1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    voor mij is er geen hoop want er is geen pakket naar mij onderweg hebben ze me net verzekerd

2. gegron

gegron Guest

kan t niet zijn dat het met een andere dienst bezorgt word??

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb pre 41 en heb ook nog niks binnen. Ik ben al de hele dag zenuwachtig als ik een auto hoor( woon alleen tegenover een autobedrijf). En morgen heb ik de hele dag vrij dus zal wel handig zijn als ie vandaag nog komt

4. ReApHeR

ReApHeR Graveyard Squad

Leuk Bevonden:
    0
    Tja het is ook niet afhankelijk van de preorder nummers :confused: wat wel zou moeten als de distributeur maar een beperkt aantal had. Maar dat even terzijde.

Ik hoop voor xboxworld dat ze de toezegging van de distributeur wel zwart op wit hebben?

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *huilt :'-(
    Hetzelfde verhaal hier, geen pakketje.
    *schopt Macromedia
    Neem de fokking foon op als de fokking XBW-bazin belt ok? :mad:

Laatst bewerkt: 12 mrt 2003
  6. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Net gehoord van Mirik....pakketjes die vandaag niet geleverd zijn worden morgen geleverd.
    Als ik jullie was zou ik een groot printje maken en op de deur plakken dat ie moet aan blijven bellen totdat iemand het opendoet, en anders af laten leveren bij jullie lieve buurvrouw. Heb ik ook gedaan, me deurbel ging 20 secs over. Maar ik had 'm wel.

7. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt hoopvol maar blijft vreemd dat bij NPD NIETS in de computer staat en dat ze een pakket nummer willen hebben omdat ik als klant daar niet besta .......

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hoop ook dat het klopt, want ook op mijn postcode had de npd geen pakketje staan :mad:

9. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Komt omdat ze pas vandaag naar de NPD gaan, morgen bezorgd.

Ze konden niet alle kitjes in een keer bezorgen! Vandaar. Vandaag de helft en morgen de helft! :+

Ik ben weer redelijk blij, ik had gehoopt allemaal vandaag....

10. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor de opheldering.

morgen eindelijk xbox het rijke liven, uitbreiding :cool:

11. xforz

xforz Guest

hoe zijn die helften ingedeeld ??? want ik heb pre-45 en dan zou je toch denken dat je bij de 1e helft zit...

xforz

Laatst bewerkt door een moderator: 17 mrt 2003
  12. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Toch erg jammer dat dat van de helft vandaag en de helft morgen niet eerder gemeld kon worden....zijn ook werkende alleenwonenden die speciaal hiervoor maar een vrije dag hebben genomen omdat ze anders geen mogelijkheid hebben om pakket in ontvangst te nemen....en achteraf dus voor noppes. Morgen en vrijdag dus gewoon werken en kan dan niet pakket in ontvangst nemen. Beetje heel erg zonde van deze dag!

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo?Dan heb je morgen je setje binnen? 12 a 13 maart was de datum dat de setjes binnen zouden komen.

14. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat erom dat er gister gezegd werd dat ze vandaag kwamen......op zo een moment ga je ervan uit dat dat dan ook zo is....de 12e en 13e was de melding van toen het nog niet zeker was wanneer ze verzonden zouden worden

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    We hadden gezegd dat ze waarschijnlijk morgen kwamen. Uiteraard kunnen wij ook niet voorzien dat hun 2 helften doen.

16. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    zie het woord waarschijnlijk nergens in het hele artikel staan...ook niets wat er op lijkt...maar ja, ben er wel van overtuigd dat ik hem krijg hoor. Vind het alleen zeer jammer dat het dus gewoon de komende dagen niet zal zijn....en vind het wel behoorlijk zonde van deze snipperdag.

17. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    11 maart 2003 Toegevoegd door Mirik Smit. 122 reacties

De gelukkige mensen die bij ons hun Xbox Live Starterskitje hebben besteld kunnen deze morgen thuis aan de deur verwachten! Lees Verder.

hieruit en uit de rest van het artikel blijkt nergens dat het pakketje de 13e komt. maar ik snap ook dat het iets is waar jullie niks aan konden doen.

18. xforz

xforz Guest

kan je het pakketje, als je er morge niet bent, ook gewoon later ophalen bij het locale postburo??

19. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk het niet...dan hangen ze zo een briefje aan de deur van; u was niet thuis...bel dit nummer wanneer u wel thuis bent...

20. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    De bezorger van de NPD zei tegen mij:
    "We bieden het twee keer aan, de eerste keer als je er niet bent, dan komen we de volgende dag nog een keer..
    Als je er dan nog niet bent, dan kan je het op een bepaald adres afhalen".

Als je slim bent, dan plak je een duidelijk briefje op de deur of ze het bij de buren die wel thuis zijn af willen geven.
    Dan weet je zeker dat je het krijgt.

Deel Deze Pagina