij 4 en je kunt er nog 5 unlocken
     
  11. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn ik moet op die gare gamecom wachten die gasten hadden hem weer niet op voorraad!
     
  12. TripleX

    TripleX The Stalker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    *heeft hem inmiddels ook en gaat nu spelen! :D Aju!:cool:
     
  13. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net met de rookie-tour klaar. Hij wordt steeds leuker, zeker als je er een beetje aan gewend raakt
     
  14. TripleX

    TripleX The Stalker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    De rookie tour heeft toch maar 2 tournaments en dan ben je klaar?
     
  15. pierre

    pierre TokTok

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    En dus verder met de pro tour
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Vanavond een review op XBW!
     
  17. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ben benieuwt , schrijf jij hem?
     
  18. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    jep. :)
     
  19. TripleX

    TripleX The Stalker

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe valt de gameplay me een klein beetje tegen eerlijk gezegd, hoewel...het is anders dan ik verwacht had. Het is veel minder simulatie als de versie van 2003. Ik weet dat console-games altijd wat simpeler moeten zijn dan pc spellen i.v.m. overzichtelijkheid, maar ik mis toch een aantal dingen. Zo sla ik bijvoorbeeld álle ballen recht, terwijl ik op de PC daar echt moeite voor moest doen in het begin. Je kon bijvoorbeeld ook de bal per ongeluk met de zijkant van je club raken waardoor hij een heel vreemde en rottige curve kreeg. Dit mis ik bijvoorbeeld tot. Misschien zit het er ook wel in hoor, maar iig veel minder duidelijk dan in de PC versie.
    Los het feit dat het ietsje minder sim is dan de eerdere versies op pc, zijn de controls echter perfect :)

    De graphics vallen me ook zeker niet tegen. Hierin zijn echt duidelijk vorderingen gemaakt t.o.v. de pc-versies. Animaties zijn vloeiend, banen zien er mooi scherp uit en de effecten die je te zien krijgt als je een bal slaat zijn ook prachtig. Hier absoluut niks op aan te merken.

    Op het gebied van sound zijn ze wat mij betreft een klein de mist in gegaan. Het commentaar opzich is niet eens zo slecht, maar de details zijn imo erg slecht gedaan. Bijvoorbeeld als ze een zin zeggen, met daarin de naam van een speler, haperen ze als malijer. Ik noem of een voorbeeld (geen id of het een echte zin in het spel is, maargoed :p): "Now hitting.....Sergio.......Garcia.......". Die puntjes moet je dan even zien als een kwart seconde pauze tussen de woorden. Klinkt weinig, maar ik verzeker je dat het mij iig aardig op zenuwen wekt dat dit niet gewoon perfect is gedaan.

    Ik heb hem nog niet Live gespeeld, maar dat ga ik zo ff testen.

    Al met al geef ik het spel, na ongeveer 1 1/2 uur gespeeld te hebben, een dikke 8.5. Het is natuurlijk nog wat vroeg om te oordelen, maar in die 1 1/2 uur dat ik speelde was ik wel compleet de tijd verloren en dacht dat ik pas een half uurtje bezig was ofzo. Dit heb ik niet vaak met spellen dus vandaar die 8.5 tot nu toe.

    Ik ga weer spelen! :cool:
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad, dat minder simulatie is me ook opgevallen. Hoeft natuurlijk niet slecht te zijn maar van te voren had ik TW arcade en Links sim in mijn hoofd.

    De review staat er zo, en zowaar een aantal punten van jou komen ook in die review aan de orde :)
     

Deel Deze Pagina