1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Lips

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 15 jul 2008.

1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Leuke trailer!! en ook goede nummers, alleen jammer dat ze dan een slecht nummer van Coldplay erin doen ipv Viva La Vida, fix you, trouble of clocks

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdeed, vind fix you persoonlijk een heel mooi nummer. Al zit die natuurlijk al in Singstar.

Is dit de volledige? vind 40 songs vrij weinig. Dan mogen ze wel spotgoedkoop wat nummers via Marketplace erin loodsen. Zitten wel leuke nummers in, maar bijvoorbeeld van The Fray had ik liever gezien dat ze nog een keer how to save a life erin hadden gedaan, aangezien ik singstar toch niet bezit :+

Gelukkig zitten er wel genoeg nummers in die ook mijn moeder leuk vind, want na het spelen van singstar bij de "buren" wil ze deze misschien gaan kopen :+
    Zijn het niet gewoon allemaal standaard USB mics?

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hehe, heb hem in ieder geval besteld. Samen betaald met mijn zus, vind hem goedkoop met 2 draadloze microfoons.

4. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Wat ik me afvraag is hoe het spel de tekst zelf maakt als je een mp3 upload?

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mooi verengelst nederlands :+
    Hmm maar de mics van Lips zijn wireless en die van GH/RB toch niet?

6. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Wat voor battery wordt er eigenlijk gebruikt voor die mics :confused:

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik denk gewoon 2xAA

8. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind yellow wel goed, alleen niet echt geschikt voor zo'n game.

Talk of The Hardest Part was ook wel leuk geweest. :cool:

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik ben benieuwd hoe duur die nummers kosten vanaf Marketplace. Ja, je kan ook gewoon je MP3 eraan hangen maar dan heb je geen tekst, en in zo'n game als Lips is tekst toch gewoon belangrijk.

Ik heb hem in ieder geval al besteld, lijkt me leuk om avondjes te spelen. Gewoon een tussendoortje met je familie. :)

10. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb deze ook besteld, eindellijk een game waar mijn vriendin ook enthusiast over is _O_

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dus het is bevestigt dat er nummers komen via marketplace, in principe niet zo'n schok natuurlijk. Is er al wat meer bekent over hoe veel die nummers dan moeten kosten en in welke mate nieuwe songs worden gereleased (oftewel, in hoeveelheid en snelheid: +)

Lijkt me zeker lachen om af en toe te doen met familie, en me moeder betaalt toch :+

12. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ik heb veel gedronken vandaag, maar als je dingen gaat verbeteren, maak dan zelf ook geen fouten. :+

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ ik weet dat ik fouten maak, maar aan kleine dingetjes erger ik me altijd :+ weet ook niet waarom maar dingen als: meer als of hoe duur kost etc. irriteren mij gewoon.

p.s. snap ook niet waarom ik het met een t schreef. Overkomt me niet met schrijven :+

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Edit: Nvm. Zag de lijst ook op bol.com dus is inderdaad die voor nederland.

Heb ze vandaag even allemaal geluisterd. Een aantal hadden ze van mij wel weg mogen laten. Ze hadden er ook wat meer bekende nummers in mogen stoppen. Grotere kans dat iedereen die kent dan natuurlijk, dus verhoogd de fun.

Hopen op veel DLC. En goede, hoop op wat nummers als Coldplay - Fix you, The Fray - How to save a life en consorten (ja ik weet het, die zitten in singstar. Vind het echter wel goede nummers voor dit soort "partygames"). Als ik rock wil zingen doe ik wel Guitar Hero: World Tour.

Edit2: Zou ook vet zijn, als er albums op marketplace kwamen. En dat je dan ook die nummers los kan kopen. Geef het nieuwe album van Gym Class Heroes please :+

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  15. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ben benieuwd hoeveel punten dat allemaal gaat kosten dan :{

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hoop ook op Albums, zou tof zijn als ik de 2 albums van Lupe Fiasco kan kopen ( Omdat hij ook in de game zit ), maar verwacht het niet.

17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je username is opeens een stuk logischer, als je zegt dat je de albums van Lupe Fiasco wil kopen :+

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind zijn naam opeens wel een stuk minder lollig. :+
    Het was leuker toen ik nog dacht dat het om de NL betekenis van Fiasco ging. 8)

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dulle aka inspector gadget. Kan jij niet even zoeken of er wat bekend is over de DLC? :+ moet nu zelf weer terug naar school :b:

*hoopt op: viva la vida - fix you , wonderwall, cookie jar - fly with me, i'm yours, clarity - bigger then my body - 83, carry on my wayward son :+ etc etc*

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :+

Ehm... De maker heeft verteld dat de DLC goedkoop wordt. :9
    Verder heb ik niet veel nuttigs, vooral omdat nog niks bekend is gemaakt. 8)
    Of misschien wel, maar ik volg deze game niet echt.

Deel Deze Pagina