1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Live, de grote revolutie zoals verwacht of..?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 28 mrt 2003.

  1. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Xbox live echt zeer goed.
    Het is namelijk een stuk leuker om andere Xbox gamers te bij bijvoorbeeld Moto Gp In te halen dan een stelletje Bots.

    Wel vind ik dat MS Xboxlive een stuk aantrekkelijker kon maken door een andere betaal metode als de cc. Ik heb dus speciaal voor Xboxlive een cc aangevraagt.

    Tot slot vind ik Xbox live toch een extra toevoegingen aan het gewone Gamen die je eigenlijk niet zou moeten missen.
     
  2. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je de CC in godsnaam een pluspunt noemen!
    oke het is jou mening..maar ik vindh et toch echt een groot min punt!

    ik heb de mazzel dat ik na maanden lang zeuren over 2 - 3 maanden* een CC krijg!

    *heb ik bewust gedaan vanwege spelen die ik niet leuk vind!

    maar de CC een pluspunt..ja het is een pluspunt voor M$ maar niet voor ons!
     
  3. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat jij er geen hebt he.
    De mensen die er WEL 1 hebben hoor je niet klagen toch?
     
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    ALS JE HET FF GOED DOOR LEEST..LEES JE WEL DAT IK ER EEN HEB!!

    dat ik hem over een paar 2-3 maanden pas heb maakt geen hol uit!
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    For crying out loud, kunnen we het een beetje normaal houden hier of moet ik je pappa opbellen?
     
  6. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    om eerlijk te zijn heb ik nog nergens een xbox live! kit gezien hier in mijn woonplaats (Gorinchem).

    Ik dacht dat er massaal reclame werd gemaakt voor live, maar dat is helemaal niet het geval. maja, ik wil zelf ook heel graag xbox live!, maar ik w8 liever totdat ik er zelf een paar games voor heb.

    k denk dat ik live neem als halo 2 gearriveerd is. (dat word dus volgend jaar:))
     
  7. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    0227351356 :D

    is goed Wouter!

    ik was me pilletje ff vergeten in te nemen!
    heb alles weer onder controle!:cool:
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik verwijs Creditcard geneuzel naar de centrale creditcard thread :cool:

    ---

    Maar waarom ik het een pluspunt vind ... geen cheaters, goede manier van registratie en verificatie ... de dreamcast en wledra gamecube en playstation2 zullen falen, omdat men een manier vind om vals te spelen ... Als je met xbox live vals speelt kan je iemand bannen of negeren ... dit kan alleen met een goede registartie systeem (lees creditcard) ... Ook is deze ideaal voor betalingen on-line (lees premium content) met andere betalingsmogelijkheden kan misbruik van gemaakt worden ... dus ik ben pro creditcard ;)
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    AGREE! Absoluut mee eens. Er word nu hier en daar gecheat, maar daar wordt aan gewerkt. En het feedback systeem (MotoGP) werkt ook goed!

    verder weinig aan toe te voegen.. goeie post!
     
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360ยบ

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused:.

    Stuur vaak feedbacks naar m'n vrienden maar zij ontvangen nix, andersom ook, ik krijg nooit iets als zij er een hebben verstuurd :eek:.
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt, zie je ook niet. Maar stel jullie zouden een tijdje "bad feedback" naar elkaar sturen (probeer eens een tijdje :cool:, dan wordt je vanzelf geband.

    dus als iemand constant loopt te backwards rijden, grote bek heeft of weetikveel en veel negatieve feedback krijgt, dan wordt ie vanzelf geband. Merk jij verder niks van..
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gebant van het complete netwerk of van alleen MGP of..? Ik vind het een nogal vreemd systeem, althans, de uitwerking met bannen etc.
     
  13. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft moet een keer een koppeling maken tussen msn en xbox live. vind het wel handig dat ik op msn kan zien wie er op xbox live aan het spelen zijn. of weet iemand of daar al software voor is?
     
  14. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    "Player Feedback" is een functie die in Live zit ingebakken en dus ook voor alle Live games beschikbaar is. Ik heb niets kunnen vinden dat Microsoft je op basis van deze gegevens van Live schoppen (al doen ze dat wel voor gemodde xboxen en zo).

    Het is een van de vele functies die Live een toegevoegde waarde geven vind ik; zoals ook Friends, Scoreboards, Communicator, etc. Allemaal mogelijk doordat een speler altijd dezelfde, door een credit-card bevestigde, GamerTag heeft..! (yes, I consider that a good thing).

