1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mirik wil ej dan ff belle of nu al de pakketjes echt opgesturud zijn of dat ze der nog mee bezig zijn want mijn geduld begint echt opteraken

2. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zijn ze om 2 uur langsgeweest.. Er was alleen niemand thuis waardoor ik nu dus nog niks heb... Dinsdag komen ze opnieuw, als ik niet thuis ben bezorgen ze het bij de buren :mad: For more days for me..

3. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, mijn gebeden zijn gehoord, hij is om 15:05 afgeleverd!!!!!
    Yes, als het goed is worden ze allemaal bezorgd, ik heb er lang op moeten wachten, maar waarschijnlijk is het bij de NPD fout gegaan, Micromedia heeft ze allemaal verstuurd naar de NPD. Ik hoop dat iedereen die nu nog zit te wachten het snel krijgt vandaag nog, en dan hebben we dit ook weer achter de rug

Tot Live

Greetz:p

4. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    [neemt diepe zucht] ...... hij is EINDELIJK binnen hoor, na 3 dragen verlof en 3 dagen geen buitenlucht - stel dat ik de bel niet hoor - heb ik nu eindelijk mijn kitje, niet eerder dan in de winkel, niet goedkoper dan in de winkel (helemaal als ik mijn verlof uren meereken en de telefoon kosten), met iets meer stress dan ik zou willen (heeft me 3 jaar van mijn leven EN relatie gekost) ...... maar ik ben LIVE. Had zelfs nog 3 vrije gamer tags om uit te kiezen ...... de mods bedankt voor jullie aanwezigheid, maar ik had van bv kobold toch iets meer info verwacht, vind het nog steeds raar dat ik als klant de leverancier moet gaan bellen voor mijn verzending en pakket nummer, maar goed.

5. IK NL

IK NL Guest

hoeft niet, heeft ook niks uitgehaald die telefoontjes aangezien die sowieso vandaag had gekomen. zelfs die vrije dagen hadden niet gehoeven aangezien ze het ook bij de buren afgeven.

Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2003
  6. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar dat was wel de enige plaats waar ik gisteren EN eergisteren te horen kreeg dat mijn kit NIET was verzonden.

7. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben waarschijnlijk nog de enige die zijn kit niet heeft. Damn when do i get my LIVE! :p

8. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    nou .... een troostje voor jou.... mijn kit is vanochtend bezorgd en er was dus net ff iemand niet thuis bij mij (wat wil je na 3 dagen!!!) voor mij begint live dus ook pas na het weekend! Als ik wat meer informatie van xboxworld had gekregen, had er iemand thuis kunnen zijn. Hier ben ik uiteraard behoorlijk boos over... ik had beter naar gewoon naar een winkel kunnen gaan. Daarom zal dit ook de laatste x zijn dat ik wat via deze site bestel, sad but true! nu nog wachten op excuses cq compensatie (not?)

9. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb hem ook nog niet, begin me af te vragen of hij wel verzonden is. XBW heeft al 2 dagen de tijd gehad om de distributeur op z'n kop te zitten.

10. IK NL

IK NL Guest

had ik je zo ook kunnen vertellen anders had je hem namelijk wel gehad.

11. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem gvdomme nog steeds niet ik heb de moet alweer opgegeven ik heb er nu echt gvdomme genoeg hij het er gewoon gvdomme moeten zijn ik word hier echt gek "ja vandaag komen ze gegarendeerd" tuurlijk dikke middelvinger ik kan macromedia ook nie bereiken is gewoon gvdomme in gesprek anders zou ik ff gaan schelde maarja ik zal ngo wel ff bidde en bel zo nog wel een keer en dan hopen dat het wel lukt gvdomme

ps die gvdomme is ff om te laten zien dat ik echt pissed ben want dis echt niet goed "steekt middel vinger op naar de gene die schuldig hiervoor is"

12. IK NL

IK NL Guest

ja het is ook al echt 18:00 uur.

13. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Geef ze nog twee uur en tien minuten de tijd, dan heb je recht om kwaad te worden, en minder typfouten te maken:D

14. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er gewoon geen vertrouwen meer sorry ook sorry van die typfouten beetje snel getypt

15. IK NL

IK NL Guest

kom om 18 uur maar terug, als iedereen die dan nog geen kit heeft maar die wel besteld en betaald heeft ene pm/mail stuurt naar kobold kan die een overzicht maken en die overhandigen aan micromedia zodat alles toch nog goed kan komen.

16. xforz

xforz Guest

Ik heb ook nog steeds nix:'-(

17. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar dan komt die pas maandag dinsdag das veel te laat

18. xforz

xforz Guest

Latenz ze nou wel of niet een briefje achter want bij mij zat er nog nix in de bus...

19. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaat XBW er eigenlijk aan doen als wij hem straks nog niet hebben???

20. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben der net door gekomen bij macromedia ze bellen me zo ff terug want ze kunnen geen verbinding krijgen met de server van npd denk dus gewoon dat ze me hebben overgeslagen en nu een manier aan het uitzoeken zijn voor een smoesje ofzo
    maarja word zo teruggebeld hoop ik

Deel Deze Pagina