1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] LittleBigPlanet 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 18 aug 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoe is de editor/level creator dinges? Gemakkelijker dan die van LBP1?

En ik zal em (opnieuw :+) in mijn wachtrij zetten.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Stukje beter dan LBP1, al had daar sowieso nooit gebruik van gemaakt. Je hebt nu ontzettend veel tuts waarin alles is uitgelegd wat zeker helpt. En spelen Dulle! Net zo awesome als je Dark Race. :+

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oei, dat belooft niet veel goeds. :+

4. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Damn, dat twee wereldje (met al die cake en taartjes) is wel echt awesome gemaakt. Is volgens mij wel een stuk makkelijker tot nu toe, alles in een keer gehaald zonder dood te gaan. In deel 1 is dat wel anders.

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    :eek:
    Hoe voelt het aan om je eigen level terug te zien. :p (ik was met mijn capture card aan het klooien. Al die tijd helemaal vergeten dat dat ding natuurlijk ook op de PS3 werkt. :+)

[SPOILER1]Nu nog het level spelen. :+[/SPOILER1]

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    :cool:, al gespeeld?

Attack Of The JellyFiish begint al aardig nice te worden. Snap het nu allemaal, denk dat het zelfs meerdere levels zal gaan worden.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien... :+

edit: zo. Was de eerste keer dat ik het level speelde.

Beeld klopt niet helemaal (gedeelte van de onderkant is weg/uitgerekt..whatever). Maar dat viel me pas na het opnemen op. Het is niet storend genoeg om het opnieuw op te nemen. :p

En respect voor mij. :cool: Met een seconde lag of meer gespeeld op dit schermpje:
    [SPOILER1][​IMG][/SPOILER1]

Nu heb ik zin gekregen om ook eens een nieuwe poging te wagen. Ziet er leuk uit! :)

Laatst bewerkt: 7 mrt 2011
  8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Awesome! _O_
    Je kon die Collector ook kapot maken, dan zou dat hele stuk exploderen. :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Morgen eens opnieuw spelen dan! :9 En dan in HD op mijn TV ipv op een crappy preview schermpje. :+

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het een beetje bezopen hoe snel dit spel is afgeprijst. Een goede maand geleden betaalde ik er 65 euro voor, nu is die zo'n beetje overal 40 euro. Het lijkt steeds sneller te gaan, voortaan wacht ik wel een tijdje met kopen. Of ik moet er echt naar uitkijken, maar dat heb ik bij de meeste spellen niet.

11. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb net LBP2 gekocht als ik me PS3 aanzet heb ik gewoon geluid maar zodra ik LBP2 erin doe heb ik geen geluid meer wie kan mij helpen?

Edit: AL opgelost stond een andere instelling bij me PS3 zelf

Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    He verdorie, ik wilde mijn Dark Race iets aanpassen (op 1 stuk unlimited respawns zetten. :p) maar hij staat niet op mijn maan.
    Klopt het dat je je eigen LBP1 levels niet meer in LBP2 kunt aanpassen?

Hij is moeilijk, maar niet zó slecht. O-)

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, de prequel en het eerste gedeelte van Attack Of The JellyFiish is af. Ik doe het in drie stukken, prequel wat een cutscene is, dan spring je meteen over naar deel 2 en vanaf daar spring je meteen over naar deel 3. Binnenkort maar beginnen aan deel 3, het moeilijkste gedeelte denk ik. Fantasie genoeg, maar ik bak er nog weinig van. :+

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sint Patrick's Day outfit gratis te downloaden, dunno tot wanneer! Staat bij de DLC van deel 1, maar ook te gebruiken in deel 2.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit nu pas te kijken naar de spulletjes om je eigen level te maken. Klopt het dat je eerst alle tutorials moet doorlopen voordat je toegang krijgt tot alle tools/muziek etc?

Lame. :mad: Heb ik allemaal al in LBP1 gedaan. Het zijn er ook nog eens zoveel. Die Stephen Fry is leuk, maar hij kletst echt te veel.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, eerste paar alleen. In ieder geval, ik drukte maar wat toen en na een paar tuts had ik alles. En liever Fry dan die gare Nederlander uit deel 1. :+

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Fry had ik ook in deel 1. :9

Ik heb de eerste 14 tuts gedaan, maar ik heb het gevoel alsof ik nog steeds wat mis. Maar misschien vergis ik me. Even wat beter kijken. :+

18. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Damn, wat ze allemaal wel maken. 8)
    Moet nog steeds aan Attack Of The JellyFiish Part 3 beginnen. :+

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    En daar is mijn trilogie eindelijk! Attack Of The JellyFiish. Wat begon als level waarin je in een JellyFiish zit veranderde in een prequel wat vooraf ging en een level hoe Sack in de JellyFiish terecht is gekomen. Is een hele run in een keer, met doorlopende levels!

Je kan bijvoorbeeld meteen met Part 2 of 3 starten, maar het beste is gewoon om bij het begin te starten! :cool:

Part 1: Attack of the JellyFiish ~ The Prequel

Part 2: Attack of the JellyFiish ~ Jelly's Island

Part 3: Attack of the JellyFiish ~ The Legend Inside

Hopelijk zullen meer mensen hem spelen en beter raten dan Mass Fii Effect. Heb al meer dan 10 uur zitten kloten met die trilogie. 8)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ooit als ik lbp2 aanschaf ga ik ze spelen! echt :+

Deel Deze Pagina