Je kan in ieder geval de nummers nu wel downloaden. Iemand enig idee hoe je die party medal kan krijgen? De andere 5 heb ik al enkele tientallen van, maar van die party medal nog helemaal niks. Ik geloof dat je met de controller dan lawaai moet gaan maken, maar ik klap, tamboerijn en rasp me helemaal rot tijdens het zingen, maar ik krijg hem maar niet.
Ik ben nu toch fel aan het twijfelen om deze aan te schaffen. Ik moet mij natuurlijk niet alleen focussen op reviews maar in het algemeen zijn ze toch zeer matig. Blijkbaar is het spel 'te' gemakkelijk. Maar als dit je eerste game zou zijn waarin je moet zingen, heeft dit dan veel belang? Anderzijds heb dan even gekeken voor de 'singstar' op PS3. Daar blijken de microfoons dikke sh*t te zijn en ook met draad.
Ik vind de het spel niet te makkelijk, het gaat ten slotte om zang. Sommige liedjes zijn best hoog. Het is wel jammer dat er geen ranking list in zit, dan weet je niet of je voor een liedje beter of slechter hebt gepresteerd dan de vorige keer. Ik hoop dat ze dat nog wel erin gaan verwerken, met een update ofzo.
Het gaat toch niet om de moeilijkheidsgraad, maar om de fun met andere mensen toch? Ik zou zeggen dat het niet echt makkelijk is, maar wel goed te doen voor de meeste mensen. Vind het zelf wel wat onduidelijker om te zien hoeveel te hoog of te laag je nou zingt met Lips i.v.t. Singstar. Oh en bij Young Folks moet je dat fluiten op het begin doen, en dan hoor je alleen maar geblaas vanuit je microfoon/boxen.
Moet je de microfoon onder je mond houden en niet rechtervoor. En inderdaad of het moeilijk is, tja als je niet kan zingen wel. Maar het is toch om de lol
Ben hem gisteren toch gaan halen. Het was tenslotte meer voor vriendin en wou haar verrassen. Ze was dolblij toen ze thuis kwam. Maar heb haar gisteren werkelijke bij elke vs. mode geklopt . Blijkbaar is het even zoeken naar de juiste toon. Het is ook onduidelijk hoe je je microfoon moet houden. Ik bedoel hiermee op een zeker afstand van uw mond of...? (sorry, ben nog maar een leek) Fun gehalte is er heel zeker. Bij momenten gewoon de slappe lach gehad en om u dan te hernemen is een een hele challenge. Kan mij niet inbeelden wat het zal worden met een paar vrienden thuis die het zulle aandurven om te zingen. Daarnaast zijn de achievements wel simpel te halen. Gisteren al 220G unlocked. Hopelijk zijn resterende wat uitdagend. Ik erger mij aan die achievements waar je alleen een menu moet bezoeken om één te krijgen. Bij lips krijg je er op die manier 3.
Meeste achievements zijn inderdaad simpel, of een kwestie van veel spelen. Maar zitten een aantal pittige tussen!
Iemand van mijn klas zei dat dit spel niet online kon (xbox live), is dat zo anders zou het wel superstom zijn
Opeens staat Violet Hill er wel bij. Vet, misschien mijn legendary map pack nu ook dan. Take on Me ook ff gedownload
Ik heb take on me gedownload van marketplace alleen staat hij niet tussen mijn songs....echt irritant maar verder is het echt een leuke game
Heb de game sinds vandaag in m'n bezit. Wat een toffe game zeg! Leuke nummers, maar nog belangrijker, je kunt je eigen nummers gebruiken! Heb m'n iPod aan m'n 360 gehangen en heb nu honderden nummers om te gebruiken. Echt top!
Ja hoe werkt dat met je Ipod? Het is me ooit een keer uitgelegd, maar ik snap er geen hol van. Lijkt me wel een tof spel.
Ik ook niet, ga daarom waarschijnlijk mijn Cowon ruilen/verkopen voor een Ipod/Zune. Elvis Presley - Blue Christmas Sister Hazel - The Dreidel Song Andy Williams - It's the Most Wonderful Time of the Year Zijn de nummers voor deze vrijdag :b:
Maar hoe werkt t dan? Hoe speelt het zich af als je bijvoorbeeld een nummer van de Foo Fighters van je Ipod op het spel speelt? Zie je dan de toonhoogtes alleen ofzo?