Omg, ik heb met je te doen. Mijn grootste lan events zijn met 2 tv's en 2 x360'n en dat is al een hele organisatie. Ouders moeten niet thuis zijn, tv's opgehaald met de auto etc etc . En jullie gewoon met 4 tv's en 4 x360 das fucked up :/ kunnen jullie iig wel lannen als je tenminste 4 kabels + hub hebt :r
i think they're up to something! edit van major nelson site: Xbox LIVE is having a little trouble right now. Engineers are working on it
Ik kan nu niet insignen op xbox.com dat hele gedeelte van insigen is gewoon weg. Ow zij toenet iemand ook al.
Gister kreeg een melding dat mn live gewoon op was, ja dat zou ongeveer moeten kloppen, 3 mnd geleden live gekocht.. Dus ik niet meegedaan met Forza2 competitie. Start ik nou me xbox op, logt ie gwn weer in op live!? Wtf? Hebben jullie hier ook last van?
Ik heb sinds gister problemen met Xbox live. Mijn tests voldoen aan alles, dus alles is correct. Maar wanneer ik online ben, staat er na paar tellen weer Xbox live disconnected Daar kan ik met moeite weer inloggen en dan weer het zelfde verhaal. En me Xbox Live is ook wel heel traag geworden. Heeft iemand dit ook al sinds gisteren?
Ik heb afgelopen dagen niet gecheckt, maar nu viel hij bij mij ook ineens weg, en nu staat er naa paar minuten wachten bij marketplace ook Xbox live marketplace is currently unavailable please check back later.. ben benieuwd wat dat kan zijn.. iemand die t weet?
hiero (breda met planet internet) ook xbox live erg traag...hotmail en xbox.nl of xbox.com niet te bereiken......vreemd.....geen service mededelingen gezien ofzo ..... mijn gewone internet doet het goed...ook snelheid goed....vreemd