1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lips

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 15 jul 2008.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar kan iemand vertellen of als je je eigen mp3's zingt, of dat dan net zoveel voldoening geeft als een echt Lips nummer?

    En kun je in je custom tracks, ook schudden met de microfoon enzo?
     
  2. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    nee... voor mij (en familie) in ieder geval niet.... je krijgt geen medailles ofzo... je score is puur gebasseert op toonhoogte... als je tijdens en muziekstuk gewoon met je microfoon over je broek wrijft dan krijg je al punten voor dat geluid..... als je niet de tekst zingt maar gewoon iets heel anders dan registreerd LIPS dat als gezongen tekst en dus punten....

    Maar gaat het je er alleen om om gewoon wat andere nummers te zingen dan werkt het wel ok...
     
  3. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren contact gehad met Microsoft en na een heel lang saai "intake gesprek" hebben ze me toegezegd dit probleem door te zetten naar de 2e lijn. De 2e lijn zou op korte termijn zorgen dat de 2 gedownloade nummers tussen de LIPS nummers verschijnen. Ze gaven toe dat meerdere mensen dit probleem hebben maar hebben nog geen oplossing... ik kan dus nu iedere keer asl ik een nummer erbij wil kopen deze gaan betalen, downloaden en vervolgens via Microsoft deze erop laten zetten..... heerlijk systeem...

    Ik hoop dan ook dat anderen met hetzelfde probleem MS bellen zodat ze misschien op hele korte termijn gaan werkene aan een patch..
     
  4. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij overtuigen om deze game te kopen!?

    Lijkt me wel heel leuk om te zingen!

    Hoor je alleen je eigen stem of ook nog de stem van het nummer?
    Is het uitdagend?
    Leuke achievement?
    Werkt het goed?
    Is het moeilijk?
    Ook leuk om alleen te doen?

    Haal me over zou ik zeggen!! Zit echt heel erg te twijfelen.
    Lijkt me wel leuk beetje zingen met m'n vriendin ;)
     
  5. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook. Ik had gisteren de helpdesk ervoor gebeld en een thread in het Lips forum op Xbox.com gemaakt: http://forums.xbox.com/24576087/ShowPost.aspx
     
  6. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag dus ook Lips gehaald voor mn vriendin (en stiekem natuurlijk ook voor mezelf) en ook bij mij het probleem van een lege ingame music store. Vervolgens Take On Me via marketplace gedownload en inderdaad ook dat helpt niets. Omdat ik het vage menu van die Song Overzicht niet helemaal begreep had ik ook een track die blijkbaar op de HD van mn xbox stond toegevoegd aan mijn nummers. Omdat ik van alles ging proberen had ik later in mn dashboard al die nummers (stuk of 12 ook geloof ik) verwijderd van mn HD om te kijken of die een soort coflict opleverden. Vervelende nu is wel dat in de songlist nog steeds dat nummer staat terwijl hij verwijderd is. ik kan hem ook niet uit die lijst halen.
    Ik wil morgen ook wel ff MS gaan spammen, maar welke lijn bellen jullie? het nummer dat in het boekje staat van Lips of een algemeen xbox360 hulplijn?
    Moet zeggen dat dit wel een slechte zaak is. Ik had Lips vooral gekocht omdat ik geen zin had om elke keer weer een PS2 disc voor singstar te kopen als mn vriendin uitgekeken was op de liedjes die ze had, en omdat ik die PS2 wel weer teug wel zetten in een doos ergens in een donker hoekje. Nu heb ik eindelijk voor de 360 een soortgelijk spel zonder kabels, kan ik dus niets downloaden en zitten we binnen de kortste keren weer te balen van telkens dezelfde liedjes... Verder is een groot gedeelte van de mensen die dit spel koopt natuurlijk meer van het Casual niveau dus ik zie al voor me hoe mensen totaal wanhopig worden van de ingewikkelde stappen die MS wil dat ze nemen om de boel wel te laten werken
     
