1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lips

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 15 jul 2008.

  1. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    ik snap echt geen ruk van die medailles. Je moet er 12 voor een achievement maar ik had er gvd 11. Kan iemand me vertellen wat ze allemaal inhouden?
     
  2. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    De kogel is door de kerk, toch maar besloten het spel te bestellen, verwacht het dinsdag, gelijk met mijn nieuwe tv dus dat wordt genieten :).
     
  3. Intertonic

    Intertonic Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook de problemen gehad met het gratis lied Take on me van AHA, en ook zag ik geen muziek in de online download via lips.
    Nu heb ik vanavond wel ineens alle songs in de lijst staan (via lips), en mijn songs staan nu ook ineens op 41.
    Dit alles gebeurde nadat ik een usb stick met in de xbox heb gedaan ( i.v.m. mp3 ).
    Misschien kan iemand anders dit ook eens proberen.
     
  4. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd een memory stick in mijn xbox zitten met lips maar de gekochte nummers verschijnen gewoon niet (wel de nummers van de stick)
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    is al meerdere keren hier gevraagd door mensen maar heb nooit echt een antwoord gezien:

    Is dit een leuk spel om te spelen als je alleen bent?
     
  6. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik me dus ook af, dat kan ook wel is beslissend zijn voor de aankoop van het spel!! Lijkt me wel heel leuk. Maar ga je het ook in je 1tje spelen?? En is het moeilijk?
     
  7. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind het alleen ook leuk (dan hioort ook niemand hoe je zingt dus het heeft ook nog eens voordelen;)) Bij mij thuis spelen de kinderen het ook vaak alleen.... het gaat toch om het zingen van een nummer

    Het is helemaal niet moeilijk.... Alleen als je nummers van een memory stick of andere bron erop zet moet je even goed in de gaten houden dat je geen tekst hebt..... en geen balkjes met toonhoogte....

    Wat wel jammer is is dat er geen scores bijgehouden worden.... je kunt dus niet zien of je een nummer beter hebt gezongen dan de vorige keer of beter dan iemand anders.....
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    worden er wel scores bijgehouden van de normale liedjes die op de disc staan?

    Of krijg je in ieder geval wel een score te zien aan het einde van een liedje?
     
  9. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0

    Je krijgt een score aan het einde te zien, je krijgt te zien hoeveel (van de 6) medailles je voor dat liedje gehaald hebt en je krijgt te zien hoeveel sterren je gehaald hebt..... alleen dat houdt het spel niet per nummer bij.... je kunt dus niet ff terug kijken wat je de vorige keer hebt gescored.....
     
  10. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Een high score tabel is enige wat ik echt mis van het spel.

    19 december komen er weer nieuwe liedjes uit:
    Bobby Brown - Every Little Step
    The Living End - Prisoner Of Society
     
  11. mrvain

    mrvain Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 dec 2008
  12. Paolo®

    Paolo® Active Member

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje he! Als je bijvoorbeeld Mercy hoort van Duffy, hoor je haar dan ook zingen en moet je dus doormiddel van de tekst op het scherm ook meezingen, of hoor je de muziek en moet je dus zingen doormiddel van de tekst te lezen?

    Dank u :)
     
  13. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik heb ineen een probleem met 1 van de microfoons. Als ik hem aan zet ziet mijn console de mic, maar hij valt volgens uit. Als ik hem aandruk dan doet hij het een paar seconden en dan valt hij weer uit. Heb hem opnieuw laten syncen maar geen resultaat. Iemand enig idee? Hij heeft het altijd goed gedaan, daarom is het extra raar :confused:. Alvast bedankt!
     
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop echt dat ze nog een paar rap nummers erin zetten want "superstar" en "bust a move" zijn echt dope...weer is wat anders:p, ik verwacht geen tupac of jay z ofzo maar een paar liedjes van kanye of old skool naughty by nature of zoiets:p
     
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    je kon er toch je eigen muziek inzetten?
     
  17. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat kan alleen heb je dan geen tekst en geen videoclips en dat is toch wel minder leuk
     
  18. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al iets gehoord over een oplossing voor de nummers die je koopt maar die niet in Lips verschijnen?
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben er al uit, de batterijen waren bijna leeg. Geen paniek!! :+
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    omg, ik heb em nu ook en hoor pas hoe vals ik zing.

    En toch score ik nog redelijk vind ik zelf voor een beginner (planet)

    Als ik zat ben in het café en mensen horen mij zingen weet ik nu wat ze meemaken
     

Deel Deze Pagina