Als je nu al LittleBigPlanet 2 bestelt bij Bart Smit of E-plaza, krijg je niet één maar twee exclusieve extra's! Jouw persoonlijke LittleBigPlanet 2 koffiemok Een vouchercode waarmee je een exclusief Ratchet & Clank kostuum voor Sackboy kan downloaden Waar wacht je nog op? Pre-order nu en krijg die fantastische gratis extra's... Die mok zou ik best willen. Maar goed, ik heb de US LE al een tijdje in de pre-order staan.
Helaas verkopen ze niet de limited edition dus haal ik hem daar maar niet weg. (€ 64,99 is ook redelijk duur)
Nog niet eens een bijzondere mok ook... Ik ga de game niet kopen. Als ze hier gewoon exact dezelfde CE hadden uitgegeven als in de USA, dan was het voor mij een 1st day buy geweest, en de game lijkt me ook echt geweldig, maar ik vind het gewoon schandalig zoals Sony hier heel Europa mee naait.... Ben gisteren een tijdje bezig geweest om te kijken of het importeren van de amerikaanse CE een optie is, maar dan betaal je al snel 2x zo veel als de yankees betalen voor hetzelfde, en dan is het nog maar afwachten hoe dat straks gaat met alle DLC enzo...
Voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar de grootte van de Sackboy bij de LE, dit wordt em waarschijnlijk Reviewer heeft dit gekregen, maar ik neem aan dat dit dezelfde sackboy is als die in de LE.
Ik heb em bij Axelmusic besteld (Paypal). Is nu alleen uitverkocht. Deze methode schijnt goed te werken als je geen CC hebt: https://www.3vcash.nl/index.html Ga het binnenkort zelf ook eens testen bij Amazon.
Yeah, ik was te laat op axelmusic. Misschien dat straks na de release blijkt dat ze toch genoeg exemplaren krijgen, en hem weer aanbieden, maar goed, we zien wel... ..amazon.com wordt gewoon veels te duur. daar komt gewoon 50-60 dollar bovenop na shipping en een of ander voorschot voor de belastingen... (en dan is het nog maar afwachten of er niet alsnog zo'n kneus van TNT straks aan de deur staat met een extra rekening...) Het blijft gewoon jammer dat Sony niet gewoon hier exact dezelfde CE uitbrengt. Jammer en schandalig Misschien dat ik nu wel wacht met LBP2 tot er hopelijk tegen het eind van dit jaar de onvermijdelijke GOTY editie uitkomt, met alle DLC inclusief (en dan hopelijk dus ook al die DLC die nu op de amerikaanse CE staat...) Ik zit alleen nog licht te twijfelen of ik misschien een abo neem op PSM, want dan heb je voor 60 euro ofzo de game plus 11 issues... en dat is dan wel weer een aardige deal...
Hmm thanks dulle, alleen nog iets, hoe zit het met de US Versie, want ik weet dat alle Games Regio-vrij zijn voor de PS3, maar als ik een Europese account heb hoe ga ik het doen met de DLC van LittleBigPlanet 2? moeilijk doen met een US account?
Tsja, ik blijf me er idd ook aan ergeren dat ik op deze manier aan de CE moet komen. Al is dit natuurlijk niet de eerste keer dat de US leukere spulletjes dan ons krijgt, maar ja... Die sackboy moest ik gewoon hebben. Die aanbieding van de PSM is dan idd ook weer een goede deal. Moet ik eigenlijk eens wat vaker naar kijken; gratis abbo's bij games. Zijn altijd leuke deals. Ik heb geen idee hoe het zit met de DLC. Zolang de sackboy maar regiovrij is! De rest zie ik wel. Mocht die download voucher niet werken heb ik iig al een US account, dus het zal hoop ik geen problemen opleveren.
Shit, wat is deel 1 op sommige momenten echt zwaar kut. Ben nu bij Canyons en dan in de mines. Kwam je op een stuk waar je van die draaiende ballen had, duizend keer doodgegaan omdat ik eraf val = vuur. Eindelijk gelukt, stukje verder weer die dingen maar dan moeilijker. Game is zo geniaal, maar de besturing soms aaah. No way dat ik deel 2 ook dan ga kopen. lol wut, bekijk het filmpje van dat level op internet en blijkt dat ik gewoon vast kan hangen aan die dingen.
Ik heb de Amerikaanse LittleBigPlanet 2 CE besteld via Amazon.com, ik neem aan dat ik het spel nogal heel wat later ontvang maar de extra's zijn het waard toch?
Voor mij wel, anders zou ik het niet besteld hebben. edit: Nu ik erover nadenk... als die knuffel niet erbij had gezeten had ik waarschijnlijk nog even gewacht met de game. Die CE heeft me juist overgehaald om het te pre-orderen ipv af te wachten tot een price drop. Hoeveel heb je ervoor betaald?
Ik had even via Twitter gevraagd of als ik al in november de CE gepre-ordered had of ik dan zeker zou zijn van een exemplaar. Damn, Toen stond ie er maar pas op volgens mij, dan moet ie wel érg limited zijn. Over een paar daagjes zal ik het weten... Fok die game, ik wil de extra's!