1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

  1. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    toen ik gisteren MM belde lag hij daar gewoon nog op het buro van maurice, te wachten op verzending. hij is pas gisteren op de bus gegaan en niet de 11e. En ik neem het XBW heus niet kwalijk en loop ook niemand te dissen, het enige wat ik had gewild was meer en concretere info, iets van een mailtje met "pre-127 is vandaag op de bus gegaan en je barcode-nummer is xxxx-xxxx", daan had ik niet 3 dagen thuis hoeven te blijven voor noppes.
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zoals ik al 10 keer gezegt heb nu, ze zeiden tegen mij op 11 maart dat ze ALLEMAAL verstuurd waren.

    Moet ik dat dan niet gaan geloven? Toen wist ik echt nog niet dat ze de boel helemaaaaaaal niet verstuurd hadden.

    Als ik hoor, "Ja ze zijn allemaal verstuurd hier heb je 200 barcodes" moest ik ze allemaal handmatig opsturen? Is een uitstekend plan, maar dat is allemaal handwerk. Voordat je de barcode hebt, is het ding al binnen. En je hebt geen barcode tot de avond voordat je hem krijgt wanneer ze naar de npd gaan, dus dat schiet echt niet op.

    Ik WOU dat iedereen heb thuishad, en als IK Micromedia was had ik desnoods de hele avond lopen zwoegen om 200 kits de deur uit te krijgen. Ik ben hun echter niet, en zij hebben niet volgens de afspraak gehandeld.

    Maar ik loop mezelf ALWEER te herhalen.

    Iedereen is boos en teleurgesteld, niet alleen de mensen die hem niet gehad hebben, IK ook. Dus stuur je info naar mijn email. Dan kan ik er wat mee, hier op het forum is het alleem maar stokerij.
     
  3. ruite041

    ruite041 reads your harddrive

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, bedoelde niet te stoken, neem het zoals ik al zei niemand bij XBW persoonlijk kwalijk.
     
  4. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ok dan!
     
  5. leonardo15

    leonardo15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    mirik ik vidn het heel leuk dat je der nu vanuit gaat dat ik niet heb betaald moet jij weten ik weet dat ik heb betaald punt. einde

    see you in court
     
  6. IK NL

    IK NL Guest

    bewijs het dan.
     
  7. leonardo15

    leonardo15 Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dan in die andere thread
     
  8. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Je gooit je afschriften weg en de distributeur heeft geen betaling gekregen. Wie moet ik geloven? Iemand die zijn afschriften weggooit en geen moeite doet om zijn betaling even te bewijzen. of een distributeur die heus niet om 59 euro uit zijn nek gaat lopen lullen.

    Staat het op naam van iemand anders?

    Zoals ik zeg in die mail, je moet bellen naar je bank en je rekeningoverschrift opvragen. Dan vertel je aan mij de datum waarop het is afgeschreven en check ik bij hun of dat echt zo is.

    Totdat je dat doet, kunnen ik en de distributeur je niet helpen. Logisch toch? Anders claimed iedereen dat ze betaald hebben zonder dat het misschien zo is.
     
  9. IK NL

    IK NL Guest

    hehe, ik zou een goede woordvoerder van je kunnen zijn mirik :)
     
  10. C3-tjuh

    C3-tjuh Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik is dit allemaal zeg!
    En waarom omdat er een aantal mensen ( 3 of zo ) zijn die hem nog niet hebben.
    En als er nou geen betaling terug gevonden kan worden en jij zegt dat je wel betaald, moet jij het toch bewijzen?!
    Man zeur niet en zorg voor een copy van dat afschrift.
     
  11. C3-tjuh

    C3-tjuh Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    afschriften weg gegooid ????? Pffffffffffff JO
     
  12. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Loooool, sorry maar dit is off topic van mij, ik heb noch besteld, noch hoor ik me er mee te bemoeien. Maar "see you in court"? Ff serieus alsjeblieft, als jij niet eens kan bewijzen dat jij hebt betaald, dan snap ik het probleem niet?!? Jij zou je administratie bij moeten houden en niet een xbw.nl of een 1 of andere leverancier. Dat is jouw verantwoording, als jij al bij voorbaat zegt ik heb hem weggegooid, dan kan ik dat gewoon niet snappen.

    Ik vind het namelijk een kinderachtige opmerking, het idee van deze site was goed (om jullie "allemaal" een kitje te bezorgen) en het kan natuurlijk fout gaan. Nu is en blijft de vraag, stuur ff een kopietje van je bankafschrift naar Mirik oid en die kijkt er naar. Dus 1st ga je naar je bank/post vraagt het daar op, geloof me neemt max. 3 dagen in beslag, daar het pas kort geleden is (wat is het, 1 maand terug ofsjo?). Dan bedek je je bank/gironummer en de andere uitgave die je hebt verricht (voor zover je ze hebt en voor zover je wilt dat andere het niet kunnen zien) dan kopieer je het, klaar is kees!?! Heb je trouwens geen i-net bankieren? Is ook zo gemakkelijk, wellicht handig om daar 's over na te denken :D.

    Maar goed, nogmaals ik hoor me er niet mee te bemoeien. Toch wil ik toevoegen, al zou jij een "rechtzaak" starten (ik voel me zo stom om dit te zeggen :D) dan heb je nog geen poot om op te staan. Wanneer/waar/hoe heb je betaald dan? Tja bevestigingsmailtje, ik kan ook zo mailtje versturen naar je, das geen probleem.......Zoek nou maar ajb eerst je bet.bewijzen op voordat je loopt te schreeuwen oid, kom laten we het gezellig houden :D
     
  13. IK NL

    IK NL Guest

    mijn vote heb je ponkx :)
     
  14. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    vertel verder , want ik krijg NIKZ .... en denk niet dat Mirik dat dus heeft gestiuurd.
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hmmm, niet helemaal mee eens. Maar mijn zegen heb je. LB of niet??

    Mirik kun je vertellen van wie de pakketjes zijn verstuurd?? Of zijn die personen zelf op de hoogte gebracht??
     
  16. IK NL

    IK NL Guest

    zeker lb het was ook een grapje.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dat meen je niet, was het echt een grapje. :)
     
  18. IK NL

    IK NL Guest

    nee niet echt :{ }:]
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    offtopic: Mischien kun jij wel het forum gaan beheren. Helemaal als de papa van L15 het over gaat nemen. Vind ie vast goed. LOL

    ontopic: MIRIK...
     
  20. IK NL

    IK NL Guest

    :), ja IK for president.
     

Deel Deze Pagina