Kan ik die levels van jouw ook in het spel zelf vinden zonder mij in te loggen op die site? Zo ja dan zal ik er binnenkort eens naar kijken. (Feel free to remind me, Kans dat ik het over een uur alweer vergeten ben is erg groot en heb nu geen zin meer om de PS3 nog aan te zetten.)
Ja, moet je op zoeken. Of mij toevoegen op PSN (LuFii-) en dan via friends in LBP2 mijn levels selecteren.
Jezus Fii, de moeilijkheidsgraad is wel omhooggeschoten tov je vorige level. Weer opgenomen. Uploaden?
Ben ook bezig met een trailer achtig iets voor het level. Verwacht er niks van, want ik ben niet goed in dat soort dingen, maar ik post het wel als ie af is.
Ah glitch! Dat hart moet kapot gaan als je erop schiet . Endat stuk met die spikes! Zo'n Dazzle kan je niet aansluiten met een HDMI kabel of wel?
Ah, vond het al vrij onduidelijk of mijn schoten nut hadden. Op goed geluk doorgelopen in de hoop dat ik iets zou triggeren. Domme spikes. Kan inderdaad niet met HDMI. Altijd als ik wat wil opnemen moet ik van kabels switchen en in SD gaan spelen. Totally worth it, maar toch zou ik ooit een HD Capture card willen. Deze werkt niet eens op Windows 7. Kwaliteit is wel beter dan bij Xbox filmpjes heb ik het idee. Enne... Sorry dat ik je level op deze manier verkracht.