1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Cool man, ik zit nog te wachten, maarwe hebben nog ff

Have Fun

2. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, als de kit wagen om 13:30 in Groningen is, dan hoef ik nog maar 5 uur te w88 op de mijne!!!!:p

3. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan niet wachten meer kan ook niet bellen watn me moeder moet nog 20 min met der arts over der hernie praten zou iemand voor me kunnen bellen het is pre-194 zou het echt waarderen

4. gegron

gegron Guest

nouhou bij mij komen er alleen maar tnt wagens langs rijen en pakketjes bij de buren bezorgen

5. gegron

gegron Guest

heb je geen mobiel?

6. gegron

gegron Guest

tijd 13:50
    apeldoorn
    jaaa hij is er feest:+

7. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wel mobiel en geen beltegoed plz kan iemand bellen me moeder moet wachten op dat telefoontje en zolang kan ik niet bellen

8. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Alle pakketjes die nog niet verstuurd zijn, dus ook de jouwe, worden vandaag verstuurd. Dus ontvangt iedereen die het nog niet heeft, vandaag, dus ook jij. Tevreden??;)

10. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net gebeld met micromedia, er is bevestigd dat er inderdaad iets is misgegaan, maar volgens hun worden ze allemaal vandaag bezorgd. Hardly cant wait

Greetz

11. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YEAAAAAAAH NU hopen dat het snel gebeurt en dat het de volgendekeerz(weet niet zkr of die wel moet komen) goed gaat want dit was behoorlijk hopeloos

12. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, want mijn geduld is nog verder gezakt dan de temperatuur op de Noordpool

13. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    heb net met micromedia gebeld, en ze kunnen mijn pakket-nummer nog niet achterhalen en gaven ook aan dat er op het moment problemen zijn bij/met de NPD ................

14. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijne ngo dieper maar zijn dan alle paketjes verstuurdECHT ALLEMAAL niet dat er nog 1tje ligt ofzo en dat die vanm mij is (BEN IK GVD bang voorrrrrrrrrrrr)

15. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF PROBLEMEN ze kunnen op rotten met hun problemen al;s ik hem vandaag niet heb ga ik der langs met een paar vriende van me dan hebben ze probleme

16. gegron

gegron Guest

kerel doe ff rustig neem een bad ofzo

17. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    jij hebt hem al en jij deed anders ook nou niet echt bepaald soepel erover hoor, toen jij hem nog niet had

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    hmmm,

Het probleem is het volgende:

Ik vroeg dinsdag "Zijn alle pakketjes verstuurd?" ze zeiden "Ja!".

Dus ik blij, want de dag daarna worden ze bezorgt. Naja je kent het verhaal mensen krijgen hem niet binnen. Dus ik vraag wat er aan de hand is. Zeggen ze dat ze woensdag ook pakketjes gaan versturen. Dus ik vraag aan het eind van woensdag: "Zijn alle pakketjes verstuurd?" zij zeggen "Ja".

Donderdag waren ze nog steeds aan het versturen. Kortom schiet gewoon niet op dus. Maat ik denk dat de meeste mensne vandaag hun pakketje wel moeten hebben.

19. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebnet 3 uur ingezete ik wil gewoon spelen en door al die "problemen" kan ikd at niet hoe moeilijk is het nou om pakjes rond te brengen he w8 daar gaat de bel fockign ktu is me zus die naar binne wil fock he ik wil gewoon spelen en dat lutk gewoon nog niet en dat vind ik neit fijn dus ze zorgen maar dat ze die "problemen" oplossen anders krijgen ze problemen

OWH EN XBW WAAROM HEBBEN JULLIE ZE NIET VIA TPG PAKKETDIENST VERSTUURD DAN HAD IEDEREEN HEM ALLANG

m,aar ja das mijn mening

20. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik hoop het wel, want ik kan geen andere in de winkel open omdat ik geen geld heb en aan deze vast zit. Blij dat je ff reageert. Je kan er zelf nix aan doen want jij rijd ze niet rond. Nouja, nou maar hopen dat ze een keer de waarheid spreken daaro

Deel Deze Pagina