  7. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gewoon het nummer uit het boekje gebeld..... tot nu toe werkt het in ieder geval nog steeds niet en heb ik de nummers ook nog niet... zal wel 1 dag na kerst zijn aangezien het kerstrnummer zijn :lol:
     
  8. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk net geprobeerd krijg ik de melding dat deze dienst niet bereikbaar is vanaf een mobiele telefoon. damn hoeveel mensen hebben er nu nog een vaste lijn......

    inmiddels al een tijdje aan de lijn en heb ook de cache moeten legen etc, maar werkt nog steeds niet. nu is die weer met de 2e lijn aan het overleggen (zei wel dat er een algemeen mailtje over gestuurd gaat worden naar mensen die dit probleem gemeld hebben)
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind het gek, er zijn twee nummer 1 voor vasten 1 voor mobiel. Waarom zuren dat je niet met je mobiel naar het vaste nummer kan bellen. |:-
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  11. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je niks beters te doen dan mensen te wijzen op zulke dingen? in het boekje staat enkel het nummer voor de vaste telefoon. Aangezien ik nog nooit een RROD heb gehad is dit de eerste keer dat ik ze hoef te bellen en aan mijn post had je kunnen zien dat ik het andere nummer gevonden had en ze aan de lijn heb gehad, dus ga alsjeblieft je superioriteitsgevoel ergens anders halen ipv zelf te zeuren over in jou ogen zeurende mensen

    zwaai zwaai
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hij zegt het toch, waarom zou ik hier niet op mogen reageren??? zwaai zwaai. En of ik het nummer er bij zet, maak ik dan toch zelf uit. Hij vraagt er tenslotte niet om. Dus jah.... misschien moet je een bij jezelf te raden gaan wie niet beters te doen heeft. Mesen zoals ik, of mensen die daarop reageren, jij dus.

    Ik geef vaak hulpvaardige antwoorden, maar dat weet jij vast aangezien je net lid bent, misschien moet je daar ook maar eens over na denken.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  13. Sound

    Sound Iwrestledabearonce

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is Hij? En ik vroeg toch ook niet of je mij een telefoonnummer wilde geven? Klop jezelf maar op je borst voor je hulpvaardige posts. in dit geval was je weinig behulpzaam. en het feit dat ik nu pas geregistreed ben zegt weinig over hoeveel ik op dit forum lees... beetje kansloos ook als je status ontleent aan je registratiedatum of postcount op een forum

    postcount==ego
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    verwijs ik naar mijn postcount, registratiedatum? Nee he! geef alleen aan dat je eerst moet kijken naar mijn andere posts, beetje slecht aan het flamen kerel!. Maar nu ontopic!

    edit en als je door wilt flamen / discuseren graag even in pm! tnx
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2008
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kerstnummers die te downloaden zijn tot nu toe:

    • White Christmas
    • Rudolph the Red-Nosed Reindeer
    • The Christmas Song
    • Blue Christmas
    • Rockkin Around the Christmas Tree
    • Santa Baby
    • A Holly Jolly Christmas
    • Hannukah Blessings
    • The Dreidel Song
    • The Most wonderful time of the year
     
  16. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ik zoek nog iemand om die achievement te halen van een song challenge te sturen.
    wie dat ook nog moet voeg me toe op xbox live
    distoration
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    alle 20 ? ik moet ze ook nog :p
     
  18. Qlim4xx

    Qlim4xx Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    komen er ook nog nederlandse songs uit of niet????
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik twijfel nog steeds of ik em wel of niet zou halen....
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    ik zeg halen.
    want het is een leuke game omdat je, je eigen nummers kunt toevoegen.
    leuke uitdagende achievements:D
    en de microfoons zijn draadloos/stoer/hebbe vette led lampjes
    overtuigd?
     

Deel Deze Pagina