1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[list] tag probleem/vraagje

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door DiaL, 22 mrt 2010.

  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik merkte juist het volgende op bij 2 threads die gebruik maken van de
    • tags samen met URLs. Er is telkens een lege bullet point te zien (zie pics onderaan). Nu voordien toonde dit echter gewoon normaal, en sindsdien is er niets meer ge-edit tussen die tags... vreemd dus.

      Ziet iedereen dit ineens zo? Ik heb even op een andere browser gekeken en daar is het juist hetzelfde.

      [​IMG]

      [​IMG]

      Bij het bovenste voorbeeld bv zijn er maar 5
    • tags gebruikt en toch worden er 6 getoond. Dit is de code;
      HTML:
      [aname="start"][b]Inhoud:[/b][/aname]
      [list][jumpto="wrouter"][*]Setup wireless router guide[/jumpto]
      [jumpto="adap"][*]Setup wireless adapter[/jumpto]
      [jumpto="wsec"][*]Wireless security[/jumpto]
      [jumpto="probs"][*]Troubleshooting[/jumpto]
      [jumpto="alts"][*]Alternatieven[/jumpto][/list]
      Ik heb andere threads opgezocht met een gewone tabel (zonder URLs dus) en daar blijkt niets aan de hand te zijn.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zie het bij jou topic ook zo, maar bij mijn eigen thrread heb ik het niet.
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3214607&postcount=137

    Tabel 2 en 4 bestaan volledig uit links, maar daar zijn geen problemen.

    Enige verschil is dat ik daar geen [jumpto] tags gebruik en jij wel, geen idee of dat het is?
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hm inderdaad met gewone links lijkt het gewoon normaal. Nu het vreemde is dat het zeker goed gewerkt heeft met die [jumpto] tags tot enkele dagen geleden ofzo.. Ik weet het niet precies maar in elk geval een week geleden was er zeker niets aan de hand wat op zich wel raar is.

    Test:




    Inderdaad, het lijkt met die jumpto tags te maken te hebben blijkbaar! Maar nog maar net dus, misschien een update (bug) van Vbulletin ofzo?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Test:



    Ja dus.
    DiaL, let even op de volgorde van je tags ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Aha fixed! Thanks! :)

    Normaal gebruik ik mn tags redelijk xhtml-style in de juiste volgorde, maar ik ben blijkbaar toch even slordig geweest, hm en hierboven ook 2x slordig dus. :+ Ik had niet direct door dat daar het probleem zou kunnen liggen omdat ik er echt zeker van was/ben dat het zo voordien ook gewoon correct toonde, maar in elk geval is het nu opgelost. Toont zo toch iets beter, thanks again dus!
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2010

Deel Deze Pagina