1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Live, de grote revolutie zoals verwacht of..?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 28 mrt 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of jullie het al weten maar de Gamecube is al online sinds 8 maart, al eerder dan de Xbox dus.. Alleen Nintendo zegt er niks over.. Jammer..

    PSO kun je op de NGC al gewoon online spelen hoor.. Raar dat bijna niemand dit weet eigenlijk :p

    Maar goed, ff terug naar Xbox Live.. Euhmz.. prachtige service, heb er echt van genoten, en als je online wilt gamen zonder een PC is de XBox nu de beste optie.. Maar of je alleen voor Live een Xbox aan moet schaffen? Weet niet, verschilt van persoon tot persoon maar zit wel allemaal erg goed in elkaar.. Ik ben er tevreden over in ieder geval :)
     
  2. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    een ding vind ik wel jammer is dat je geen nederlandse room ofzo kan make zonder dat ik mijn vriende uitnodig
     
  3. KrYpToNiTe

    KrYpToNiTe Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hi all

    XBOX live is F*cking lauw het praten gaat heel goed en bij de spellen heb ik ook nog geen een keer een lag gezien.
    Ik vind het alleen jammer dat je een creditcard nodig hebt om online te kunnen.
    Ik heb geen creditcard dus ik moet steeds naar een vriend van mijn om daar als een gek tekeer te kunnen gaan op XBOX live.
    Ik hoop dat microsoft nog met een adnere manier komt om toch online te kunnen spelen zonder creditcard.
     
  4. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het echt aanzet tot een koop van een xbox, als je je eigen er niet in verdiept. Maar als je al van plan was om er een aan te schaffen dan stimuleert het zeker (spreek uit ervaring).
     
  5. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Huh uh! Als je 60 euro hebt betaald om jezelf te horen kan je beter gewoon effe goed luisteren wanneer je onder de douche staat.... <grinnik>

    Maar inderdaad zijn er nog wat te weinig games. Ik oefen me nu suf met MotoGP en ook met MechAssault, want ik kom echt niet mee met de ervaren boyz op Live. Zodra er wat meer games zijn wordt het beslist weer een stuk leuker. Voor het overige vind ik Live niet overhyped. Het is een prima service die goed werkt. En wat mij betreft het geld ook ruimschoots waard is.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben vooral benieuwd naar MM3, dat is allemaal niet zo serieus en een stuk vriendelijker tov de nieuwelingen en kan nog wel eens MGP van de huidige Live troon afstoten :)
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Laten we het hopen. Dan gaat iedereen die wil "raggen" (inclusief ik, kan niet wachten!) en backwards rijden en al dat soort dingen dat lekker in MM3 doen en hopelijk niet meer in MGP. Dus gaat het gemiddelde niveau van MGP ook omhoog.

    Win-Win situatie :)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Daarom :) Het meest erger ik me overigens aan die AI Rookie's, die rijden gewoon 20 over het rechte stuk en zie je niet aankomen, dat is nog erger dan backward rijders
     
  9. SaURoN

    SaURoN Bigevil.nl

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is grappig, maar met de huidige spellen nog niet echt tot zijn recht...Voicemasking zuigt gewoon...
    Ik ga er van uit dat er wel meer live spellen komen
    als cijfer zou ik het een 7 geven, en ja het zal wel degelijk de verkopen beinvloeden veel mensen vinden het een kewl etc ;)
     
  10. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Voicemasks, vooraf leek het me vet cool en het is nog steeds wel is grappig om een beetje kinderliedjes te gaan zingen met child-voicemask, maar het blijkt toch een stuk irritanter dan verwacht. Als er ook maar 1 iemand een voicemask aan heeft staan vragen er gelijk 5 mensen of die persoon hem uit wil zetten. Af en toe een beetje overdreven, waar zijn ze anders voor :confused:
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Waarom woon ik toch in the middle of nowhere? :'-(

    Ik wil ook Live
     
  12. Litox

    Litox Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar, maar het neemt niet weg dat het gewoon behoorlijk irritant is en vaak versta je geen zak van hem of haar, dit komt evt. tactiek ook niet echt ten goede omdat je niet kunt communiceren.
     
  13. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    nee ok maar als je dan in een demoversie van motogp niet mag praten omdat mensen goed willen concentreren op racen... beetje overdreven maar ik begrijp het wel. Er zijn mensen die gewoon expres iedereen gaan irriteren met voicemasks. Maar daarvoor kan je players muten, toch :cool:
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    *voelt zich aangesproken, geeft Han the man gelijk.

    Maar sommige mensen delen hun complete levensloop (of alleen de oninteressante stukken) met ons op Live.. blAAt..
     
  15. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja dat krijg je als je aan niemand je verhalen kwijt kunt....
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    hehehehe inderdaad vollop stoer gemaakt zeg.
    Errug leuk om een keertje goed tebekijken.
     
  18. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben over het algemeen zeer tevreden van live,maar ik heb wel bakken lag. alle servers bij uc draaien op fair,en dat is toch maar flauwtjes.
     
  19. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    die lag komt omdat er geen "dedicated" servers zijn. als microsoft er voor zorgt dat die er komen kan iedereen (bijna) lagvrij spelen.
    nu moet iedereen zelf een spel hosten en dat valt voor de meeste internet verbindingen niet mee. waarom denk je dat er voor de pc spellen zijn waar 60 man tegelijk meedoen? juist iedereen speelt op een dedicated server.
     
  20. Han de Man

    Han de Man Provocant

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb toch nog vrij veel servers op "good" zien draaien. Maar er zullen toch dedicated servers moeten komen, daar ben ik het mee eens, anders kun je maar met maximaal 8 man lag-loos spelen, en met 16 man een keer is toch ook wel vet 8)
     

Deel Deze Pagina