Ze gaan vannacht met xbox live aan de slag bij microsoft... een snel geïmproviseerde fix dus, zal morgen vast wel weer goed zijn.
Ik heb KPN en heb er ook gruwelijk last van. Kreeg laatst 50 keer hetzelfde berichtje binnen en wanneer ik op de Guide Button drukte om te kijken wat er gestuurd was bleken het allemaal dezelfde berichtjes of hele oude berichtjes te zijn en lipe mijn 360 vast....Een keer of 4 a 5
Live is op het moment 2 uurtjes down, vanwege onderhoud (hopelijk verhelpt dat de problemen) Het onderhoud duurt ban 9 tot 11 dus een klein uurtje nog
Ah lekker is dit zeg, heb ik 2 tussenuren ligt Live eruit!? Moet ik straks weer over het weiland met die kutwind voor niks, ty microsoft...
Het lijkt me een beetje overbodig, maar zou iemand het kunnen zeggen als het al gelukt is? Alvast bedankt.
Typisch dat ze lekker in de avond doen in europa... en geen enkel bericht naar ons toe dat ervan af weten en dat ze er mee bezig zijn, he. Slechte zaak... dit is vanaf vrijdag al zo, en ik ben dit gekloot nu wel zat.
vergeedd t mar. word vanavond weer s vroeg naar bed! naja nu weer ff singleplayeren.. zit alleen helemaal vast bij 1 punt. moeilijker konden ze het niet maken.