yes! dan kan ik zo'n pakket kopen, en dan kan een vriend ook nog een gratis spel krijgen! *** ze komen pas later uit er staat trouwens bij dat je er maar 2 demos bij krijgt. hoe zit dat? geen mechassault meer?
Ik vind dixons best wel goede winkel ze doen aardig tegen je en toen ik Moto gp 2 al om 4 juni wou kopen terwijl hij pas 6 juni uitwas en toen pakten ze hem uit het magazijn voor mij en kon ik hem gewoon kopen
Dus jij noemt mij zo dom als het achterwerk van een ezel? Want ik werk er. Beetje generaliserend vind je niet, ik ben nooit zo weg van zulke opmerkingen, niet gelijk alles en iedereen over één kam scheren :{
Iedereen de laatste tijd een beetje in een scheldbui ofzo? Ik wordt er iig niet vrolijker op. En niet al het personeel is zo erg hoor, dat is zeker niet waar. De een weet gewoon meer af van games en de ander weer meer van pc's, etc. Ik vind Dixons op zich wl een goede winkel heur :{
Als je gelezen had dan had je gezien dat er stond. "Bij alle dixons waar ik ben geweest is het personeel zo dom als de achterkant van een ezel." Ik heb dus helemaal niet gezegt dat jij dom bent. Okay ik moet een beetje toegeven dat misschien niet iedereen dom is die bij de dixons werkt. Maar ik heb echt gewoon hele slechte ervaringen met Dixons. En ik heb echt veel dixons bezocht. En als ik dan weer eens probeer om bij de dixons iets te kopen, durf ik te wedden dat ik weer teleurgesteld wordt.
Geld deze actie alleen bij dixons? Want ik koop mijn game spullen toch liever bij de freerecordshop ofzo of E plaza maar niet dixons.