1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff gebeld naar de npd. Antwoord we hebben niks voor uw.

..........

2. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kijk ik belde macromedia ofzo om te vragen of me pakje weg was en waar hij dan lag. Dus die mevrouw aan de telefoon zei ff kijken o w8 ik kan even geen verbindign krijgen met de computer van de npd. 3 min later werd ik terug gebeld en daaar begon de ellende ze zei dat ik niet in de npd computer stond dus ik zo owh daar gaan we weer. Daarna gign ze kijken en zei ze dat ze me helemaal niet kon vinden in de computer endat ze me ff later terugzou bellen, dat deed ze alleen dan van uit de administratie kamer waar ze geeneens een bankafschrift kon vinden van 194 of op mijn naam. Daarna zochten ze ngo even verder maar het kotm erop neer dat ik gewoon helemaal niet bij hun in de comp sta , ik bewaar me afschriften niet dus ik heb geen bewiijs maar alleen dat mailtje wat ik heb gehad voor de rest niks.

En toen begon ze ene verhaal dat m'n kitje er nog altijd lag omdat ze er genoeg hadden voor ons allemaal en dat ik nog een keer kon bestellen als ik dat wou maar ik heb nu zoiets NOG een keer hallo dat word me te duur ff 240 gulden voor xboxlive neer leggen

maar hoop dat het nu een beetje duidelijker is zal wel m'n bevestigings mailtje sturen naar mirik

3. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    nog 1 uur. Ik geef het op...

4. xforz

xforz Guest

Ik heb net gebeld en ze zeiden dat ze langs zijn gekomen, niet eens even een briefje achter gelaten:mad: :mad:

5. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend zeiden ze bij micromedia dat ik vandaag mijn pakketje ZEKER zou ontvangen... Nog minder dan een uur te gaan, en dan heb ik, na twee volle dagen wachten, nog steeds nix. Waarschijnlijk komt het vandaag ook niet meer, maarja, wanneer dan wel? Ik heb toch betaald, de kit is zelfs verstuurd, maar het is er niet.... Ra ra waar ben je?

6. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Bezorgt de npd zaterdag en maandag niet?

7. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    dacht het niet, weet het niet zker

8. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me vreemd dan bezorgen ze 3 dagen achter elkaar niets..

9. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    @ Leonardo15, ik weet dat je er op dit moment niets aan hebt maar als ze moeilijk blijven doen, en dan heb ik het over Micromedia, kun je ook je bank opbellen of heengaan om het afschrift te krijgen.
    Of in iedergeval weten zij wel dat je het hebt overgemaakt, kun je altijd wel een kopie krijgen.
    Maar zover ik heb begrepen hebben jullie toch betaalt naar een rekening van XBW, zij hebben dan het totaalbedrag overgemaakt aan Mm, Dus dan hebben zij de gegevens weer.
    Begint hier een soap te worden, maar 1 troost, ik heb ook geen kitje gekregen van DP, en ook geen mail dat ik er 1 zou krijgen dus ik zal ook wel een maand moeten wachten.
    Maar 1 troost bij mij is dat ik hem nog niet betaalt had.

10. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik haal hem of vanavond bij bartmsit of krijg hem maandag heb er nu echt genoeg van IK bestel heir in iedergeval nooit meer iets weet geeneens of ik hier nog wel wil komen zo'n puinzooitje is het hier

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Als je niet betaalt heb krijg je ook geen kitje .. dus vandaar dat je hem niet krijgt

12. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Die neiging krijg ik ook ja maar dan wil ik eerst wat duidelijkheid of m'n geld terug.

13. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft hem niet hier besteld misschien moet je daar on rembours ofzo betalen had ik dat ook maar gedaan.................

14. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    het is allemaal wel super geregeld inderdaad, en de communicatie is al helemaal toppie (cynisch bedoeld). ben erg benieuwd of XBW nog met een excuus/compensatie/statement komt. ben ook benieuwed naar hoeveel mensen de kit nou echt <14/03 gekregen hebben.

15. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Nog negen minuten, en dan hebben wij (natuurlijk ik, maar ook jullie, xboxworld) een groot probleem. Want ik heb betaald, maar niets ontvangen. En wiens schuld is dat? Niet de mijne. Dus ik hoor het wel...

16. anto NL nius

anto NL nius Kondition: Macht.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wilde alleen Leonardo een tip geven omdat hij zijn afschrift niet meer had, had dat van mijn kitje er misschien niet bij moeten zetten.
    Sorry voor het misverstand.

17. leonardo15

leonardo15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we wil see you guys in court

18. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Het is 6 uur en heb verdomme geen kitje:mad: Mirik, kom maar op met de excuus en verklaring. Al 3 dagen word er gezegd dat we hem krijgen en we hebben hem verdomme nog niet. Hoelang word het nog wachten??? NOu, je zorgt maar voor een manier zodat ik hem morgen in mijn handen heb.:mad:

19. hilevel

hilevel xboxjunk

Leuk Bevonden:
    0
    Stuur ff een mailtje naar MIRIK heb ik ook gedaan. Dan komt het helemaal goed. Spreek uit ervaring. Mijn probleem is ook opgelost de buren hebben het waarschijnlijk maar zijn niet thuis. Dus ff wachten.

20. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    JA wel handig dat de hele crew loopt te xbox liven terwijl hun klanten nog steeds niets ontvangen hebben.

Deel Deze Pagina