Ach dat word dus rond de 80msp schat ik?! Ik zie het wel, krijg de game toch gratis. Maar moeten natuurlijk wel toffe nummers in zitten. Dus dat wordt hopen op de eerder genoemde nummers en natuurlijk nog véél meer.
Om zich te onderscheiden van Singstar hebben ze de hele interface aangepast zie ik. Schandalig. Maar ik vraag me af, dit wordt toch nooit een succes? Mainstream kent alleen Singstar, koopt een PS2 of PS3 voor Singstar. Ze zullen wel met een hele goeie campagne moeten komen, anders koopt niemand dit. Beetje hetzelfde verhaal met die Xbox Vision Cam en EyeToy. EyeToy is een mainstream hit, de Xbox Vision Cam.. isss... een webcam? Zijn er nog nieuwere games die dit ondersteunen? Scene it en Buzz ook hetzelfde verhaal. MS komt een beetje te laat met dit soort games. Ze moeten zelf met inovatieve dingen komen. Ik heb het idee dat dit zelfs voor de mainstream gedoemd is te mislukken.
Dude, al die teenager girls die elke vrijdag naar Popstars op SBS kijken worden aan het begin en eind van elk reclame blok dood gegooid met een Lips ad. Ik denk dat het wel bekend is hoor. Wanneer komt ie uit eigenlijk? Is dit nog een kerstkado voor de vriendin of?
Nieuws: Lips achievements en zanginfo Sommige mensen doen het onder de douche, sommigen tijdens het autorijden en anderen weer omdat het hun beroep is. Tot welke groep je ook behoort, binnenkort kun je ook los gaan op de Xbox 360. Lips wordt door velen gezien als een goedkope SingStar kopie, maar toch zijn er elementen die we nog niet eerder zagen. Wat is namelijk het geval: in Lips kun je ook eigen nummers meespelen. Door nummers in te laden vanaf je Zune, iPod, PC of Xbox 360 harde schijf kun je meebléren, maar de vraag die open bleef was hoe de beoordeling van deze nummers gaan. IGN komt met het antwoord, de nummers worden weliswaar niet begeleid door teksten, maar toonhoogtes kunnen wel herkend worden. Door mee te zingen zal je dus alsnog een beoordeling krijgen, deze wordt bepaald door hoe goed je hoogte aan kunt houden. Naast deze info is er nog meer te melden over Lips, het spel krijgt namelijk 40 achievements die je hier kunt bekijken.
Komt mijn ma gisteravond naar mij en me zusje om te zeggen dat we hem pas krijgen met Kerst, achja mij maakt het niet zoveel uit.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Bol.com. En hij word bij iedereen die hem ge-preorderd heeft op 21 november bezorgt.\o/
55 euro bij Mediamarkt (zoetermeer?!) ligt hij ook vanaf 21november. en 59,- bij Bart Smit. Snap niet dat hij bij bol.com pas 14 december is Heb hem waarschijnlijk dus morgen al \o/ Edit: okay dan, heb hem alleen niet gepre-ordered ga wel naar MM morgen
als ik op internet zoek na de nummers, kom ik steeds 2 verschillende tracklists tegen, welke is goed van deze 2 er zitten namelijk best wel wat verschillen in: a-ha - Take on Me Alicia Keys - No One Aly & AJ - Potential Break Up Song Avril Lavigne - Complicated Ben E. King - Stand by Me Beyoncé - Irreplaceable Blondie - Call Me Chris Brown - With You Coldplay - Yellow Depeche Mode - Personal Jesus Destiny s Child - Survivor Dido - White Flag Duffy - Mercy Duran Duran - Hungry Like the Wolf John Denver - TakeMe Home, Country Roads Johnny Cash - Ring of Fire Leona Lewis - Bleeding Love Lil Mama - Lip Gloss Lupe Fiasco (featuring Matthew Santos) - Superstar Maroon 5 - Makes Me Wonder Nirvana - In Bloom Peter Bjorn andJohn - Young Folks Queen - Another One Bites the Dust R.E.M. - The One I Love Radiohead - Fake Plastic Trees The Ramones - I Wanna Be Sedated Rascal Flatts - Stand Rihanna - Umbrella Roxette -Listen to Your Heart Sara Bareilles - Love Song Sheryl Crow - Soak Up the Sun Taylor Swift - I m Only Me When I m With You The Bangles - Walk Like an Egyptian The Fray - Over My Head (Cable Car) The Jackson 5 - ABC The Police - Every Little Thing She Does Is Magic The Raveonettes - Love in a Trashcan Trace Adkins - Ladies Love Country Boys Weezer - Island in the Sun Young MC - Bust a Move of No One - Alicia Keys Stand By Me - Ben E. King Irreplaceable - Beyoncé Call Me - Blondie Boogie 2Nite - Booty Luv With You - Chris Brown Yellow - Coldplay Personal Jesus - Depeche Mode Survivor - Destiny’s Child White Flag - Dido Mercy - Duffy Hungry Like The Wolf - Duran Duran An End Has A Start - Editors It's Raining Men - Geri Halliwell Virtual Insanity - Jamiroquai Ring Of Fire - Johnny Cash Ruby - Kaiser Chiefs Suddenly I See - KT Tunstall Love At First Sight - Kylie Minogue Bleeding Love - Leona Lewis Superstar - Lupe Fiasco (feat. Matthew Santos) Makes Me Wonder - Maroon 5 Rome Wasn't Built In A Day - Morcheeba In Bloom - Nirvana Young Folks - Peter Bjorn And John Another One Bites The Dust - Queen Fake Plastic Trees - Radiohead I Wanna Be Sedated - Ramones Umbrella - Rihanna Listen To Your Heart - Roxette Amazing - Seal Put 'Em High - Stonebridge Song For Whoever - The Beautiful South Just Like Heaven - The Cure ABC - The Jackson 5 Naïve - The Kooks Every Little Thing She Does Is Magic - The Police I'm Gonna Be (500 Miles) - The Proclaimers Love In A Trashcan - The Raveonettes Bust A Move - Young MC