1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. IK NL

IK NL Guest

kijk er gaat altijd wel eens wat mis toevallig is dat nu bij jullie gebeurd, mirik heeft gedaan wat die kon ipv dat jullie daar nou dankbaar voor zijn. micromedia heeft het gewoon verkloot hier.

2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ok, dat mm het verkloot heeft heb ik echt wel door. Maar ik hoor het liever van Mirik en hoor liever ook een statement van Mirik. Ook zou het handig weten WANNEER ik hem nou kan verwachten

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    yup yup , mie wants compensation TO :)

nog niet geweest :mad:

4. IK NL

IK NL Guest

als je mirik een mail had gestuurd (wat slash waarschijnlijk heeft gedaan) had je dat waarschijnlijk allang gehoord. (slaat op tjakkaa)

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    mijn vermoeden: IK NL= Mirik
    ...die gozer is 13-03 aangemeld maar hij bemoeit zich ernstig met deze zaak en doet echt zn best om XBW te verdedigen

6. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch begrijpelijk dat we kwaad zijn? Er is "beloofd" dat ze 12 maart zouden komen, toen werd het 13, toen 14 en nu liggen ze al lang in de winkel en kunnen wij nog tot dinsdag wachten. We betalen nu een hogere prijs en hebben hem later. Verder was er voorheen geen blijk van dat er iets door xbw aan gedaan werd, geen nieuwspost nix. Ik ben blij dat ze nu waarschijnlijk onderweg zijn en ik hoop dat micromedia ze als urgentpakket heeft verstuurd.

Ja toevallig :p

7. IK NL

IK NL Guest

ja mirik durft dit niet onder zijn eigen account te melden nou goed.

8. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    OK, leg dit eens uit: Ik bel vandaag op naar micromedia, ze hebben mijn pakketjeopgestuurd, vandaag zou ik het hebben. Ik heb het niet. Nu hoor ik van een onbevestigde bron dat ik een compensatie krijg. Van wie? en hoe komt het bij mij, mijn kit is immers al in handen van de npd, of niet? En waar blijft de statement van Mirik, of in ieder geval een bericht aan de gedupeerden? Want wie de gedupeerden zijn moeten ze weten, want hoe kunnen ze anders de compensatie sturen?

Dit lijkt wel een slechte misdaadroman...

Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  9. IK NL

IK NL Guest

als je goed had opgelet had je gisteren al een verhaal van mirik kunnen lezen hoor.

10. IK NL

IK NL Guest

heb je mail gestuurd naar mirik?

11. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    ja, en een pm

12. IK NL

IK NL Guest

dan zal mirik straks echt wel reageren, misschien is die nu volop voor jullie bezig.

13. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    laten we het hopen

14. IK NL

IK NL Guest

laten we er vanuit gaan :)

15. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij het zegt...

Maar kijuk het uit onze positie, we wachten al lang genoeg en er is al 3 keer gezegd dat we hem zouden krijgen. Nou kan ik verdomme nog 4 dagen wachten. Kopen in de winkel is er niet bij omdat ik geen geld heb en omdat ik aan deze vast zit.

16. IK NL

IK NL Guest

tuurlijk ik snap de frustratie ook echt wel, wat ik alleen wil zeggen is dat je niks bereikt door het hier te melden, stuur een mail naar mirik en die kan er dan achteraan.

17. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik zal ff ophouden met posten. Jullie weten nu iig wat ik over de situatie denk. Ik blijf erbij dat een statement van harte welkom is

18. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    *psssst...kobold is online :eek:

19. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof ondanks alles nog in de goedheid van de mens en ik ben er ook zeker van dat de misterieuze "Mirik" er ook alles aan doet om het zo goed mogelijk te regelen. Ik heb hem trouwens net (weer) een mail gestuurd. Maar wat ik wil is ff een berichtje terug, post, email, zodat ik weet waar ik aan toe ben. Want fouten kunnen gemaakt worden, maar je moet ze wel toegeven.

That's all i have to say about that.

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoevaak heb ik nou al op zulke topic gereageert?

Nog een keertje dan:

Ik kan helemaal niks doen, ik heb gewoon niks met de betaling en verzending te maken! Dat doet de distributeur!

En hoe zijn het zo hebben kunnen verneuken snap ik echt niet en ik vertrouw niet wat ze mij vertellen als ik iets vraag dus ik kan weinig zeggen. Zo simpel is het.

Nu is het weekend dus ik kan ze ook niet opbellen om na te vragen...

Denk je dat ik er blij mee ben ofzo?????????????????? :confused: :confused: :confused:

Deel Deze Pagina