1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je buren hebben het waarschijnlijk. De mijne dus niet, moet dus nog een dag of meer wachten. Dat vind ik echt onacceptabel. Eerst horen wat hij te zeggen heeft

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Uhum, ik Live pas een uurtje of 2 :eek:

3. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    nouja... gedeelte van de crew

4. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. Ik heb hem nu wel eindelijk gehad... Na jah, ik was niet thuis maar er lag netjes een briefje in de brievenbus, ligt dus dit keer aan mij dat ik hem niet heb.. Dinsdag komen ze opnieuw en dan bezorgen ze het of hier, of, als ik niet thuis ben, bij de buren...

Denk dat ze allemaal wel komen.. Ik bedoel, ik heb ook 2 dagen in paniek gezeten maar ik weet nu iig 100% zeker dat het naar me onderweg is, alleen moet ik wat langer wachten omdat er niemand thuis was :mad: Verder kan ik me jullie situatie perfect voorstellen, heb er zelf ook 2 dagen mee te maken gehad :mad:

5. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja van degene(n) die het regel(t/en) hebben we de afgelopen dagen niets meer gehoord. Dat vind ik niet zo horen.

6. IK NL

IK NL Guest

lijkt me simpel stuur dat mailtje dan he.

7. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    We worden besodemieterd waar we bijstaan. Ik heb keuzig betaald,ik ben twee dagen thuis geweest, maar ik heb niets ontvangen. DIT KLOPT NIET. Het is niet meer dan redelijk dat we hier snel (lees: ONMIDDELIJK) een reactie op krijgen. Ik wil het eigenlijk niet zeggen, maar dit begint op oplichting te lijken...

8. IK NL

IK NL Guest

oh ja 297 mensen ontvangen het en 3 niet ja lijkt me echt efficiente oplichting.

9. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Een van de crewleden moet Mirik toch kunnen bereiken..

Dat betekent niet dat je die 3 niet hoeft te helpen. Jij hebt hem zeker al.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  10. IK NL

IK NL Guest

tuurlijk, zelfs ik kan hem bellen,maar mirik kan er nu niks aan doen denk ik,

11. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wel. Mirik heeft het geregeld en kan overleggen met de distributeur.

12. IK NL

IK NL Guest

na 18 uur ja gaat echt wel lukken denk ik :{

13. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat had dus voor 1800 uur moeten gebeuren, kan je nagaan.

14. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Hij kan in ieder geval een oplossing voor het probleem verzinnen

- geld terug
    - garantie dat ie binnen afzienbare tijd bezorgt wordt
    - korting
    - nog iets anders

Die Mirik is toch niet gestoord ofzo, het valt toch wel te begrijpen dat dit ontzettend veel frustratie met zich meebrengt. Ik heb iets niet gekregen wat me beloofd was.

Ik verwacht in ieder geval EXCUSES. En geld of een kitje.

15. IK NL

IK NL Guest

en dan, wat schiet je daar nou mee op? (met die excuses)

16. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Kweet trouwens nog steeds niet of npd op zaterdag bezorgd. Anders kan ik nog langer wahcten. Dan mag Mirik ze zelf komen brengen. Tis ook pijnlijk om te zien hoe iedereen van Live geniet:'-( Maar een excuus zou zeker op zijn plaats zijn.

17. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn we nu de enige 3?

18. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    O sorry, meneer de ik heb mijn live kitje allang, in tegenstelling tot holbewoners, ben ik een beschaafd persoon en ik heb er vertrouwen in dat Mirik dat ook is, en beschaafde mensen bieden hun excuses aan als ze beloftes niet nakomen...

19. IK NL

IK NL Guest

ja voor zover ik weet wel, 3 op 300 is een behoorlijk resultaat, heel spijtig voor jullie maar toch geen slecht resultaat.

20. IK NL

IK NL Guest

ik heb geen live kit besteld, en tuurlijk biedt mirik zijn excuses wel aan maar waarom loop je er zo om te zeuren wat schiet je er mee op?

Deel Deze Pagina