1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Live] Gamertag

Discussie in 'Games' gestart door karf, 23 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ow, nice to know, ik ga de tag dan aanpassen!

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Iedereen denkt dat ik een rus ben! :+
    Als ik een lobby binnenkom is de standaard vraag die wordt gesteld: Hey Rivanov! Are you from Russia?

:+

3. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat ik mij trouwens afvraag (beetje overbodig om hier voor een nieuwe thread te openen :p ) is het volgende. Binnenkort moet ik mijn gamertag verlengen. Prima, ik heb de starterskit al in huis. Maar wanneer moet ik het nou verlengen? Pas op het het allerlaatste moment of is het zo dat als ik het een week voor de deadline activeer ook een week korter Live heb? Wie helpt me?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je kan nu al verlengen en dan gaat je nieuwe abo in op de dag dat je oude afloopt

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Mijn dank is groot, Fardo ;)

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Vind ik zeker geen gekke vraag. Ik had het ook gedacht.

De mijne is dan Cyrax77 en ik hoor niets anders dan MK opmerkingen (wel logisch maar soms irri.. Vragen ze of je fan bent van MK.. Duh..). Lekker boeiend. Ooit was er een Amerikaan zeer zwaar beledigd aangezien hij Cyrax66 heet. Hij vond dat ik zijn naam gejat had (ja, het is idd heel toevallig en best wel funny eigenlijk)??? Hij ging echt helemaal over de rooie.... Alsof het zo'n bijzonder vette naam is dat ik het van hem ga jatten. Waarschijnlijk gebruikte ik die naam al (Lasergamen vroeger en mijn hotmailadres) toen hij nog in zijn eigen poepluier zat te graaien ofzo.... Dus soms kunnen mensen best triest doen over hun gamertag.....

7. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Echte kenners weten dat er geen Xbox Live is in Rusland, dus Rivanov kan nooit een Xbox Live speler uit Rusland zijn :cool:

En Cyrax, is die '77' jouw geboortje jaar? Zo ja, dan is Cyrax 66 misschien ouder? _0/

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, dat is mijn leeftijd...... Afgezien van wat bibberige handjes, maak ik nog altijd korte metten met een ieder met een potje pong...

Haha, nee, dat is idd mijn geboortejaar. Ik dacht ook dat die 66 stond voor zijn geboortejaar, maar ik heb hem ooit eens gesproken en afgaande op zijn stem kan hij nooit ouder zijn geweest dan 14 of 15 ofzo... Maar goed, al was dat zo, triest blijft het... Dat je dan steeds met je vriendjes in iemands room komt om te gaan zitten schelden... Get a Live (besides Live op de Xbox haha) denk ik dan.. Maar goed, dat wilde ik even melden....

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk dat we het hierbij maar laten... we gaan nu wel erg off-topic en deze vraag is al vaker gesteld, dus dit topic voegt niet veel meer toe.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina