1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. C3-tjuh

C3-tjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als het onderweg is kan micromedia er ook weining aan doen op dit moment.
    En in de winkel is absoluut geen optie want ik ben eens hier in de omgeving aan het bellen gegaan en er is NERGENS geen kitje te krijgen. Alles was gewoon op voornotering al weg.

Dus mensen, gewoon nog fff geduld.

2. IK NL

IK NL Guest

hahaha het lijkt wel of ik in de toekomst kan kijken :) (doelend op de post van kobold)

3. Rubicon

Rubicon The One

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, wij zijn maar simpele zielen, en we moeten toch een zondenbok hebben?

4. IK NL

IK NL Guest

ja maar wel een terechte en niet die arme mirik die er niks aan kan doen dat die zo goedgelovig is, want dat zou ik ook zijn geweest.

5. C3-tjuh

C3-tjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjonge jonge,

6. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ken jij Mirik. Want jij bent net lid, loopt te posten alsof jij the man bent en je support Mirik erg. Mirik kan er misschien nix aan doen, maar aangezien hij het aanspreekpunt van XBW is, gaat het gezeik al snel naar hem toe

7. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Lol nummer 2 wordt wakker...

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, dat praat je jezelf aan. Je hebt het recht om boos te zijn en te weten wat er aan de hand is. Net zoals ik boos ben en wil weten wat er precies mis is met die mensen daar!

Ik en de crew moesten ook een dag extra wachten op onze kitjes. En dan hebben we dus blijkbaar nog geluk gehad.

Dit is de eerste keer dat we zoeits doen, hoe moet ik nou op VOORHAND weten dan de distributeur onze hele actie zou verneuken? Ik heb ze elke dag om het uur gebeld om te vragen of ze klaar waren,

Elke keer hoorde ik JA we zijn klaar. Bel ik de volgende dag zijn ze TOCH NOG bezig. Hoe moet ik daar iets nuttigs uit halen dan?

Moet ik de actie zomaar stoppen? Er zijn nu nog maar een klein aantal mensen di ehem niet hebben gehad, dat is inderdaat behoorlijk irritant, maar de rest van de mensen heeft er wel eentje! Dus het is niet voor niets ook al is het helemaal misgelopen!

Als ik zeg ik doe er alles aan, dan betekend dat NOG dat ik moet vertrouwen op de distributeur, wat zij mij vertellen. Ik kan ook langs gaan en een paar koppen inrossen, maar dat helpt denk ik ook weinig. Ze doen het niet en zeggen dat ze het wel doen.

Wat moet ik dan doen? Ik ben machteloos en al bij iedereen geklaagd die het wou horen, ik heb een barstende koppijn en heb ze overduidelijk verteld dat ik geen zin heb om een herhaling te zien van deze treurigheid.

Voor mij is het even erg als 1 of 10 mensen hem inet krijgen, iedereen had hem gewoon op 12 maart moeten hebben klaar!

Dat is niet zo gegaan en DAAR kon ik toen en nu weinig aan doen.

Ik ben blij voor de mensen die hem op 12 maart hadden, minder blij voor de mensne op 13 maart, helemaal niet blij dat er op 14 maart nog bezorgt werd en bijzonder boos en teleurgesteld dat ze gewoon een aantal na het weekend bezorgen, dat is gewoon achterlijk.

9. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Van zijn nikcname af ken ik hem helemaal niet, dus ga nou niet rare trucs bedenken die niet waar zijn. Ik heb mijn tijd beter te verspillendan mensen te roepen om me te helpen.

Dat je mij aanspreekt is goed, dat hoort zo. Ik spreek vervolgend de distributeur aan en dan is het net alsof ik tegen een muur praat. Ik luister ten minste en antwoord.

10. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer geen trucs of wat dan ook te bedenken, sorry als je dat denkt door mij, maar omdat hij "net doet" of hij er veel van af weet. Dat bedoel ik, misschien kent hij je niet, ik zeg ook volgens mij. Want ik vond het daar veel op lijken.

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Dunno, ik heb de rest van de thread niet gelezen...

12. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ghehe, ok. Heb trouwens nog 1 vraagje, misschien weet je dat wel. Je weet niet wat er daar allemaal gebeurt met het versturen, maar weet je wel of er op zaterdag bezorgd word? Dat is echt het laatste wat ik wil weten, want dan kan ik mijn weekend opniuew gaan inplannen

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    geen idee sorry

14. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb eigenlijk zoiets van, laat ik morgen een kitje halen en dan het kitje wat ik maandag zou krijgen niet in ontvangst nemen... krijg ik dan mn geld terug, of wou je zover niet gaan? aan de andere kant kan ik na al het lange wachten het natuurlijk wel een paar daagies uithouden en maar ff een paar dagen niet naar de forums kijken (dat overleef ik niet)

15. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij is deze aktie een groot 'succes' ;] er zijn nog nooit zoveel reacties in zoon korte tijd in een thread geweest... ;P

16. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo niks mee te maken, we bestellen bij XBW toch en niet micromedia? zou ik mee aan moeten komen bij mijn klanten ....... sorry maar de computer doet het niet, dat komt omdat Compaq me vandaag de onderdelen niet levert, als u wilt klagen gaat u maar naar hen ......... hebben zij worst aan, ze hebben met ons een contract en niet met onze leverancier, ik laat ze ook heus niet Zompaq bellen om te vragen wanneer ze de hardware eens gaan uitleveren ......

17. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    voor zover ik weet bezorgen ze ma-vrij van 0800 tot 1800

18. xforz

xforz Guest

Nee, ik heb ze gebeld en ze bezorgen alleen op werkdagen...

19. IK NL

IK NL Guest

mirik bedoeld dat hij er niks meer aan kan doen.

20. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Kunnen we nu a.u.b. weer allemaal vriendjes en vriendinnetjes zijn?
    XBW.NL wilde heel graag dat iedereen op tijd zijn kitje zou krijgen.
    De kitjes waren besteld en door Micromedia afgeleverd bij de NPD.
    Iemand heeft ze "te laat" bezorgd.

Wat willen jullie als klant dat XBW hier aan gaat doen dan?
    We kunnen hier toch geen ijzer met handen breken?
    Wees redelijk.....denk je soms dat we dit expres hebben gedaan om jullie te benadelen?

Deel Deze Pagina