1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

live kit: kan ik het klanten pakket / order nummer krijgen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door ruite041, 12 mrt 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Willen jullie nu alsjeblieft ophouden met het verschrikkelijke slow-chat? Dit geldt voor iedereen. Vanaf nu wordt er alleen on-topic gereageerd. Dankjewel.
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    REAGEER DAN, DUH |:- |:- |:-
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Mirik is contactpersoon in deze actie. Mirik is dan ook degene die klachten afhandelt. Als je had gekeken, had je gezien dat Mirik off-line is op dit moment. Hoe kan hij dan in godsnaam reageren? For crying out loud, hij heeft meerdere malen gevraagd hem te mailen als je een klacht hebt. Doe dat dan ook.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Voor jou informatie. Is het vanaf het begin al fout gegaan bij mij. Ik heb tevens al twee keer gemailed over dit probleem. Ik heb tot op heden nog niks gehoord!!!! Dus ik moet maar wachten tot hij online is. Lijkt me dus logisch dat ik alvast het één en ander post. "For crying out loud" DUH |:-
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2003
  5. IK NL

    IK NL Guest

    want je denkt dat die niet op mails reageert maar wel op berichten hier?
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hij heeft hier idd gereageerd op berichten, echter nog niet op mijn laatste twee mails. En nee die zijn niet allebei van vandaag.
     
  7. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, er zijn er 4 die hem nog niet hebben ontvangen :mad:
    Het vreemde is dat een m8 vamme, die 2 straten verderop woont hem wel heeft ontvangen. Ik zal mirik maar even mailen
    -zucht-
     
  8. Rubicon

    Rubicon The One

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt die compensatie in, een teddybeer met een X op zijn voorhoofd? Een tamagochi die echt LIVEt of is dat gewoon een hoax?
     
  9. gegron

    gegron Guest

    welke compensatie xbw heeft jou niks misdaag wrm zouden ze voor een compenstatie zorgen
     
  10. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    jij was er anders ook niet erg blij mee dat je hem eerst nog niet had...

    Maar iemand had gezegd dat we een compensatie zouden krijgen. Hier geloof ik weliswaar nix van, want XBW verzend ze nl niet. Het zou wel mooi zijn:D

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!:'-( Ik ben echt 8) van het wachten na het weekend. Maar misschien op zaterdag ook, vind dat een werkdag:) Of misschien heeft de npd ze als een urgent pakket verstuurd. Dan is de er dat ik hem toch nog vandaag krijg. Niet dat dat er van zal komen, maar ok
     
  11. MrJoinT

    MrJoinT -=SMILE=-

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou een compensatie wel op zijn plaats vinden, want ze hebben me wel iets misdaan. In onzekerheid gelaten! en Uren op dit forum laten wachten en zoeken naar enige info. Ze hadden toch wel even een sticky berichtje kunnen plaatsen, of een item op de frontpage eraan kunnen wijden. Ik begrijp dat het niet XBW`s schuld is, maar zij zijn wel degene die ons aanspreekpunt moeten zijn, en niet de MM of de NPD. We hebben met XBW een koopovereenkomst afgesloten, en totdat ik het hier op het forum las, wist ik nieteens door wie het pakketje bezorgd zou gaan worden.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik vind het LB wie hoe of wat??

    Er kan beter geadacht worden over een oplossing. Ik heb tot op heden nog geen enkele reactie gehad. Enkel felle en "geruststellende" woorden hier op het
    forum.

    Ik wacht nog maar eens rustig af. Misschien dat Mirik toch besluit het fatsoen te nemen om een duidelijke lijst op te stellen. Dan kan Mirik de gedupeerden alsnog benaderen. Dit lijkt me beter dan hier te lopen schreeuwen en jezelf constant te verdedigen en te laten verdedigen. Er zijn gewoon fouten gemaakt en die dienen te worden opgelost.

    Gelukkig is het mooi weer, kan ik teminste wel op de motor. Maakt weer een hoop goed.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  13. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Hier volgt voor 1 van jullie een gerustellend woord

    Ik heb thuis een extra Live pakket...die ik wel wil ruilen met 1 van jullie die zn pakket nog niet heeft
    Je zou hem dus in principe vandaag of morgen in Rotterdam op kunnen halen....ik open nu ff een thread in Xbazar dan kunnen jullie er daar op reageren

    Click
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2003
  14. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk en dit is weer een errug mooi voorbeeld van het mekaar een beetje helpen indien je dat kan.

    Klasse hoor Dialogical!
     
  15. Rubicon

    Rubicon The One

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    WWWWWWWWAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Klote NPD!!!!!!!! De buurvrouw kwam vandaag aanzetten met mijn kit!!!!! Blijkt het dat het gisteren ochtend al bezorgd was, op het VERKEERDE adres, ik ben namelijk de hele dag thuis geweest. Maar ik heb het nu, so now it's time to go live!!
     
  16. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb em ook nog niet maar dat ligt denk ik niet aan xboxworld ik had de afschrijving 28 maart op de bus gedaan en door die postbank is het pas 11 maart afgeschreven. dus heb ik er wel begrip voor dat het niet op tijd is maar wil iemand me dan vertellen wanneer ik het dan wel krijg.
    ik heb iets wat leonardo15 niet heeft: een bewijs van de afschrijving ghehe
     
  17. Slash

    Slash /

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0


    Dat was ik, nadat ik een mail van Mirik had gehad. De compensatie komt van de distributeur, niet van xbw. Maarja de distributeur zegt wel meer dus laten we dat eerst maar even afwachten.
     
  18. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik gisteren ook alleen de buren hadden zich voor de npd geworpen omdat ze wisten dat ik niet thuis was.

    Aardige buurtjes heb ik.:+
     
  19. IK NL

    IK NL Guest

    28 maart vorig jaar bedoel je?
     
  20. Toxic_Timmie

    Toxic_Timmie Registered User

    Berichten:
    875
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan kloppen dat het zo laat is afgeschreven, want de Postbank heeft problemen of heeft problemen gehad met hun machine die de overschrijvingen inscanned en afhandeld.
    Daardoor kunnen/konden er per dag 600.000 van die dingen niet verwerkt worden.
    En de achterstand was al iets van 8.000.000 stuks toen het in de krant stond.

    Wellicht dat meerdere mensen hier last van ondervonden hebben., dus dat de betaling "te laat" binnen was gekomen en daardoor niet "tijdig" is verstuurd.

    In dat geval is het een Postbank probleem.
     

Deel Deze Pagina