    Minder sterk vind ik de beschikbaarheid van zowel Live pakketjes (gewoonweg niet te krijg) en Live games. Vooral die laatste snap ik niet, je zou toch denken dat ze sinds de release in USA wel wat meer Live games hier op de markt hadden kunnen brengen.

    De ondersteuning in MotoGP is het best, maar die kun je nauwelijks meer vinden omdat 'ie straks Classic is. In Unreal Championship en MechAssault vind ik het er allemaal maar een beetje 'opgeplakt', los van het feit dat vooral UC nogal lag gevoelig lijkt (ok ok wordt allemaal opgelost in de magische patch, maar die is er ook nog steeds niet).

    Ik vind Live geweldig, maar ik ben dan ook het type wat 14 maart 2002 voor de deur lag om z'n Xbox op te halen. Voor die 60 euro kan in me wel voorstellen dat mensen meer verwachten van Live dan dat er nu geboden wordt.
     
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit heb ik van de MS Xbox forums (MotoGP FAQ):

    volgens mij wordt je gewoon compleet gebanned. Meestal voor 3 dagen ofzo. Het schijnt wel dat je echt behoorlijk veel bad feedback moet krijgen voor dit gebeurt. (logisch IMO, anders kunnen een paar gasten je te makkelijk dissen).
     
  16. SuperZaadje

    SuperZaadje Mosterdn00b

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind Live erg leuk
    lekker vanuit mn luie bank MotoGPen of Mechassaulten (bleh..... vind het niet echt leuk maar soms voel ik me gewoon verplicht het te spelen anders is het zielig.......8) )

    ik vind dat er wel erg weinig games zijn hoor

    unreal - lag
    motogp - leuk
    ghost recon - geen idee
    mechassault -bleh
    whacked - bleh
    capcom vs snk - bleh

    :mad:
    en het ziet er niet naar uit dat behalve Raven Shield en Halo2 (nog een jaar wachten...... telt niet echt mee dus) nog leuke games komen

    anyway dit is allemaal eigen mening
     
  17. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    geen cheatersss wie zegt dat
    ik zie zo vaak mense bij moto gp door de baan springe en de weg blokkeren is vrij vervelend en het valt me ook op dat het dan alleen maar franse mense zijn die dat doen
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is lag, nogal wiedes dat Fransen het eerder doen dan Nederlanders; Die afstand is een heel stuk groter.
     
  19. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat microsoft aardig wat centjes in het netwerk gepompt heeft. Eigenlijk net zo veel toen ze met de Xbox startte. Dit is natuurlijk al een goed begin. Ik denk als we een jaartje verder zijn dat alles wat fout is gegaan goed op de rails is gezet. Tenslotte zijn ze in amerika al een tijd verder dus dat komt wel goed.

    Tja wat spellen betreft is het afwachten. Ik denk dat gameontwikkelaars wel een jaar bezig zijn om met meer goeie live games op de proppen te komen. Alles heeft tenslotte zijn tijd nodig.

    Of het aanslaat is wel duidelijk. Het mooie eraan is dat gamen met elkaar toch verassende resultaten geeft. Mensen zijn erg onvoorspelbaar met gamen. De meeste games zijn na het spelen erg voorspelbaar na het uitspelen. Daarom is live een gevarieerde maaltijd van gamers die elkaar graag virtueel te lijf gaan of een leuke competitie spelen. Dankzij het communiceren met elkaar geeft dit nog eens een extra toetje aan het geheel.

    Het nadeel is dat de stap om live te gaan voor sommige gamers wel erg groot is. Een creditkaart, livepakketje en livegames is niet voor iedereen weggelegt. Dit is met name voor de jongere gamers die geen creditkaart kunnen krijgen of gewoon niet genoeg centje in de spaarpot hebben liggen.

    Ik denk dat over een jaar Xboxlive de beste online dienst is voor een console.:9 Microsoft is tenslotte Microsoft:D:D

    ps: Ik heb geen aandelen in microsoft

    ps: SeeYouOnLive:+

    ps: moge de beste winnen}:]
     
  20. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind Xboxlive overgehypt, sorry maar ik vond het een bittere teleurstelling.
    Een van die leuke dingen van Voicemasking zou juist zijn dat je jezelf zou kunnen horen (wat dus niet/nauwelijks gaat).
    Verder zijn er te weinig live games naar mijn mening.
    Tot nu toe heb ik zoiets van: 60 euro weggegooid :mad:
     

Deel Deze Pagina